Edebistan Tüm Yazılanlar
Karavul Yokuşu’nu kucaklayan pencerenin önünde boynunu büken bir süs narı, Ali Dağı’ndan esen rüzgârın okşayan nefesiyle hafifçe salınmaktaydı. Saksıy...
Lina, mandaların en irisi... Kocaman gövdesini zar zor taşıyan bacakları hayli yaşlı olduğunu gösteriyor. Kastamonu’nun İnebolu’suna ta Afrika’nın T...
Düşünde uzun kanatları olduğunu görüyordu. Güçlü bedeni, mükemmel bir aklın idaresindeki yetileri...fakat ahh! topallık. Ne yürütüyor, ne gördürüp ond...
Büşra, lavaboya dişlerini fırçalamak için geçmiş, her zamanki gibi musluğu açmıştı. Musluk boşu boşuna akarken öğretmenlerinin anlattığı şekilde dişle...
Âşık yürekle uyku geçinmez imiş. Yastığına ağır gelen başı, bu kadim gerçeğin yaşayanı olmanın verdiği karmaşıklıkla zonkluyordu. Ne vardı şu sevda nö...
/gecenin ayak seslerine ve sükûtuna dair.../ Ve gece... Sessiz çığlıklar yalvarırken acının notalarına, her şey suspus olmuş. Sadece gözler konuşuy...
Acı günlerin geride kalıp kalmadığı belli değildi. Toplumların yazgısı gibiydi bireyinki de; inişler çıkışlarla dolu... Her kötülüğün ardından iyiliğe...
Yaşar Bedri'nin çok yakında İlke Yayınları'dan çıkacak olan "HİÇ" adlı kitabından: “ben senin bir benzerinim ey gece ve ecelim gelmeyinceye ka...
Küçük kollar yoruldu, acemi ninni sustu. Tüm ninnilere karşın kapanmak bilmeyen mavi gözler, anlamsızca baktı Peyman’a. Sıkıntısı körpe bir çığlıkla p...