Edebistan Tüm Yazılanlar
Çağırın varsa bir dişbudak fidanından Bir çekirdek olsun bari düşüreyim toprağa Bir kıvılcım olsun ateşlemeden önce yüreğimi Bu kargışlı, puslu gün...
Nasipsiz şehir kaçkınına Serin yalnızlık: mermer Avucuna düşen çiğ ışıKlarla Bilmez hangi istikamete gider Yelkenini kim açar Konuğu olmayan ka...
Görsel şiir konusunda her sorunun yanıtını görsel ile yazının ayrıldığı noktadan başlatmak gerekir. En azından şu aşamada gerekli olan başlangıç budur...
Gör işte bir güzel sevin, sabah akşam başucundayım Öyle işsiz güçsüzüm alnımdaki ter kurumuş çoktan Kolaylığından sıkılıyorum hayatı uluorta terslem...
Sayın Şuara, Sevgili Şiir Dostları Bildiğiniz gibi ilk insandan bu yana var olan şiir, sözcüklerin mana âlemimize tercüman olduğu müzikal bir şölend...
Şiirin sorunlarını temelde insan oluşumuza ilişkin sorunlar olarak algılamak gerekir. İnsan olma hallerimiz ve kaygılarımızla bağlantısı kurulamayan, ...
haydi şiir yazalım: dokunalım kendimize dolsun sesimiz dolsun bakışımız tüm eksikliğiyle dünya dosdolu bir’den içimize kışkırtıcı bir doygunlukla ...
SEZAİ BEY GÜZELLEMESİ Geçip gitti aramızdan Masalın büyüsü kaldı yalnızca Tarifim gitti, talihim gitti Bir kuşun kanat çırpması gibi Güneş v...
Şimdi size adımı söylüyorum:hayat Bıktım artık soyutlamalardan:mustafa celep Yalansız yaşadım yüzeydeyim Çokça zihin harcadım yoğrulup harflerimle...
Kızgın bir Züleyha gibi İki damla gözyaşıyla dalgalandırdın yürek deryamı Yeniden başladı Küllenmiş eski bir hikâye Bak şimdi ben Şaşkın ve bece...
Sabah sabah aklıma geldi de birden Hasbunallah ve ni’mel vekil Kalbimi acıttı göz göre göre bu zalim şekil Hiçbir işi kalmamış gibi dünyada Tozu ...
Pi sayıları dizildi yön ler saçıldı dört yana Fasıl başladı gaydalar çalındı tefler uçuştu Otuz iki takım bir avaz bir bayrak yürüdü Bir adım il...
I Gülün gölgesi üzerimde Kıvrımları hayatımın dönemeçleri Kokusu kadar rayiha tüter terim Özlemi kadar ölümlü Aşkı kadar nâmütenâhîye uzanır bed...
muhalif rüzgâr esiyor solgun, sarı yapraklar dere yatağı, çakıl taşları kara orman uğultusu kuşların da terk ettiği yine noksan birimiz yol, s...
-önce biraz ısınalım- benim adım tümen -ben nisa -ben beşir -ben fütuhat kim ki güzel sürçer şaşkınca tökezler peşinden gidenler çünkü bendim ...
Apansızın gelen ölümdür hayat Ölümü hissettiğin kadar hayattasındır Bir soluklanma anı kadar uzun Güneşin batışı kadar kısadır Kuş uçmaz sılaya uç...
Size anlatmak isterdim varsa eğer vaktiniz Yağmurla başlamıştı hayatım sanki yağmur Lâkin nasıl bir yağmur, geceydi, yalnızdı Bir gülün seher uyku...
Teşrini ay doğuyor örtün perdeleri Muamma tün kurutuyor düsturları, susuyor su! _behey itler süklüm püklüm, ürktü helal... Atların kanına yürüy...
Korku sımsıcak bir yara gibi kabuklu Korku dehşet veren bir vesvese Yaşamak ölümle sonuçlanır Korku tanımsız bir şey verir herkese Odalar, otel ...
Sana üç haftadır ihanet etmiyorum Sana üç hafta dile kolay Sana -laf aramızda- hafta değil Tam üç koca ay Bile değil gerçek olan üç yıldır Ne iha...