Menu
Ahmet
ahmet doğru Ahmet Doğru

Şair

1975 yılında Kahramanmaraş’ın Pazarcık ilçesinde doğdu. İlk ve ortaöğrenimini memleketi Osmaniye’de tamamladı. Ankara Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyat Öğretmenliği bölümünden 1998 yılında mezun oldu. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimler Enstitüsünde Türkçe Eğitimi alanında yüksek lisansını tamamladı. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesinde doktora eğitimine devam ediyor.Öğretmenliğe 2000 yılında Osmaniye’de başladı. Osmaniye Şehit Veli Demiryürek Bilim ve Sanat Merkezinde Türk Dili ve Edebiyat Öğretmenliği görevini sürdürmekte.Edebiyat çalışmalarına lise sıralarında başladı, 1993 yılından itibaren şiirleri ve yazıları çeşitli edebiyat dergilerinde yayınlanmaya başladı. 2001 yılında Baykuş Dikey Duruş adlı bir gülmece edebiyat dergisini ve 2007 yılında da Su Edebiyat dergisini çıkardı. Güneysu dergisinin de 2012 – 2022 yılları arasında genel yayın yönetmenliğini yürüttü.Yayınlanmış eserleri: Ay Adası (Şiir- 2000), Dünya Döngüsü (Şiir- 2012), Aşkın Kaleleri (Şiir - 2014),Yedi Ocak Yangını (Şiir - 2020), Kalemi Pusat Bilmek (Deneme - 2023), Zamanın Fethi (Hikâye - 2023)ve Koyu Şiirler (Şiir- 2023).

Daha fazla görüntüle

Yazdığı Yazılar