Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • BEŞ ŞİİR
    BEŞ ŞİİR

    SARMAŞIKay ışığında sevda şiirinikömür karasıyla yazdımgönlüm sımsıcaktı o kışüşüdü parmaklarım UMUThalep’te yıkık bir minareyine de kuşlar uçuyordeme...

  • İYİ Kİ VARSIN
    İYİ Kİ VARSIN

    sen olmasan şaşıracağım evin yolunuhep ekmek sıcaklığındaki sesine geliyorumbalkona çıkıp etrafa bir bakınman yetiyorbu arada kaygılar bırakmış oluyor...

  • İLM-İ SİMA PRATİKLERİ
    İLM-İ SİMA PRATİKLERİ

    Yüzünü bunalttın yine bugünbunalttım yüzünü biliyorumYürekten kırılan bir incinin sessizliğiyleİçin için ağlıyorsunOysa ben her seferinde bildiğim hal...

  • GÖNDERİLMEYEN
    GÖNDERİLMEYEN

    1-Yokluğun açık bir yaraNe yapsam durmuyor sızı-Tüten bir tarlayım şimdi anızdan sonraAklımda kuş yuvalarından çığlıklarKonuşsan yeniden doğarım belki...

  • AZ ÖNCE
    AZ ÖNCE

    ben nerelere indim az öncekelimelerden ve seslerden arınmadanmasalların ve destanların merdivenlerindensizin kaybettiklerinizi bulmayakendisiyle savaş...

  • BOZKIRIN PRENSESİNİN AYAKLARI
    BOZKIRIN PRENSESİNİN AYAKLARI

    kanatları hepten koparılmış bir kuşun uçuşubu uçuşun bir adı olmalı bozkırdabir adım atınca bütün prensesliği ileharitadan bir sayfa parçalanmalıbu ay...

  • Bayram Tebriki
    Bayram Tebriki

    iyi bayramlar efendim, iyi bayramlarcovid-19 sana da iyi bayramlarodunu olduğun ateş, sevgili covid-19ibrahim’i bekliyor, ibrahim’iibrahim, ibrahimliğ...

  • Biyografik Fragmanlar -4-    Yola Koyulan
    Biyografik Fragmanlar -4- Yola Koyula...

    hıra kadar müslüman tanrı dağı kadar türk olduğumu unutarak daha doğrusu unutturarak bekledim gökte kara yerde haki bulutların dağılmasını iskambil ve...

  • ÇOK KIRMIZI ÇOK YEŞİL
    ÇOK KIRMIZI ÇOK YEŞİL

    Yağmur da sever güneşi düşündüğündeYarım kafiye oluyor buzla kızBen tam eriyorum eridiğindeSen aklıma gelinceGüzel kokuyor iğde! İkimizin a...

  • GÜZ KUŞAĞI
    GÜZ KUŞAĞI

    Kıymıklar batar denizin kıyısınaBüyük bir desen çizer ellerimeKırılan kiremitler. Bir kalıptır günlerim kurtulamaz,Mevsimin süzgecinden.Tartılama...

  • Lütufname
    Lütufname

    Biri hazana dursa kalbimin, diğeri gül mevsimi.Bana bir kalp armağan edildiği günden beri.Boyun eğmenin özgürlüğünde keyfekeder kuş sesleri,Serenad. B...

  • Postkolonyal İç Gurbet
    Postkolonyal İç Gurbet

    İşte dişlerinde özgürlüğün ıslığı  Sert derisinde frenk gömleği ısırgan  İşte masum Sevilen bağırıyor annesizlikte  Jamila kırbaçlanıyo...

  • BİR IRMAĞA ÇILGINCA
    BİR IRMAĞA ÇILGINCA

    Bir dağın eteğinde bir çiçek miydin?Kim ne diyebilir senin açılışınaRengine kim karışır, boyuna, salınmanaO çiçek ben olayım, o dağ sen ol isterse...

  • SOKAĞIN SESİ
    SOKAĞIN SESİ

    İnsan yaşadığı sokaktırVe sokakAkşam güneşiyle bitap düşerTan vaktiyle can bulurAy ışığında açar yüreğini semt sakinlerineAnlatır,Bu sokak ıssızBu sok...

  • OĞUL ARMAĞANI
    OĞUL ARMAĞANI

    bir teknemiz vardı yarısı yorgunistanbuldan misafirlerin ufukları kıçına yaklaştırdığıçatısı binip uzaklara gittiğim kuşlara yuva bazıabimin el oğluyl...

  • SES
    SES

    Çıt                 kırıldığın için çat kapı çaldığın içinÇin (bu) kadar u...

  • KARANLIKTA ÇİZİLEN
    KARANLIKTA ÇİZİLEN

    sirenler eşliğinde bir tufan koparıyor kalbimdekimi kalın kimi çarpık bacaklı kız kurularıçileden çıkmış bir kararsızlığın bilinciyle surat astığı...

  • KARIŞTIRICI
    KARIŞTIRICI

    Şehre bir adam girdi İkiyüzlülükten mamûldü yanakları Makine dişlileri gibiydi kaygan elleriEllerinde bilinmedik hileler vardı Adam girdi bir şeh...

  • İPİNCE HAYALLERİN
    İPİNCE HAYALLERİN

    Bir yol biliyorum kimsenin bilmediğiArtık sen de biliyorsun, üçüncüsü yokSen söyledin az önce iki dizeyi:Bir yol biliyordun kimsenin bilmediğiArtı...

  • TELKÂRİ HATIRALAR
    TELKÂRİ HATIRALAR

    Bir ev mi dikeceğim bu çukuraBir ceset mi gömeceğim yoksaYoksun, ertelediğim ellerim varGidişinle ölümcül yara almış zamanGözlerimden bakıyor dünyaya&...