Edebistan Tüm Yazılanlar
İşaretini tarih sahifelerine Birde hüzünbaz halkın alnına Bırakıp gitti nisan Arkasında miras olarak belki Başka şeyler bırakmak isterdi Ama baş...
kirpiklerini savura savura uyuyan kediler size bir sorum var sabahları neden sola devrilir akarsular, sesler, pavuryalar çocukların se...
Kaldırımlar ıslak Sokak araları çare saz Kuytu Beliyorum ellerini Ellerin nergis Şehir uyuyor hep uyuyor Oysa nasıl uyanık ala imi sema ...
kara ağacı da kestiler dost ırağında soluyor gül dert alır mı dört duvar efkâr demlenir uzak şarkılar erise içimin buzulları bir vakte erse...
Sol omzu ağrıyor bazı adamların Yol köprü köprü yol Dağa uzak bir kavmi aşağılayan hayat Tek boncuğu eksik imamesi yok Otuz üç yaşında ölen divane...
Anlamını yitirdi artık korunaklarda hıçkıran masumiyet Gözlerini bağladılar bir meczubun hayaliyle çıkarken yola Uçan bir helezon olarak gök gürül...
Eğilme, dedim kendime kaç kez. Suyun önünde eğilme. Nereden çıktığını bilmeyen Nereye aktığını bilmeyen Kendisini su zanneden Suyun önünde eğilme...
yangından önce ilk yakılacak sim dudaklı saniyemin onda biri kulaç uzaklığı dantelamın iğde kokusu uzun dağlar eteği ne yazdım diye düşün...
BUNALAN OZAN İLAHİSİ Darıdan ufağım da Dünya sığar içime Dünyalara sığamam Sığaman oğul Bulut olsam olurum Göğe ağsam ağarım Güzleleri geze...
BENİ SADE SEN SEVDİN Eşyamda izin ayağımda tozun var mı diye sorarsan Sana can çekişe çekişe değişen eşyayı haber veririm Ayağımın tozunu silktim...
şair kime benzer kendinden başka, zerefşan yüzleşmiyorsa içinden konuşanla nurusiyahta, çalgın ruhuyla sen kime benzersin şairden başka, zerefş...
Bir geyik ağlar ormanda Bir bebeyi esirger ırmak Nazi devriyeleri mi geçen Bir deli ünlensin Posta katarı Auschwitz’e varmadan Mızrakla dik yar...
Gitmiyelim buradan hüsnü Bu suyu akmayan ceşmeler Bu yıkık duvarlar bizim Moralimizi bozamazlar hüsnü Mihrimah cami önünden bakınca Bize bakan ...
bir çeteci dağını kaybedince tüfeğini değil, bir kadın gül yüzlü oğlunu kaybedince erini değil, bir adam anlamını kaybedince bu dünyada yerini değil...
HÜZÜN GAZELİ mahşerde bir karanfil sana boyanır ağlar kızıl kızıl meltemler seni ben sanır ağlar olağanüstü mahçup olur ruhumuzun devleti bili...