Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • Hama, Humus, Halep, Guta, Mariupol, Bucha… Bitmeyen Geceyi Çizmeye Çalışmak
    Hama, Humus, Halep, Guta, Mariupol, Buch...

    Yağmurlar hep yağmurBarış hep barışSavaş hep savaşYanı başında kim olduğunuunutturan SAVAŞ!Yığınla hurda demir.Parçalanmış gövdeler.Masala benzemeyend...

  • KENDİM İÇİN AĞIT
    KENDİM İÇİN AĞIT

    karlar eridikten sonra buldunuzbir yeri göstermeye çalışırkenişaret parmağı kesilmiş cesedimigözlerim apaçık kaskatı açık kalmışve ağzım kapalıson cüm...

  • DUALARIN GÜCÜ
    DUALARIN GÜCÜ

    Ümit ver Allah cc'ımDayanabilelim sıkıntılaraBari bir ışık olsun ufuktaYol bulalım diye yarınlaraNe geri gidebiliriz ne ileri yoksa Kalakalırız o nok...

  • BÜHTAN ETTİM LEYLAYA
    BÜHTAN ETTİM LEYLAYA

    bütün hakiliklerimden soyunarak seviyorum seniunutursan ölürüm yoksa nasıl severim seniaçık bir yara gibi bir nar gibi yatan seniyine de seviyorum mor...

  • BORUSU ÖTMÜŞ ÖLÜM ÇAĞI
    BORUSU ÖTMÜŞ ÖLÜM ÇAĞI

    Bir marazı seçmeden bu dünyadan geçtik.Masallarda yaşamayı, tünelleri, duvarların sonundaki ışığıHayal bile edemediğimiz klostrofobileri yaniDünyanın ...

  • SARI ÇİZGİYİ GEÇEN ÜÇ ÇÜRÜK ELMA
    SARI ÇİZGİYİ GEÇEN ÜÇ ÇÜRÜK ELMA...

    Bildikleriniz işe yaramıyor bunu bilmeseniz de olurGirdiği bütün savaşları kaybetmiş bir ordunun kalbiyimGökyüzünden firar etmek isteyen bir kuş kadar...

  • La bohemé
    La bohemé

    çalınmış bir fırtına ceplerimizdetanıdık sokaklarda gezinirken.vega yıldızı haykırır efendisine:- ölümün de tadı var!sona çeyrek kalaleylaklar bile ha...

  • POSTMODERN EL
    POSTMODERN EL

    ucu kırık bir sesle düğüm düğüm  aynı akşamla aynı sırada bakmayın bu sevimli markete balonlarıyla havaya üç el kalkar cızırtılı&n...

  • erciyes’e tutunmuş bir kar çiçeğinin erime günlüğü
    erciyes’e tutunmuş bir kar çiçeğinin eri...

    burada geceleri uyumak bir tesellidir yaşamak içinburada renkli kazaklar ,testler ve cevaplarburada fosforlu kalemler, gözlerçizer çizer durur zamanın...

  • KUŞKUNUN GÜLÜNÇLÜĞÜ
    KUŞKUNUN GÜLÜNÇLÜĞÜ

    Oyuncunun gülünç göründüğü bir oyun değil midir hayatın kendisi?Karmaşık duruşların getirdiği kentlilikBir elipsin içinde savrulmadan duruşSavrulmadan...

  • TUZ VE TER
    TUZ VE TER

    avuçlarım kadar bir okyanus sundum sanahidrojen ve oksijenve sodyum klorürcesedimin sığabileceğibir kefen verdin banacepsiz ve dikişsizve kelimesizbil...

  • GECE KADIN
    GECE KADIN

    Yağmur yağıyor…Orantısız bir güç gibi                yüreğime yağıyor ...

  • EN GÜZEL YORGUNLUKLAR
    EN GÜZEL YORGUNLUKLAR

    Rüzgârda narçiçekleri nasıl ürperiyorsaÜrperedursun tenin, çok güzelAğacın, çiçeklerin, salınışın, ürpermenSenin!Kalbinde yarılıyor tomurcuklarEllerim...

  • DAĞ
    DAĞ

    düşümde gördüm de kimselere diyemedimparmağımla ıslatıp sofrandaki son kırıntıyıdüş olmasın hevesiyle tırmandım dağınayer atım gök aynam dedim de geld...

  • YUVA
    YUVA

    Herkesin "yuvam" diyebileceği bir yeri olmalıBu ya çocukluğa dayananYa da sonrasında hissedilen bir yer olmalıEr-geç huzuru orada bulmalı Bu açıd...

  • KARBON TESTİ
    KARBON TESTİ

    Bana kaşıkla kazılan toprağı banaYosun tutmuş taşıBilirim yarayı ateş değince kabuk bağlayanGözlerdeki yaşı kurutan ağacıkırlangıç otunu, terleyen zam...

  • Basit Bir Şiir
    Basit Bir Şiir

    Yeni moda sanırım,Gösterişli kelimeler kullanmak.Ve anlaşılmamak için uğraşıp neredeyseAnlaşılmamaktan şikayetlenme.Oysa basit bir ben buradayım demek...

  • SEN HANGİ DENİZİN ADIYDIN
    SEN HANGİ DENİZİN ADIYDIN

    sen hangi denizin adıydın unuttumsen yağmur bekleyen kıraç toprakharitalarda yerini yadırgamışkapağı yırtık bir günlük, belki yanmışoysa ben yağmaya h...

  • Son
    Son

    bu şiir, ‘akisleri sönmüş bir ses’tir.Çağ doğurdu beniBir şehrin ortasındaSaçılıp savruluyordu saatlerBahası ağır kış henüz geçmişGüneş buzları çözerk...

  • Sular
    Sular

    Sıcak sular ellerine değiyorDalgalar denizlerin kör nasırları...Aklı başında akan sularıkarşıdan yerlerine alıştırmankurutacak denizleri.Yağan yağmurl...