Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • MİLLET BİLİMİ
    MİLLET BİLİMİ

    Politika, siyaset bilimi Yer ile yeksan şimdi Hani demokrat solcular Nerde muhafazakâr demokratlar Milliyetçiler, liberaller Farklılıkl...

  • YAZ GECESİ İMTİHANI
    YAZ GECESİ İMTİHANI

    Geceye aydan bakarken, Kulaklarımda bir fısıltı… İşliyor ruzigâr gönlüme, Dışına taşmayan insanlığı.Hangi yıldıza konuşsam Beni benden usa...

  • YEKPARE
    YEKPARE

    Sınırları kaldırılmış sevgi, Yüce Tüm uzay 1 hacim desem, sığmaz ki, ötesi nerede? Bu zamana kadar kah Işın, kah Zerre, kah Yekpare... Ama se...

  • KADER YOLU
    KADER YOLU

    Bir aşka tutuldum kader yolunda Varılmaz konağa içimde hasret Bilirim, olgunluk tek "kün" olunda Ferman, ömür boyu sen ancak sabret Uzun zaman...

  • GAZZE
    GAZZE

    Âlem gözünü yummuş, gün ayıp, gece ayıp İnsanlık dağa çıkmış, medeniyetler kayıp Zalimin karşısında direnişi kutsayıp İnsanlık onurunu göğsün...

  • DONUK KARE
    DONUK KARE

    İçime saldığım kuşları Sakın sakın deneme Donuk kare gözlerimde Uçuramaz uçuramazsınİçine solduğum kışları Sakın sakın de neme Donuk kara dizleri...

  • YAŞAMA SEVİNCİ
    YAŞAMA SEVİNCİ

    Gülsem de bir Ağlasam da... İkisi aynı oldu bana Elalemin ne dediği korkusu Kaldı artık çok uzaklarda Olgunlaşmak mı bunun adı ? Tam...

  • GÖRÜNMÜYOR DAĞLARIN ARDI
    GÖRÜNMÜYOR DAĞLARIN ARDI

    Ölümlüyor şimdi bizi yaşam. Lakin ümit olumlamıyor gönülleri. Korku yükünü toparladı, Kanatlanıyor üzerimizden.Her gün aynı rüyayı tekrarlama...

  • DÜŞ ERKEN SÖYLEDİ
    DÜŞ ERKEN SÖYLEDİ

    Azın bu kadar dolacağı var Sazın bu kadar çalacağı Yazın bu kader olacağı var Yaprak Düşerken söylediÖzün bu kadar alacağı var Çözün bu ka...

  • EVE GELEMEYEN BABALAR
    EVE GELEMEYEN BABALAR

    yokuşun başında bekleyiş, kar yağar, çiçek açar, oruç olur gelin kıza kına yakılır baba gelmez.babanın takkesi, gözlüğü avuçta kalır ko...

  • ŞAİRLERİN SERAPLARI
    ŞAİRLERİN SERAPLARI

    Şairler efkârı sözle perdeler Yalnızlığın sesi mısrada figan Cevapsız mektuplar tüm kelimeler Hicran, ömrün ulaştığı han hicran Hayatın cengini ...

  • KEDERLERLE BÜYÜMEK
    KEDERLERLE BÜYÜMEK

    Yıkandı gönlüm akü pak oldu Yağan yağmurla beraber İçimde ne derin hisler doğdu Kaybolan güneşle beraberSanki tamamlandı eksiğim Maziyi ha...

  • TAMAMLANDI DÜNYA
    TAMAMLANDI DÜNYA

    Dil olup tam anlandı dünya Dal olup tamamlandı Ordan kapalı burdan kapılı Kul olup tamamlandı dünyaKule olup tamamlandı dünya Kale olup ta...

  • HERKESE BİR ADIM
    HERKESE BİR ADIM

    Yağmurun sesini duymalıyım Koşuyor birileri Islak – çamurlu ve vahşi Hissetmeliyim Gövdemin her parçasına çekilen Kılıçları kırıp Ateşlerde bü...

  • ORADA OLMAK
    ORADA OLMAK

    Orada olmak yetmez bazen, Düzen kabul etmez yıkıntılar barındırmak, Başlı başına bir engeldir.Kalmak ile gitmek arasındaki farklar, Yoktan da...

  • BAHSEDECEĞİM
    BAHSEDECEĞİM

    Kelimelerin saklı olduğu Haklı olduğu yerlerden Aklı olduğu yerlerden bahsedeceğim Varın içindeki yolardan geçipKelimelerin yığın olduğu Y...

  • GEMİ
    GEMİ

    Bir yumurta biniyor güverteye Binlerce yumurta ve deniz Dalgalar sallıyor gemiyi Fırtınalar kopuyor Tayfa güverteye!Dümeni çeviriyor kapta...

  • YAKINTI   ŞİİRİ
    YAKINTI ŞİİRİ

    Sancıyor bakışlarım Kimsesizliğin avlusunda Benden bihaber baharlara Öykünerek kımıl kımıl ..Ilgın bir sessizlik Kavrıyor , beni Dakika...

  • KORKU TEMRİNLERİ
    KORKU TEMRİNLERİ

    Yarım bana Perdenin ortasında duran dikişli iki çift göz Mürekkepler damlıyor tavandan İsabetleri baykuşun sesi Daralıyor dört köşe Dört köşede...

  • VURUR GİBİ
    VURUR GİBİ

    Dayak yemişim gibi doğru Dünyanın eksilen tarafından baktım O geldi oturdu getmez Sol yanıma vurur gibi oğulUyak demişim gibi doğru Dünyan...