Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • GÖZLERİME BAKARSAN BİR DEFA
    GÖZLERİME BAKARSAN BİR DEFA

    Sen gözlerime bakarsan bir defa Dünyanın en büyük şairi olurum ben Tutarsan elimi utanırım yalnızlığımdan Seninle ağlarım seninle gülerim ...

  • HAYDİ YOK SAYALIM
    HAYDİ YOK SAYALIM

    Haydi yok sayalım Yok saymak İçin Birden başlamaya Gerek yok Birden Başlamaya Gerek varHaydi yok sayalım Ne kadar sıfır varsa Yar...

  • AFRİKA'DA GÜNEŞ DOĞUYOR
    AFRİKA'DA GÜNEŞ DOĞUYOR

    Afrika'da güneş doğuyor Karanlıkta saklı siyah kadınlar Ben iklimler buluyorum her gün Her sokak başında kendiminAfrika'da güneş doğuyor B...

  • İSMAİL OLMAK VERİR Mİ FAYDA
    İSMAİL OLMAK VERİR Mİ FAYDA

    Sahteden gücü olana itaat, Doğuştan verilmemiş bir zorluktu bana. Adaletsizlikle adaletin tesis edilemeyeceğini, Bilmek çoktandır çileden çık...

  • KENAN ERDENCİ'DEN SEKİZ ŞİİR
    KENAN ERDENCİ'DEN SEKİZ ŞİİR

    MEVSİMLER geçiyor mevsimler hasatsız heveslikler birikiyor koynumda daha kursak görmemiş, yitik. koparıp takvimlerden bir gülistanı saçla...

  • LEKELİ YÜZSÜZLÜK
    LEKELİ YÜZSÜZLÜK

    Şimdi gidiyorum belki bir daha gelmem. Gelsem de getiremem ardımda bin atlı. Savaşların sonucu ne oldu, kim kazandı, bilmem. Kaybeden g...

  • ÜMİT DÜNYASI
    ÜMİT DÜNYASI

    Gecenin sessizliği çöktü içime Ümitlerimi yitirince Sahrada tek başına kalmış gibi Ne bir damla su var ne de bir serinlik Ölsem der insan ...

  • HUZUR
    HUZUR

    Alıştım yalnızlığa Bütün şiirler benim Saat 14 ile 17 arası hariç Balkonum da...Çayım elimin altında Soğuk suyum da...Temiz bir defter ...

  • UNUTTURMA BANA
    UNUTTURMA BANA

    Yazılıp çizildim, oynamak istedim beceremedim. Safın dışında dahi buyur eden olmadı bugünün saltanatında. Ne idüğü belirsiz yarınları bekl...

  • BİR CUMA YALNIZLIĞI
    BİR CUMA YALNIZLIĞI

    Bir cuma yalnızlığında gözlerin geliyor ansızın öylesine gizemli.Hiç davet etmemiştim oysa şehla gözlerini, kırgın yüreğini… Benim özlemimkapkaradı...

  • BEDEL
    BEDEL

    Kırgınım ve dahi, Küskünüm dünyaya, Ağırlaştı yüküm bir vakit daha.Taştım kaldırımlardan, Sığamadım bir türlü, Sığınamadım. Düştüm gayr...

  • KIRIK KAPILAR ARDINDA UMUT
    KIRIK KAPILAR ARDINDA UMUT

    Meçhulü mevcuda tercih ettiğimde, Açığa çıktı en büyük yaralar. Kırk kapısının kırkı da kırık bir zindanda, Mahpusluk yanılgısından muzdarip ...

  • ORTADOĞU'DA ÖLMEK VAR
    ORTADOĞU'DA ÖLMEK VAR

    Sana dair düşlerimi hıfzettim de öyle çıktım huzuruna bunu bil Yüreğinden tutundum hayata ve kılıncını uladım bir bir umutlarıma En çetin savaşl...

  • KARANLIĞA KIRLANGIÇLAR
    KARANLIĞA KIRLANGIÇLAR

    Bir tohum düşer toprağa Bir umut yeşerir Bir tohum düşünce toprağa Toprakta can bulur Cana can katar Irmaklar yıllar boyu çağlar Denize ulaşma...

  • YAŞADIĞIMIZ
    YAŞADIĞIMIZ

    Peceresinden baktığımız dünya uzağımız Hiç kavuşamadığımız Karlı bir günün ardı ağladığımız Değerek toprağa ayağımızYol varsa sevinç de vardı...

  • DÜŞÜP
    DÜŞÜP

    ben müzik bittiğinde yok olan ansızlığın çığlıklarından korkuyorum. yüzünü her çevirdiğinde kıyametini getirdiğin gezegenleri gömüyorum ko...

  • BUNLAR DA MÜMKÜN
    BUNLAR DA MÜMKÜN

    Sana bir şiirle gelmek mümkün Kitapta bulmak Kısa başlıklar gömüp dikilen tarlaların kahrını çeken kadın ve erkeklerin anısına yazmak da mümkünK...

  • YANMAK DÜŞER
    YANMAK DÜŞER

    Sürüsünü kaybetmiş Çobanın elinde çan Bit bit bitmez yangın Bize de yanmak düşerSüresini kaybetmiş Çabanın elinde can Git git gitmez ya...

  • SEBEPSİZ ZULÜMLEŞME OYUNU
    SEBEPSİZ ZULÜMLEŞME OYUNU

    Ana fikrini öğrenmek nasip olmadı Yaşamın. Duvarın bu tarafında var olundu Sürünüldü, Dertlenildi Ve nihayet…Beden üniformasını üzerine...

  • ANNE ÜZERİMİ ÖRT
    ANNE ÜZERİMİ ÖRT

    Anne, üzerimi ört, dünya çok karanlık! Dünya çok yalan anne ellerim üşüyor Burası çok derin kımıldamıyor Burası boyumu aşıyor, söylememiştinÖ...