Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • MESELA
    MESELA

    en verimli üyeniz bendim oysa çıkmazdım aslâ /asmabahçe/lerinize çiçeklerinizi de çiğnemem haddimi bilirdim!. elbette bir demirbaşınız olarak son...

  • AYNALARDAN DUYDUKLARIM
    AYNALARDAN DUYDUKLARIM

    adam odanın boşluğundaydı dün. şimdi ise bir hüznü insanların suratlarına vuruyor. ben anlıyorum adamı ve adamın içindeki şeytanı. ama adam yol geç...

  • BU YÜREKTE GREV VAR
    BU YÜREKTE GREV VAR

    Sana abanınca yüzünü kül rengi bir umutsuzluk kaplıyor Ve sonra sen Bekleme odası yalnızlığına bürünüyorsun Sesin kavmini bulamamış henüz Çığlıkla...

  • YOL ŞİİRLERİ-5
    YOL ŞİİRLERİ-5

    küçük de olsa böl ekmeğini kurak diyarlardan geldim sahici konuğum baktığın yere ser döşeğimi tohumda özlem var toprağa çürür kabuğum dal arasın...

  • KARŞICI
    KARŞICI

    Seni sevmenin bir teorisi yok Suya azınlığın Yolların, mesafelerin ve yatakların İnsanların bir teorisi yok şiirin Kapıların, arabaların, fabrikal...

  • ÇETREFİL / ANNEMİN ELLERİ
    ÇETREFİL / ANNEMİN ELLERİ

    ÇETREFİL uzağın insan cana tüy uçar bir cigara tellenir kiminin gelişinde kim dağıtır gam u kederin  ne bileceksin insan insana külçe çöker inse...

  • ÖLÜME KAÇARKEN AŞKA, AŞKA KAÇARKEN ÖLÜME TUTULMAK
    ÖLÜME KAÇARKEN AŞKA, AŞKA KAÇARKEN ÖLÜME...

    ÖLÜME KAÇARKEN AŞKA TUTULMAK hanfendi beni aşkatutmayın yetişmem gereken bir ölüm var toprağıma sabırsız kırmızı bir gülüm var. -onu incite...

  • AĞLASAK MI?
    AĞLASAK MI?

    ağlasak mı oturup kucağına yalnızlığın gömerek girdaplarına gözyaşlarımızı hıçkırıklarına sevdalansak hüznün azıklarımızda toprak tutunsak...

  • KAİM GÖLGELER
    KAİM GÖLGELER

    gölgeler kuşandık geçişkenhalkalardan ezeli kanmışlıktan boşalan her yanımız ayaz yalaz bir yarımız bir yarımız kan her nefeste gün ağarttık bi...

  • YÜZLEŞME
    YÜZLEŞME

    geldin ya binlerce yıllık yoldan lili! “tâkatsiz bir söylenceydi aşk!” diyerek.. elbet ona dair hiçbir söz, acının adresinden uzağa düşmezdi vakit ...

  • ALIŞAMADIM KENDİME
    ALIŞAMADIM KENDİME

    kaç kelime kurtardım kaç şiir bu mücellâhayattan diline düştümse yıllarca yine dilimden sözledikçe sürer ya mesel içinde mesel ödünç heveslerle bi...

  • MEDET
    MEDET

    Bu şiirden umacağın sadece yıkım Hiçbir harf yetmiyor zamanı anlamaya Aldanmaya meyliniz var Ölüme yatkın bir hâliniz Yaşamak diyorsunuz ya mede...

  • ÖTEKİ
    ÖTEKİ

    İskambil kağıtları gibi dizildik kadere Benim yüzüm sana dönük, Senin ise ötekine... Sana öteki olan, bendeki, ne çok isterdi “sen” olabilmeyi… V...

  • GÖÇMEN GÖZLÜM
    GÖÇMEN GÖZLÜM

    Gözlerim Ağlamaklı, yağmura mı özendin Hani Şu Dört Mevsimden Son Baharı Severdin? Yolculuk Var Galiba,Kuşlara mı Özendin Seni çok seviyorum hoşçak...

  • SİMSİYAH
    SİMSİYAH

    Güneşin yedi renginde Sapan oyuklar açtı toprakta Ruh daha yakın Ölüm mesafelerde Ellerim kudurmuş Uzanıyor göğe Aynada bakışıyorum Göremedikle...

  • ÖLDÜREN SAĞIRLIK
    ÖLDÜREN SAĞIRLIK

    Başın ağrılarla yüce Ortadoğu’da bir çocuk kan biçiminde Bayramlığını ister her sabah Gözleri kavgalar içinde Sen kahvenden savan dilerken Yaşın ...

  • GÖLGE-M
    GÖLGE-M

    sen susunca rüyaların gölgesi olurdu aldırmazdın çalım atardın hayata kızlara üstten bakardın   ben konuşunca gölgelenirdi  rüyalar a...

  • GÖLGE-N
    GÖLGE-N

    gölgesi  yoksa aşkın kime yeter kendi kokusu kime göz  kendinde kalmışsa ıslak kirpikler kendinde hevesi dilinde şairin varsa elde avuçta bir k...

  • GÖLGE-Sİ
    GÖLGE-Sİ

    gölgesi  meneviş haresi ben döngüsü daim uykularda süzülen kuğu gölgen kadar varsın varsın çevrilsin hayat çemberi değil mi ki kapandı sır per...

  • MED-CEZİR
    MED-CEZİR

    Bir ondasın bir bunda, Beyninde binlerce sarkaç sallanmakta. Bîkarar haller üzerine hep yaşadığın Bazı şöyle, bazı böyle… İçinde ukteler geçmi...