Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • AŞKINDIR HER ZAMAN AŞK
    AŞKINDIR HER ZAMAN AŞK

    Yalnız ama, tek, gülüş olsun biricik, yeter . O zaman, yükselir , an , o mekan , bilirim, ne girmişse kesite , bire , bi...

  • SUSMUŞLAR SANKİ
    SUSMUŞLAR SANKİ

    Ve kelebek uçtu sonra, yükselip alçaldı. alçalırken yükseldi, bir kır çiçeğine karar kıldı sonra. Orkidelerim, erguvanlarım, bahçemd...

  • YANLIŞ SORULARA DOĞRU CEVAPLAR
    YANLIŞ SORULARA DOĞRU CEVAPLAR

    Ayaklarımın altı bütünüyle bir evren. Ve ben, ‘’Ve ben’’ diyebilecek Bir temyiz kudretini haiz değilim. Havva’da kendimi görememek, şaş...

  • UMUT IŞIĞI
    UMUT IŞIĞI

    Hangi dağın ardındasın sen? Hangi dağın ardında sevdan? Söyle! Hangi dağın eteğine bakayım? Bakmakla görülür mü? -Sevmek. Ezan, bizim b...

  • BİR TOP ELEM
    BİR TOP ELEM

    her gün izmarit atılır suratına, çer çöple ayan olur elin yüzün. bir hınçla yaşar insan; daha hiç yaşamadan önce mayına basıp düştüğü koll...

  • İZLİYORUM
    İZLİYORUM

    İşte ellerim sürü sürü kuşlarla Çağ atlıyor kalbimden Kalbimden kalma kuru ağaçlar Kuşları kovalıyor Nesiller boğuyor Gidecek bir yer y...

  • GİZEM
    GİZEM

    Yalnızlığın soğuk sesi yankılanıyor kulaklarımda Zevkine varıyorum kimsesizliğin Uzaktan bir el nûra çağırıyor beni, sessizce Şavkına varıyor...

  • BÜYÜDÜKÇE
    BÜYÜDÜKÇE

    Bir yaşım daha düştü hüzün sokağına Ellerim soğuk, yüreğim parçalı bulutlu Canımı çok yaktılar anne, canımı çok yaktılar Yüzüm kan içinde, ge...

  • SERKEŞ
    SERKEŞ

    Ben ipe güvendim cambazlığım ondan Ömrümün iki ucuna gerip Yürüdüysem üstünde yere basmadan Ondan...Ben kör bıçaklarıma güvendim şahbazlığım ...

  • DİVANE DERVİŞİN SEVDİĞİNE MEKTUBUDUR
    DİVANE DERVİŞİN SEVDİĞİNE MEKTUBUDUR...

    Ağır aksak yürürken sahilsiz bir kasabada, Kanatlarımın yasını bırakmışım bir yana Sahipsiz hissedişim kırdığım kalplerden, Yıktığım gönüller...

  • HASSAS KALPLER ROMATİZMASI
    HASSAS KALPLER ROMATİZMASI

    bizim elli parmağımız vardır siz saymazsınız saymazsınız ne yıldızları ne düşen yaprakları ağlayan bir çocuk görünce onunla ağlamazsınız bell...

  • GAM MIDIR HİÇ, HİÇLİKSE HİÇLİK
    GAM MIDIR HİÇ, HİÇLİKSE HİÇLİK

    Kirli, Beyazımsı, köpük köpük… Biri diğerine, Dağılırken, hatta çözülmeye yüz tutan çoğuna karışırken. Peş peşe, Kuma kumsala Taşını...

  • NESLİN HAKK BİL
    NESLİN HAKK BİL

    Nöbetin hakkını ver Çölde bir avuç kalsan Dilenme, şamar ol, duvar ol, bend ol Neslinde Fahreddin varAşkın hakkını ver Leyla’nın kapısında...

  • ...BEN ELFİDA
    ...BEN ELFİDA

    ​... ben elfida mor bir kelebeğin kanadından düşmüşüm dünyanıza bir kar tanesi saklıyorum avuçlarımın içinde eriyişine şahit oluyormusu...

  • HALEP HARAP
    HALEP HARAP

    Beş zamanı ziyan Hazana tutkun insan Nerde yanlış yaptın Yıkık viran hem de yas Bu sürgün yeri senin mi Mazlumun ahı yerde Halep har...

  • TAŞ BASAMAKLAR
    TAŞ BASAMAKLAR

    Üç taş basamak, Ucu kapalı bir labirentte, uzanıyor, uzanıyorum. Birer adım yalnızca , Demir gibi ... Ağır. Soğuk. Kararsız. Mesafe ...

  • DEDEM DUA İSTEMİŞ
    DEDEM DUA İSTEMİŞ

    Yine sıla çekti beni. Ana diyarına bu defa. Otuz yıl önce dedemle geçtiğim yollardan geçtim. Landöveri at arabası gibi kullanır güldürürdü bi...

  • MUMLAR
    MUMLAR

    Karşımda yanan iki mum Kıyasıya bir yarış Titrek iç çekişlerim… Velhasıl ikisi de kazanamadı.Bir başka üşümek bu Ağrılı bir şey. Yaktıl...

  • PARÇA
    PARÇA

    Bir yanım soğuk Bir yanım kovuk Dalımdan düşen Bin bin bin parça Bir yanım soluk Bir yanım silik Dilimden düşen Ben ben ben parça Bir yanı...

  • AKBABALAR
    AKBABALAR

    Akbabalar duruldu, duruldu Ağızları değmiyor bu duyguya Kara kaplı düşünüyorlar ’’İnsanlık bize değmiyor!’’Akbabalar, yüreği ağzında! Topr...