Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • DÜŞERKEN SORULAN
    DÜŞERKEN SORULAN

    Böğrüme s a n c ı gibi saplanıyor geceninen ağrılı kuşları konuk ediyor dallarınkırılan uçlarında kanayan ellerimi birbulabilseydim yıldızlara uzanırd...

  • ÇÜRÜYEN
    ÇÜRÜYEN

    Günlerdir bir boşlukta çırpınıyorumKimsesiyim kendiminYalnız ve eprikBir o kadar kırılganUzağındayım en yakınımınSuskun zamanlarDilsiz saatler geçiriy...

  • BİR DÖNGÜNÜN ŞİİRİ
    BİR DÖNGÜNÜN ŞİİRİ

    Sonra insan madem ki saman alevidirİnsan bir merhemdir, tehdit algılamadığındamadem ki kanayan yerlerini merhem geçirmemiştir-insandır tartılankara ka...

  • ESARET
    ESARET

    İşte gözlerinKuşatılmış hayatınBakmakla gitmek arasında bakışların,Hiç şehir kuşatmadanÖlmek için savundum kendimiSızıyla uyandığım sabahBir daha kims...

  • AYNI ÂNI BEKLEMEK
    AYNI ÂNI BEKLEMEK

    Kalbin koşmak istiyor kendi yolunaYüzünde farkında olmadığın bir anlamKalbinin yüzüne bakamıyorsunO artık çok uzaklaşmış anlamdan…Nasıl anlatılabilir ...

  • MAHŞER PROVASI
    MAHŞER PROVASI

    Tertemiz yitik duygularMecburen yitirilen insanlarNe kadar da yakın olsalarÇok uzaklardalarBu son kararKapandı kapıKalenin dışında kaldılarZaman aşımı...

  • Rüzgârın Gezintisi
    Rüzgârın Gezintisi

    Durup durup dinlerkenBir vadide yankılanan sesimiBaşıboş esen rüzgârlarınGüneş kapatıyor çürüklerini.Gece eski taşlardan örülmüşYağmurunu söndürüyor b...

  • SÖYLENMİŞ İLK HECE
    SÖYLENMİŞ İLK HECE

    Fırlatıp atılmış bir kalbi dönüp İkiye bölmeye ne gerek vardıBöldün artık Kızıldeniz Yürü, koş ve dur Baharın adını değiştirelim K...

  • BÜYÜLÜ AKIŞ
    BÜYÜLÜ AKIŞ

    Deryaya akan nehirler gibibenim de kalbim akar sanaSen oluverir her şeytenime değen yel,odama sızan gün ışığıİnleyen sesleri martıların,kımıldayan dal...

  • İnkırâz
    İnkırâz

    Sabahıydı sanırım, o dehşetli rüyanınDedemin odasına bakmaktı tek muradım.Nişli duvarlarında üç beş parça eşyanın,Tozunu almak için perdeyi araladım.S...

  • ARAYIŞ
    ARAYIŞ

    Ruhumun en kör boşluğundaki karanlıktaDeliksiz bir uykuya hasret kalmakla geçiyorRutubetliKokuşmuş gecelerGeç kalmış bir yolcuyum sankiYetişeceği yeri...

  • KARIŞIK NÖBET
    KARIŞIK NÖBET

    Ağlarsan üzülürüm ağrılarını söyleÖpünce iyileşen yaralarınıBen istiyorum diye, sen istiyorsun diyeBizi yaratmış Tanrı…Geceye baktığımızda o bizim gec...

  • KULLAR İÇİNDE
    KULLAR İÇİNDE

    İşte geldik gidiyoruz az kaldı sonaGüzellikler yaşadık katran karası acılar içindeBen haksızlığa uğradım demeyip sabrettikçeİkramlar büyüdükçe büyüdü ...

  • Düş Sarmalı
    Düş Sarmalı

    benim posta kutum hiç olmadı, mektuplarla soğumadı hasretimhaberlerim bir göğerçinin kanadında, eskinin mağlubuyumbu çağa kandil yaktım ağıt niyetine,...

  • Dönüş Yolu
    Dönüş Yolu

    kuşlara özenip ben desıcak iklimler düşledim kar altındagüneşin merhametine güvenipben de göç ettim bir defasındagiderken nefesimi almayı unuttuğum öm...

  • KENDİNE KALAN BARDAK
    KENDİNE KALAN BARDAK

    Durmaksızın dolup boşalıyor Bir bardak Sadece kendi elleriyle O eller ki hatırasıAşkın en çok kendine kalışında Yazgım böyleymiş d...

  • ELLERİMDEN KALBİM
    ELLERİMDEN KALBİM

    sen gidince benden geriye yine sen kalıryer oynar yerinden ki anlatılmazseni götüren ırmaklar kadar huysuzkenti apansız çiğ bir üşüme alırkenti apansı...

  • PAYDOSSUZ BEKÇİ
    PAYDOSSUZ BEKÇİ

    İçsem bana sunulmuş kadehlerden karıştırıp baldıranıEllerim titreseBilsem ki göğsümün kemiği varmışVe bana yüzümün beyazlığından bahsetseBir yüzünün a...

  • SARMAL
    SARMAL

    Yeryüzü sana yöneldiğim yer ömürlükÖlüm hayat veren varlık yeryüzündeMesafe, varlıkta mündemiç açık yaraAşk mesafenin büyüttüğü kendiliğindenSevda, aş...

  • EYLÜL LEYLEKLERİNE SESLENİŞ
    EYLÜL LEYLEKLERİNE SESLENİŞ

    Eylül ayaklarıma postunu giydirirkenbambaşka bir yüzüm olurdudoğum pastalarındakoparılan çiçekler sonbaharı doğururdubakire yağmurlardeğerdi sarışın e...