Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • Diyorum ki
    Diyorum ki

    şafak vakti yürüyorken bir kumrutarlada geniş adımlarlaçiçeklere su veriyordutürküler söylüyordubezgin ruhlara kova kovaateş yalımlarının kulaklarınas...

  • Yara
    Yara

    Yarayı sev,Yarayı öp...Yara büyütür seni,Yara büyütür beni.Yara izim yapar beniBenim gibi.Yarayı sev,Yarayı öp...Ama kanını durdurma!Aksın,Kangren olm...

  • BİZ HEPİMİZ
    BİZ HEPİMİZ

    hepimiz biraz eksiğizgedikliyiz, yaralı ve bereligelmiş bulunduk,belki de gönderildiksürgündük yahuthepimizdik, birazdık, eksiktik sözümüz vardıs...

  • GÖÇMEN KUŞLAR
    GÖÇMEN KUŞLAR

    Düşersem yere elimden tutmaSana sarılmama izin ver yeter, ey sevdam, sanaToprağına sarılırım, sevda kokan topraklarınaEylem kokan vakitlerde sana koşa...

  • Misanthrope
    Misanthrope

    Sisli ufukta belirse de Sentinel Adasıteslim bayrağını çekmiş değilim daha.Sığamasam da uçları keskin şekillerinizemızrağımı gizlemeyeceğim çarpık med...

  • dünyanın rengine koşu
    dünyanın rengine koşu

    incir mevsimi sadece susmak istiyor insansessizlik kederdendir sanıyorsesin gücüne eklemek için günleriyedi kere balkona çıkıp söylemek mi gerekciddi ...

  • OFİSLER İŞLER VE DİĞER AĞIR ŞEYLER
    OFİSLER İŞLER VE DİĞER AĞIR ŞEYLER...

    koca koca adamlar hem erkek hem kadınyemek yesinler çocuklar okusunlararabalar alınsınlar elbiseler biçilsinlerkültürel geziler yapılsınlar içingidip ...

  • KUŞKUSUZ
    KUŞKUSUZ

    Yaz gelir pencerendenKış gelir pencerendenGün doğar pencerendenGün batar pencerendenYine korkarsın bendenSana çiçek göndersemKapıda bırakırsınKapıcı d...

  • Terapi
    Terapi

    Çölden kalma bir günKumdan çok korkuSudan az kavuşmalarİşe yarar mı diyorsun antidepresanBedevi bi arkadaş soruyor da.Seni bulmak çöldeBi felafel ya d...

  • KORKUYORUM
    KORKUYORUM

    SEVGİLİ DOST’Agerçekler titretiyor kalemimikorkuyorum sistemin çarkına müdahale etmektenkorkuyorum bir cezaya çarptırılmaktanbundandır titriyor elim y...

  • KIRMIZI YA DA AT NALI
    KIRMIZI YA DA AT NALI

    Elbette bir at olduğunu görebilir insanYa da bir kanat ya da her neyseBuruşturup gün doğumunda nal sesleriniYalınayak koşmayı ya da kalp atışınıAğacın...

  • Akağacın Kısa Öyküsü
    Akağacın Kısa Öyküsü

    Düzgün cilalı tahta siyah ve beyaz kareözlerine varabilmek için olaylarınyalancı kılıflarından ayıranbir hiçte bulunançabucacık yapılmış bir tasl...

  • DEMEK Kİ
    DEMEK Kİ

    o eşiklerden geçtimyine de o yalan-maktayım deni dünyanınsahteliğinde gerideyim çokdemek ki o eşiğe takıldımgeçtim zannederken çocukken papatya s...

  • KEHKEŞAN
    KEHKEŞAN

    Issız ve kıpırtısız koridorlarda Karınca sessizliğine gömülmüşKaplumbağa hızıyla ilerliyor zamanVakit donmuş, ilerlemiyor hiçbir şey?Kapılar açık ...

  • EKLENTİ
    EKLENTİ

    şimdi tam buradadünya denen cehennemde‘geçiyor geçmekte olan’aheste bir ritimleyitiyor şeyler evrende.çingenelerin koyu siyah danslarıgeçiyor gözlerim...

  • ALELADE OLMANIN İNCELİKLERİ
    ALELADE OLMANIN İNCELİKLERİ

    okyanus kıyısında soluklanıyoruztutunacak üç renk varaşılacak son bir imtihan…benzerliklerimiz sırıtırkenfarklılıklarımızdan kanıyoruz.aklımıza esiyor...

  • BELKİ BAŞKA BAŞLIKLAR
    BELKİ BAŞKA BAŞLIKLAR

    Rüyasında kendiniBabil Kulesi’nde gören bir kelimeyimBaşım dönüyor şimdi nereye baksamBaşım dönüyor, kan kaybı, aybaşı ayinleriBaşım dönüyor dönüp ayı...

  • YAŞATAN BENİM
    YAŞATAN BENİM

    Bu alemdeSizler olsaydınız Sadece sizler Van Gogh kesilirKeserdim kulağımıVe kapanırdım bir odayaDuymak istemezdim Yalanla süslü düşüncelerinizi Görme...

  • Üzüm Karası
    Üzüm Karası

    üzüm karası gözlerin  akşamın süzülüşünde yıldızdan bir nehir bakışıdır ışıl ışıl dilsizliğin  nefes nefese uçuşan ateş ...

  • İÇİMİZDEKİ LEYLA
    İÇİMİZDEKİ LEYLA

    LeylaSarı saçların yabanıl telleriEn yaralı vakitleri ceylanlarınÇöl ve inançÇile ve sevgiİçimde bir rüya gibiOracıkta öyle yaşarsınLeylaVaadedilen gü...