Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • YİNE HAYALİN DÜŞTÜ
    YİNE HAYALİN DÜŞTÜ

    Sancılıydım,  bir yer arıyordum, sen yoktun, sevgilim… Dağlara çıkmıştım,  dağlar ne güzeldi,  gözlerin gibi kocamandı.  Sensizdi...

  • USTA
    USTA

    Usta,herkes gibiyim. Çamurdur aslım benim. Al beni! Alsan da almasan da bulaşırım; çamurdur aslım... Çamurum ama akıt terini üstüme, yine de köt...

  • KEMİK SESLERİ
    KEMİK SESLERİ

    Senin koşmana bakıp yaşamaya özendim Evlerden bahçelere indim yani toprağa yani olgunluğa Toprağın konuşması dehşetli olur dediler inandım Bir d...

  • KIZILDERİLİLER BİZE DAHA YAKINDI
    KIZILDERİLİLER BİZE DAHA YAKINDI

    Eylül diyorlar başka bir şey demiyorlar Gece vakti sokakta yalnız başına bir kedi Çık işin içinden bakalım eylülün rengi haydi Nasıl doğar ...

  • SONSUZLUK VE BİR GÜN
    SONSUZLUK VE BİR GÜN

    Seni uyandırmasın istedim Rüzgarı Ve geceyi uyandırmaktan korktum Çok uzakta Tek bir yıldız damlasıydın Sokakların ıssızlığını taşıyan Soğuk bir...

  • ÇÜRÜR ÖPÜLMEZSE EĞER ÇOCUKLAR
    ÇÜRÜR ÖPÜLMEZSE EĞER ÇOCUKLAR

    Dünyanın kıyısına sereserpe uzandım Ağzımın kenarında kemik rengi bir kalkan Fışkırıp ruhumla tavan arasından sarkan hummalı yelpazede Aşka mekik ...

  • SESSİZLİĞİ, KUZULARIN
    SESSİZLİĞİ, KUZULARIN

    Büyüdükçe darağacına çeker kıymık. Yekinip durur avucunun içinde golyatın badem dalına asılı bebekler! Ayartır görmemişleri şehir ve sinsice av...

  • NE ÇOK YENİLDİK TANRIM
    NE ÇOK YENİLDİK TANRIM

    Şimdi de rüzgâr bekliyor bizi Korkuyu salmışlar ardımız sıra Üzerimiz toz duman Üzerimiz paçavra Bozuk bir yolun mecburu Kaçak bir hayatın mahcu...

  • EN TEKİL ŞAHIS
    EN TEKİL ŞAHIS

    90’lılara kültürün ruhu taşınmaz diyor ya spengler çoktan bölünmüş tek hücreliler ofelyanın ölüm nedeni bilinmiyor kaza mı intihar mı? Yoksa? s...

  • KEMANİ TATYOS EFENDİNİN UŞŞAK MAKAMINDAKİ ŞARKISI
    KEMANİ TATYOS EFENDİNİN UŞŞAK MAKAMINDAK...

    Seyre daldım da şehrin ağarmış yüzü Bir inilti gibi girdi yüreğime Öyle kasnak bir uğultu sardı etrafımı Bana suskunluk kadar acı veren Sol yanımd...

  • ALACAĞIN OLSUN
    ALACAĞIN OLSUN

    Sana bir yalnızlık borcum olsun Kuvvetini sınadığın coğrafya Oğullarıma kalacaktı Eğer dönmüş olmasaydı Talihim. Bir yaz yağmuru gibi Gelip g...

  • ELİF DEDİĞİMDE ÇARŞI
    ELİF DEDİĞİMDE ÇARŞI

    Sabrı büyük gerçekten, beni bağrına basanın Şiirimin kuması çok, pervanemin gözü bağlı Bir günah gömüsü oluyor elif dediğimde çarşı Ne geyikli gece...

  • KALISAR
    KALISAR

    nakşettiğim sensin incinmişliği nefsin bitmişliği gibi dirimin dardayım ardı ardına ölmesin biraz daha bükük bilek fünye boş yazdıran sensin bıçkın...

  • FANZİN KİMLİK
    FANZİN KİMLİK

    Masanın üzerine bir elma koydum. Elmanın içine kendimi. Ne büyük huzur! Henri Michaux Fanzin genel kullanımıyla, ‘fanatik’ ve ‘magazin’ kelimele...

  • HIRA'MI ÖZLÜYORUM
    HIRA'MI ÖZLÜYORUM

    Hıra’yı özlemek nedir bilir misiniz? İnmek Yüreğinizin en derinliklerine ve Koparmak perdeleri... Koparmak Dünyanın zincirlerini bukağılarını......

  • NE ÇOK SEVİYORLAR İNSANI YOK ETMEYİ
    NE ÇOK SEVİYORLAR İNSANI YOK ETMEYİ

    Bağışı sonsuz Tanrım beni bağışla n’olur Yakarışım sanadır mihnetim yok kimseye Bu çöllerin sıcaklığı bu insan yalnızlığı İyi ki var içimde iyi ...

  • ANGOİSE
    ANGOİSE

    -Melih Elal’ın aziz hatırasına- Tufana yenilen denizin ortasında Bir kazazede şu çürük dünya S.O.S. gönderiyor Ufukta ne Ağrı ne serabı Me...

  • DEVLET SALGINI
    DEVLET SALGINI

    Artık düş toplayan oğlan göz görmemiş fırıldak/baş bu nasıl damar böyle kana bulanmış iplik gövde cangılında ağa dilde yayan yapıldak yine du...

  • MARMARİS BODRUM İSE VATAN
    MARMARİS BODRUM İSE VATAN "VATAN SAĞOLMA...

    Deniz tutan bahriyeliyim Süngüsüne güvenen piyade Hayat devam eden “ zor ölüm“ Kalleş bu bombanın pimi İki canım olsa da “ üstü kalmasın” Bir...

  • ULUORTA
    ULUORTA

    Hiç durmadan kayan bir yıldız olabilsen Hiç durmadan dönerek ilerleyen bir kama Kalın bir çivi ki ette dönerken bir vida Bir acıyı yaşatır şair v...