Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • İÇİMDEKİ KÖPEK
    İÇİMDEKİ KÖPEK

    yalnız beni ısırıyor içimde beslediğim köpekyüzüme gülmeyi ihmal etmeden son bir öpüşe hazır gibifırçasını yirmi birinci yüzyılın tam ortasına batırar...

  • sesli gezegen
    sesli gezegen

    sessizliği duysanız patlardı başınızpatlardınız sessizce yalnız kalsaydınızçırpmasaydı kanatlarını yarasalardüşüp semâya yıldızlara çarpardınızyağmur ...

  • OTUZ BİR TEMMUZ’DA
    OTUZ BİR TEMMUZ’DA

    Bugün kalalım hiç oturmadanZafer kazanmış bir komutan ileLoğusa bir kadın arasındaYıkılmadık diyelim ayakta, hiç oturmadanYıkılmadık, zilleri çalınan ...

  • YANGINA VE YILGINLIĞA KARŞI
    YANGINA VE YILGINLIĞA KARŞI

    İçindeki yangınla diren yılgınlığa karşıTutkuyla suskuyla ey gözleri tutkuSözleri utku olan insanDiren şaha kalkarak siyaha karşıDiren kavi yüreğinle ...

  • KURDEŞEN GÜNLÜKLERİ
    KURDEŞEN GÜNLÜKLERİ

    1kafamın içinde görmediğim bir çekicin sesi yankılanıyorbir testerenin elektriği çarpa dolaşıyor gövdemdematkabın darbeli delişihepsi kafamın içindehe...

  • Kendime Hitabımdır
    Kendime Hitabımdır

    I.Sen sen ol dalındaDurmayan güllerden kendini sakınSaçlarını kendin taraÇağın karalara çaldığıBir kadınla la Valse satsa daİşine şaş ipine sarılİki b...

  • uzun yola çıkanların şarkısı
    uzun yola çıkanların şarkısı

    arz-ı veda ederkenbeni büyüten,koşarken elimden tutan şehrekavrıyorum uzun yolun mayasınıheybemi münzevilikle dolduruyorumyolu yoldaş kılmaya and içiy...

  • Naat Kınalı
    Naat Kınalı

    bütün bütün bütüntrenleri kaçırdıktan sonraumudun bağlandığı son yamaç dadevrildikten sonra kırmızı suyarüzgar çığlar gibi gümbürtülerle geliyorseller...

  • ARALIK KAPILARDAN
    ARALIK KAPILARDAN

    Kırkın altına düşmüyor ruhumuzun ateşiSebebi yalnız bu değil dilin örtünmesininHer anlam giysi oluyor üstümüzde eskiyenUzun zaman alıyor yakışması yen...

  • SALINCAĞIN KEHANETİ
    SALINCAĞIN KEHANETİ

    İçimdeki bu çocuk hala salıncak sırası beklerPaslanmış zincirlerini elleriyle sımsıkı tutuncaSemaya uçmayacağı aşikarFakat yerden bir milim bile uzakl...

  • ölümü sapsarı resmetmeli!
    ölümü sapsarı resmetmeli!

    kendimde tüketmemek için dizelerikadife renklerimi sonsuzluğa yığdım.kargaların nezaretindeki bu ıssız tarladaayın iki farklı halini seyre daldım.kula...

  • VEDİA KALP
    VEDİA KALP

    Şimdi meşguliyetlerden bir yumakbüyütürsün ellerinden bin şükürzamanın savurganlığı tek bana yüksana inen akşamlar hayli yorgun pek az endişeben kaç k...

  • yüzeysel arzu
    yüzeysel arzu

    düşer durur bu evren kendisine doğrueser delice hızlarla maddeler içebir yer en yüzeyde durmanın doldurduğurüyalar devşirdiğimiz ışıktan bahçeve gözle...

  • RODRİGO
    RODRİGO

    Rodrigo;Gökleri ürperten sesler geliyorBeni uzaklara alıp götürenBulutlar göğsünden cömert veriyorHüzün yağmurları yürek diriltenRodrigo;Bu zor zamanl...

  • NE ZAMAN ANLAYACAKSIN KALBİMİ?
    NE ZAMAN ANLAYACAKSIN KALBİMİ?

    Öyle bir ateş ki hiç bitmez bir aşktırÖyle bir gecedir ki hiç uyumaz mücadeleÖyle bir hareket ki hiç durmazNe bir yıldız kayar ne de bir kuş kımıldarG...

  • yolculuğun beni sürüklediği başlangıç
    yolculuğun beni sürüklediği başlangıç...

    göğsümde bir memleket özlemi yataryola çıkmakta taş koyar önümeher gün yaşlı gözlerim nem döker şehrimin duvarlarınarüzgarda savrulan bizim mi saçları...

  • SERÇENİN BEKLEDİĞİ
    SERÇENİN BEKLEDİĞİ

    Hakikatin kalbi mavidirGökyüzü maviSu daha da maviOvalar ne kadar genişDağlar ne kadar yüksekNasıl da çiçek kokusu var bahçelerdeBense bu güzelliğin i...

  • DURGUN SUDA YAPRAKLAR
    DURGUN SUDA YAPRAKLAR

    Rüzgâr esmeden de duyabilirsinAğaçların söylediği şarkıyıYüzündeki aynalardan içininÇocuğun bilmesi gibi kaygıyı:Açık bırakıyor kıyıda durmakSeviniyor...

  • KUDÜS’TE BİR KADIN
    KUDÜS’TE BİR KADIN

    Kudüs’te bir kadın,Altı tane doğurur.Zeytin dallarıyla ocağını yakar,Altı çocuğu doyurur.Kudüs’te bir kadın,Arapça bir ağıt yakar,Sevdiğine duyurur.O ...

  • prelüd
    prelüd

    lamba ürperir, göz dolar, beyaz titreşir zamanlaeşyanın tanımında, sabah inen buğuda, çeyize sinen kokudagöğsü genişler, ceviz sandığı sesleriylebir z...