Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • ELLERİMDEN KALBİM
    ELLERİMDEN KALBİM

    sen gidince benden geriye yine sen kalıryer oynar yerinden ki anlatılmazseni götüren ırmaklar kadar huysuzkenti apansız çiğ bir üşüme alırkenti apansı...

  • PAYDOSSUZ BEKÇİ
    PAYDOSSUZ BEKÇİ

    İçsem bana sunulmuş kadehlerden karıştırıp baldıranıEllerim titreseBilsem ki göğsümün kemiği varmışVe bana yüzümün beyazlığından bahsetseBir yüzünün a...

  • SARMAL
    SARMAL

    Yeryüzü sana yöneldiğim yer ömürlükÖlüm hayat veren varlık yeryüzündeMesafe, varlıkta mündemiç açık yaraAşk mesafenin büyüttüğü kendiliğindenSevda, aş...

  • EYLÜL LEYLEKLERİNE SESLENİŞ
    EYLÜL LEYLEKLERİNE SESLENİŞ

    Eylül ayaklarıma postunu giydirirkenbambaşka bir yüzüm olurdudoğum pastalarındakoparılan çiçekler sonbaharı doğururdubakire yağmurlardeğerdi sarışın e...

  • GENÇLİK VE MUTLULUK
    GENÇLİK VE MUTLULUK

    Bugün nasıl bir gündü öyleHer yer cennetten bir köşeYağmur hafifçe çiseliyorYerler ıpıslakBiraz karanlık amaSpot lambalarının akisleriÇevreyi aydınlat...

  • SARILDIĞINDA
    SARILDIĞINDA

    Kalbin kıyılarında ince dalgalar…Dünya mı kalbin kadarKalbin mi dünya kadarHer zerresinde adını bilmediğim çiçeklerHer dalında adını bilmediğim kuşlar...

  • Hıra’dan Tuva’ya Emin Beldeye...
    Hıra’dan Tuva’ya Emin Beldeye...

    Üzerine yemin edilmiş bir beldeyi düşünme deminde,Soğuk çöl gecesinde başlayan bir hikâyenin iz düşümünde,Uzakta yanan ateşin ihtiyaç perdesi ile kişi...

  • KAOS
    KAOS

    Bulanık hayaller uyduruyor olmayan gece.beynim berraklaştıkça yok oluyor aslolan gerçek,bu noktada tüm gerçekler muammaya dönüşüyorve yanılgıya düştüğ...

  • Gökyüzüne Bakmadan
    Gökyüzüne Bakmadan

    Hangi gökyüzü yormadı beni.Önce bildiğim duraklardan yürüdümSonra sessizce koştumSuları duru dupduru olanDenizlerin ardındanŞimdi budanan günlerimin y...

  • Hasretin yamacında
    Hasretin yamacında

    Duydunuz mu hiçYalınayak o çocukların hikâyesiniDinlediniz miO sessiz çığlıklarıÇınladı mı kulaklarınızdaKuşlar gibiEliyle yavrusunaDua eden o anneler...

  • PURO TOK OL
    PURO TOK OL

    Keskindir Ya-Sin gözyaşının indisiYırtarak ilerler yanaklarını soğuk ve diriGülüşürken en öndekiler hoplayarakMıhlanır dudaklarına içlerinden biriMuta...

  • Ağaç Gövdesinde Bir Kovuk
    Ağaç Gövdesinde Bir Kovuk

    Sigara küllerinden bir yaşam Sabah ve akşam arasındaki ışıkSadece lambanın göstergesiOn ikide durmuş saat Pil bu zamanı nasıl ayarlamış ...

  • KAYIP SEVGİ
    KAYIP SEVGİ

    Dışı yılların içinde kayıpİçi ise hep benimle olanBöyle sevildiğinden haberin yok muhtemelenAnlamak zor hakkın varBen bile beni anlamazkenNe bekleyebi...

  • Güneş ve
    Güneş ve

    Gök üzerimizden toplarken halılarınıÇocuklara gösteririm evlerinEn güneşli kıyılarınıSadeceBenim bahçemde savrulan kuş tüyleribatırabilir güne dikenle...

  • GÖNDERİLMEYEN 48
    GÖNDERİLMEYEN 48

    Acısından anneler doğurmuyorsa şairDenize dökebilir kelimeleriTanrı’m, anne olamıyor diye belki deKelimeler denize döküyor şairleriGÖNDERİLMEYEN51Şapk...

  • SON GİDİŞ
    SON GİDİŞ

    İki elin yüreğimi sıkarkenHangi geceden iyilik dileneyimAyaklarını alıp gidiyorsun her seferindeEnse traşı yeni bitmiş dağların eteklerineBaktıkça kör...

  • RÖTAR
    RÖTAR

    bu sabah yakalarım tutuştu dışarı kaçtımkarşı komşumun camındaki aksimdesaçlarım karışık köyneğim kırışıktıkaldırımlar koşulmayacak kadar kalabalıkşar...

  • OCAK
    OCAK

    Gözüm, ciğerim bu akşam bizden susacağız Kara katran bir şiirin kalın isinde Sofraya dizdiğin kelime ocaktan yeni çıkmış Yüzüne yayılan...

  • GÖNDERİLMEYEN 30
    GÖNDERİLMEYEN 30

    Kiraz çiçeklerineKar yağdığında, seni…Yavru geyik memeyeYöneldiğinde, seni…Rüzgârı geçtiğinde taylarDüş gerçek olduğunda, seni…Dünyanın dönmesini, baş...

  • PORTAKAL KOKUSU
    PORTAKAL KOKUSU

    Portakal kokusu yayılıyor gecenin turuncunda,Uyandırıyor serin rüyalardan, tatsız tuzsuz uykulardan.Küllü sularla çimiyor bir tutam çocuk,Paklanmak iç...