Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • yolculuğun beni sürüklediği başlangıç
    yolculuğun beni sürüklediği başlangıç...

    göğsümde bir memleket özlemi yataryola çıkmakta taş koyar önümeher gün yaşlı gözlerim nem döker şehrimin duvarlarınarüzgarda savrulan bizim mi saçları...

  • SERÇENİN BEKLEDİĞİ
    SERÇENİN BEKLEDİĞİ

    Hakikatin kalbi mavidirGökyüzü maviSu daha da maviOvalar ne kadar genişDağlar ne kadar yüksekNasıl da çiçek kokusu var bahçelerdeBense bu güzelliğin i...

  • DURGUN SUDA YAPRAKLAR
    DURGUN SUDA YAPRAKLAR

    Rüzgâr esmeden de duyabilirsinAğaçların söylediği şarkıyıYüzündeki aynalardan içininÇocuğun bilmesi gibi kaygıyı:Açık bırakıyor kıyıda durmakSeviniyor...

  • KUDÜS’TE BİR KADIN
    KUDÜS’TE BİR KADIN

    Kudüs’te bir kadın,Altı tane doğurur.Zeytin dallarıyla ocağını yakar,Altı çocuğu doyurur.Kudüs’te bir kadın,Arapça bir ağıt yakar,Sevdiğine duyurur.O ...

  • prelüd
    prelüd

    lamba ürperir, göz dolar, beyaz titreşir zamanlaeşyanın tanımında, sabah inen buğuda, çeyize sinen kokudagöğsü genişler, ceviz sandığı sesleriylebir z...

  • günleri rengarenk olanın hafifliği
    günleri rengarenk olanın hafifliği

    sert bir rüzgar esiyorkıpırtısız duruyor günleri yeşil olan geleceğin kanatları ondaykenköpeklere emanet ediyor zamanı.kötülüğün sıradanlığını he...

  • FÜSUS VE JİLET VE GİZ
    FÜSUS VE JİLET VE GİZ

    ağacın burnu kanıyor insan gölgesi düşüncebir lav taburu yürüyüşe geçiyor ağlayarak bir yüzüğün kaşı ters dönüyor jileti görünceyağmurun sağanaklı...

  • MASANIN OYNAK AYAKLARI
    MASANIN OYNAK AYAKLARI

    Ürktüm masadankırılan ayaklarını onaranMadde karanlık madde fluEkmeğimle gökyüzü arasında boşlukEkmeğimle buğday yoğurtanYoğuldum mide asidi gibi kara...

  • BÖYLE ZAMANLARDA
    BÖYLE ZAMANLARDA

    böyle bir zamandaneye tutunabilir insan?altındaki dünya kaygankarıncalar ve solgun kadınlar ordusuölümü sürükleyen uykulardakandilli yüzerken sulard...

  • SAVRUK GAZEL
    SAVRUK GAZEL

    Kalbi yakan sevdalardan bir armağan bu yürüyüşler. Ayak yürür akıl İşler demişler.Hangi dağın çığlığıysam oradan başlarım yankılanmaya.Kendine hızla ç...

  • KALBİ SÖKÜLMÜŞ DİLSİZ BİR ZAMAN
    KALBİ SÖKÜLMÜŞ DİLSİZ BİR ZAMAN

    İnsanı öldüren ölüm mü, gam mı, keder mi, bilemedi kimse?Ölümden dönen hayatlarla sarsıldı herkesSarıldı herkes ölü hayatlara Hayat taşıyan rüzgâr...

  • ŞÜKÛFEZAR
    ŞÜKÛFEZAR

    kar ve ayazlasel ve çamurlasarmaş dolaş kerelerce üşüdüm            bekliyorumbir türlü gün do...

  • Koygun çıkışlar
    Koygun çıkışlar

    Bir hikaye olabilirdi bumırıldanmanın eşiğinde bir hikayebilirdigörseydi çizgisini eşiğinyutkunmadan çok öncesini, çağırmazdıkurumuş gürültüyle çağrıl...

  • SARIŞIN KOŞMA
    SARIŞIN KOŞMA

    Güneşi her gece bakışlarındaNazdan beşiklerde sakladığıncaKimseler görmeden göğe bırakıpSonra doğmasını beklediğince Tanımsız, tarifsiz ince haya...

  • hırsızın özgünlüğü
    hırsızın özgünlüğü

    gerçeklik safsatasıdırbu şekilsiz ağızlarda dolaşanve tükenmek bilmez nedensiz.yaşamanın politikliğidir aldatan insanıya da nadir görünen bir eylemdir...

  • SEN ve BEN
    SEN ve BEN

    Sen... Göl kenarında suya dalmış ceylanBen... Kuğu edasında akan bir nehir Sen... Dağları yıkıp deviren heyelanBen... Aşksız yüreklere şifa panzehir&n...

  • RESSAMSIZ RESİM
    RESSAMSIZ RESİM

    Adamın biri: Şair, kürsüde, hatip, celalliAyın biri: Gözlerimde gemiler yüzdürdüğünBeklentinin biri: Sımsıcak kırlangıç yuvasıBoş beleşin biri: Gözalt...

  • İŞLEK ÜSTÜNLÜĞÜ
    İŞLEK ÜSTÜNLÜĞÜ

    ‘Evrenin enerjisi ödünç alınmıştır.’Geri alınacaktır bütün ödünçler ödün verdiklerindenTermodinamik yasa işleyecektir tin sesine karşı‘’-Hiçbir şey...

  • BAZEN BAZEN
    BAZEN BAZEN

    bazen sen bitirirsin şiiribazen şiir seni bitiriraltında kalırsın koca bir çınarınezilirsinderin nefesler soluk soluğaaşk uzak bir gönderme şimdiaşı b...

  • YERİN KULAĞI VARDIR
    YERİN KULAĞI VARDIR

    Gözünü toprak doyursunçocuklarımı öldürdünüz korkunuzdaninsanlarımı hayvanlarımı bitkilerimine sularım ferahlattı sizi ne dağlarımsiz zafer yemeği bek...