Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • SESSİZ OKUMAK İÇİN
    SESSİZ OKUMAK İÇİN

    Sesin de bir yüzü var, gözleri, bakışlarıSesin de canı acır üzüldüğündeO da içlenebilir, ağlayabilirOnun da canı sıkılır dinlemiyorsanO da şımarabilir...

  • Hızlı gittiğim yollarda ayağıma takılan taş
    Hızlı gittiğim yollarda ayağıma takılan ...

    Gözlerinden kanlar damlarken deYeryüzü yarılmadı işteKuvvetlidir dağların etekleriGözlerinde gözyaşı birikmiş mültecilerin hakkıKangren olmuş insan da...

  • KURAL HATASI
    KURAL HATASI

    Ağır ağır desem haşim’in günahıbu merdiven başka nasıl çıkılırdurup göğe baksam kural hatasıFonda sen olsaydın sırtımda dağ olsaiki elim kan olsa kalk...

  • KENDİ İÇİNDE BULUNMAZ KAYIP
    KENDİ İÇİNDE BULUNMAZ KAYIP

    Kendi içimde bir ayrıntıyım, sığınağı ne kadar kör nokta birleşimiyse,Yaşamı kesemiyor artık elimdeki eldivenler.Kendi içimdeki en yanlış cevabın doğr...

  • BİR SİTE AKŞAMININ DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ
    BİR SİTE AKŞAMININ DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ...

    Yine sıradan bir site akşamıÜst komşudan çocuk,Yan komşudan Maşa’nın sesleri geliyorHavlamalarından ne istediğini anlar oldum inan kiBugün cuma akşamı...

  • NASIL ÖLÜNÜR
    NASIL ÖLÜNÜR

    kuyuya sarkıtılmış ipkaranlığı uyandıran ışıkkokulu surlarda dua olursunsoğan doğrarsın bütün evlerle birlikçiçeklerle söyleşirsin balkondaincecik yür...

  • VAGONLARIN TAŞIDIĞI HÜZÜN
    VAGONLARIN TAŞIDIĞI HÜZÜN

    Bir hüznü büyütmek içinde Kalbin çıkış kapısıdırNeden yürüdükçe kısalır yolCümle ağız dolusu söylenirkenSon hece kısık sesle çıkarBir bedende vur...

  • Duvar Dibinde Sıra Sıra Cesetler
    Duvar Dibinde Sıra Sıra Cesetler

    Boğazına kadar kan dolu şehrin içindeİşgal-ger postalları eziyor çocuk başlarınıŞehir baştan yaratıldıPart-IHer şey bir su buharıyla başladıGüçlendi,G...

  • SOKAK LAMBASINDAN VEFALI IŞIĞINA ŞİİR
    SOKAK LAMBASINDAN VEFALI IŞIĞINA ŞİİR...

    Cılızdır ama sönmezZaten o sönerseNe işe yararım benBelki zifiri karanlıkta bir sokak köpeğiniÜç beş dişinden ederimCılızdırAma vazgeçilmez ondan öyle...

  • MEZUNİYET KARİNESİ
    MEZUNİYET KARİNESİ

    Çıkınca dershaneden bir de mezun senemTepkimeye giriyor sırt ağrılarım ve evrenTers şeridi hayatın bu evresi anladımYol sürüyor arabalarıBen kenarda o...

  • GELİRSEN SAKLANIRIZ
    GELİRSEN SAKLANIRIZ

    Tuttuğumuz sırrı bilmiyor dağlarİçimizdeki ırmağı bilmiyor denizGörüp geçerler aldırma, bakıp geçerlerBiz iki gölgeyiz…Gözlerin bir gece bir gündüzGöz...

  • NAYLONDAN
    NAYLONDAN

    Bir tutamağı kalmayınca insanınBoşlukta savrulmanın anlamsızlığıSarıyor tüm bedeniVe çokça Yalnız kalmanın korkusuYenik düşüyor Çoğul yakınlıklaraBirb...

  • Ölmemiş Bir İsa
    Ölmemiş Bir İsa

    her mevsim üşüyor ellerin diyorumher mevsim bunu boşluk sanıyorumtutsam ağır bir gök altında diyorumtutmasam sıkışacak etimle etinin arasınagitmekle g...

  • BIÇKIN ÇOCUKLARA MASALLAR
    BIÇKIN ÇOCUKLARA MASALLAR

    İlhami çiçek’eBilirsinacılar                  hayal kırığı camlarparça parça kanatırişte kötüsü budur iyi...

  • GİDEMEYİŞ
    GİDEMEYİŞ

    Dilimizde utanan kuşlar küs kaldısoludu şebboylar zehirleduvarlar göçtü ömre keder sahnemizeHer neye baksak içimiz yas kaldıgeceye ve sabaha yazılar b...

  • HÜZÜN AKŞAMLARI
    HÜZÜN AKŞAMLARI

    Gelince yine hüzün akşamlarıÇare yok şiir yazmaktan başkaHep elem hep sitem yüklü mısralarBu iklimde şansları var mı başka?Ne kadar kaçmaya çalışsam d...

  • ÇIK GİT ARTIK...
    ÇIK GİT ARTIK...

    Terledi zamanVe geniz otuna bulandı dumanKenar boşlukları neden ,neden tutmadınızYazıya hayret biçen ,boğazı delicesine yakan...Hadi tutmadınız nedenY...

  • DE DA
    DE DA

    Kişioğlu delirmez bu çağdaCinlenmez deYöğmiye değil de maaşla geçinir diyeÇocukça sevmek yasaktırKoca Korkut’a can yoktur meselaOduncu köyneği sobalar...

  • Zümrüdü Anka
    Zümrüdü Anka

    Sorguların bu iç çekişinde gözlerim açık rüzgâra inat savrulmakta. Zümrüdü Anka’ların diyarında seni aramakta ellerim. Bulmalıyım. Kapattığım and...

  • BÜTÜN KELİMELERİM
    BÜTÜN KELİMELERİM

    hayatım içimden akıyorsoğuk bir nehir olarakoysa lav olmasını umardımo yüzen buz parçalarının yerindeşimdi üşüyorum ve kelimeler fayda etmiyorpaslanıy...