Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • ÜMİT DÜNYASI
    ÜMİT DÜNYASI

    Gecenin sessizliği çöktü içime Ümitlerimi yitirince Sahrada tek başına kalmış gibi Ne bir damla su var ne de bir serinlik Ölsem der insan ...

  • HUZUR
    HUZUR

    Alıştım yalnızlığa Bütün şiirler benim Saat 14 ile 17 arası hariç Balkonum da...Çayım elimin altında Soğuk suyum da...Temiz bir defter ...

  • UNUTTURMA BANA
    UNUTTURMA BANA

    Yazılıp çizildim, oynamak istedim beceremedim. Safın dışında dahi buyur eden olmadı bugünün saltanatında. Ne idüğü belirsiz yarınları bekl...

  • BİR CUMA YALNIZLIĞI
    BİR CUMA YALNIZLIĞI

    Bir cuma yalnızlığında gözlerin geliyor ansızın öylesine gizemli.Hiç davet etmemiştim oysa şehla gözlerini, kırgın yüreğini… Benim özlemimkapkaradı...

  • BEDEL
    BEDEL

    Kırgınım ve dahi, Küskünüm dünyaya, Ağırlaştı yüküm bir vakit daha.Taştım kaldırımlardan, Sığamadım bir türlü, Sığınamadım. Düştüm gayr...

  • KIRIK KAPILAR ARDINDA UMUT
    KIRIK KAPILAR ARDINDA UMUT

    Meçhulü mevcuda tercih ettiğimde, Açığa çıktı en büyük yaralar. Kırk kapısının kırkı da kırık bir zindanda, Mahpusluk yanılgısından muzdarip ...

  • ORTADOĞU'DA ÖLMEK VAR
    ORTADOĞU'DA ÖLMEK VAR

    Sana dair düşlerimi hıfzettim de öyle çıktım huzuruna bunu bil Yüreğinden tutundum hayata ve kılıncını uladım bir bir umutlarıma En çetin savaşl...

  • KARANLIĞA KIRLANGIÇLAR
    KARANLIĞA KIRLANGIÇLAR

    Bir tohum düşer toprağa Bir umut yeşerir Bir tohum düşünce toprağa Toprakta can bulur Cana can katar Irmaklar yıllar boyu çağlar Denize ulaşma...

  • YAŞADIĞIMIZ
    YAŞADIĞIMIZ

    Peceresinden baktığımız dünya uzağımız Hiç kavuşamadığımız Karlı bir günün ardı ağladığımız Değerek toprağa ayağımızYol varsa sevinç de vardı...

  • DÜŞÜP
    DÜŞÜP

    ben müzik bittiğinde yok olan ansızlığın çığlıklarından korkuyorum. yüzünü her çevirdiğinde kıyametini getirdiğin gezegenleri gömüyorum ko...

  • BUNLAR DA MÜMKÜN
    BUNLAR DA MÜMKÜN

    Sana bir şiirle gelmek mümkün Kitapta bulmak Kısa başlıklar gömüp dikilen tarlaların kahrını çeken kadın ve erkeklerin anısına yazmak da mümkünK...

  • YANMAK DÜŞER
    YANMAK DÜŞER

    Sürüsünü kaybetmiş Çobanın elinde çan Bit bit bitmez yangın Bize de yanmak düşerSüresini kaybetmiş Çabanın elinde can Git git gitmez ya...

  • SEBEPSİZ ZULÜMLEŞME OYUNU
    SEBEPSİZ ZULÜMLEŞME OYUNU

    Ana fikrini öğrenmek nasip olmadı Yaşamın. Duvarın bu tarafında var olundu Sürünüldü, Dertlenildi Ve nihayet…Beden üniformasını üzerine...

  • ANNE ÜZERİMİ ÖRT
    ANNE ÜZERİMİ ÖRT

    Anne, üzerimi ört, dünya çok karanlık! Dünya çok yalan anne ellerim üşüyor Burası çok derin kımıldamıyor Burası boyumu aşıyor, söylememiştinÖ...

  • ÇOCUK
    ÇOCUK

    Islanmamaya çalışarak koşanların yanında, Bir çocuk var. Herkese inat, Zıplıyor birikintinin üstünde. Her yeri ıpıslak çocuğun, Diliyle...

  • KÜL'DEN RİVAYETLER
    KÜL'DEN RİVAYETLER

    “çiğ düşmüş sesime dün geceden beri Vladimir Vladimiroviç Mayakovski’nin intiharını düşündüğüm için.”kırlarda bulduğum o ilk öpücüğü ömrümün ...

  • AYNA
    AYNA

    Seslenişimin bir kıymeti yok ulu şeyler nezdinde. Ben sesi dahi duyulmayan kırık bir Aynayım. Dökük aksimden başka yok, fark edilebilir...

  • SEYR
    SEYR

    Taraf oldum hizaya geldim. Merhameti tarafıma, adaleti başka yöne istedim lakin elde etmeye yanaşamadım asla.Yönlerimi yitirip çıktım yolaGeç...

  • YARA
    YARA

    Hangi yarayı tanısam geçmiyor beni Ellerinden aldığım sevincimi ıskalayıp tutuyor ellerimden Geziyorum yorgunluğum hiç değmemiş gibi yüzüme B...

  • BİR ŞEHİR BİR BOMBA BİR ÇOCUK
    BİR ŞEHİR BİR BOMBA BİR ÇOCUK

    Bir köşeye sinmiş bekliyor Bombaların aydınlattığı şehirlerde bir çocuk... Böyle gösterdiler bize. Üşüyor mu, üstünde ne var belli değil Bilinen ...