Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • MOLA
    MOLA

    Hepimiz için, kırılsın koltuklar Kalbimizin oturacak yeri kalmasın. Güvendiği bir liman bulduğunda, Yelkenleri suya indirsin.Elinizin tersiyl...

  • HIYANETİ MÜTEALAA
    HIYANETİ MÜTEALAA

    Beşer de ölür eceli de gelir yağmurun Mum da söner yatsıya kalmadan hıyanet de Bulut ki o bile hakkını alır topraktan Cihan-ı devlet ki o almasın m...

  • DİLDEN ÇIKAN HIRPA KELİMENİN BİR 'küçük' İSTİRHAMIDIR
    DİLDEN ÇIKAN HIRPA KELİMENİN BİR 'küçük'...

    Direndim lakaytlığa karşı. Direnişim kadar örselendim. İtibarı yitirtilmiş, anlamı bir kenara kendisi ayrı bir yana itilmiş, bütün ihti...

  • ESKİR İNSAN
    ESKİR İNSAN

    Eskir insan En fazla üç otuz Asra yenilir Yeniden bir savaşa koşar adım gitmek zor gelir Hüzün sarar zaman yeniģi hayatıEskir ins...

  • AŞKINDIR HER ZAMAN AŞK
    AŞKINDIR HER ZAMAN AŞK

    Yalnız ama, tek, gülüş olsun biricik, yeter . O zaman, yükselir , an , o mekan , bilirim, ne girmişse kesite , bire , bi...

  • SUSMUŞLAR SANKİ
    SUSMUŞLAR SANKİ

    Ve kelebek uçtu sonra, yükselip alçaldı. alçalırken yükseldi, bir kır çiçeğine karar kıldı sonra. Orkidelerim, erguvanlarım, bahçemd...

  • YANLIŞ SORULARA DOĞRU CEVAPLAR
    YANLIŞ SORULARA DOĞRU CEVAPLAR

    Ayaklarımın altı bütünüyle bir evren. Ve ben, ‘’Ve ben’’ diyebilecek Bir temyiz kudretini haiz değilim. Havva’da kendimi görememek, şaş...

  • UMUT IŞIĞI
    UMUT IŞIĞI

    Hangi dağın ardındasın sen? Hangi dağın ardında sevdan? Söyle! Hangi dağın eteğine bakayım? Bakmakla görülür mü? -Sevmek. Ezan, bizim b...

  • BİR TOP ELEM
    BİR TOP ELEM

    her gün izmarit atılır suratına, çer çöple ayan olur elin yüzün. bir hınçla yaşar insan; daha hiç yaşamadan önce mayına basıp düştüğü koll...

  • İZLİYORUM
    İZLİYORUM

    İşte ellerim sürü sürü kuşlarla Çağ atlıyor kalbimden Kalbimden kalma kuru ağaçlar Kuşları kovalıyor Nesiller boğuyor Gidecek bir yer y...

  • GİZEM
    GİZEM

    Yalnızlığın soğuk sesi yankılanıyor kulaklarımda Zevkine varıyorum kimsesizliğin Uzaktan bir el nûra çağırıyor beni, sessizce Şavkına varıyor...

  • BÜYÜDÜKÇE
    BÜYÜDÜKÇE

    Bir yaşım daha düştü hüzün sokağına Ellerim soğuk, yüreğim parçalı bulutlu Canımı çok yaktılar anne, canımı çok yaktılar Yüzüm kan içinde, ge...

  • SERKEŞ
    SERKEŞ

    Ben ipe güvendim cambazlığım ondan Ömrümün iki ucuna gerip Yürüdüysem üstünde yere basmadan Ondan...Ben kör bıçaklarıma güvendim şahbazlığım ...

  • DİVANE DERVİŞİN SEVDİĞİNE MEKTUBUDUR
    DİVANE DERVİŞİN SEVDİĞİNE MEKTUBUDUR...

    Ağır aksak yürürken sahilsiz bir kasabada, Kanatlarımın yasını bırakmışım bir yana Sahipsiz hissedişim kırdığım kalplerden, Yıktığım gönüller...

  • HASSAS KALPLER ROMATİZMASI
    HASSAS KALPLER ROMATİZMASI

    bizim elli parmağımız vardır siz saymazsınız saymazsınız ne yıldızları ne düşen yaprakları ağlayan bir çocuk görünce onunla ağlamazsınız bell...

  • GAM MIDIR HİÇ, HİÇLİKSE HİÇLİK
    GAM MIDIR HİÇ, HİÇLİKSE HİÇLİK

    Kirli, Beyazımsı, köpük köpük… Biri diğerine, Dağılırken, hatta çözülmeye yüz tutan çoğuna karışırken. Peş peşe, Kuma kumsala Taşını...

  • NESLİN HAKK BİL
    NESLİN HAKK BİL

    Nöbetin hakkını ver Çölde bir avuç kalsan Dilenme, şamar ol, duvar ol, bend ol Neslinde Fahreddin varAşkın hakkını ver Leyla’nın kapısında...

  • ...BEN ELFİDA
    ...BEN ELFİDA

    ​... ben elfida mor bir kelebeğin kanadından düşmüşüm dünyanıza bir kar tanesi saklıyorum avuçlarımın içinde eriyişine şahit oluyormusu...

  • HALEP HARAP
    HALEP HARAP

    Beş zamanı ziyan Hazana tutkun insan Nerde yanlış yaptın Yıkık viran hem de yas Bu sürgün yeri senin mi Mazlumun ahı yerde Halep har...

  • TAŞ BASAMAKLAR
    TAŞ BASAMAKLAR

    Üç taş basamak, Ucu kapalı bir labirentte, uzanıyor, uzanıyorum. Birer adım yalnızca , Demir gibi ... Ağır. Soğuk. Kararsız. Mesafe ...