Edebistan Tüm Yazılanlar
yağmur anası avucumda anahtar oyuğu hileli bir örgüyü sürdürür hayat taşıdıklarım dönerse kedere ezerse renklerimi vehimler kıvılcımdan yangı...
bir şansımız daha olabilirdi bir aklımızın olduğu gibi bir kararımız olabilirdi ne bileyim bir bakımlık gök bir müzik habire çalıyor hayatımızd...
Şiirimizin hayatiyet arz etmesi gerçekten de yüzünün hayata dönük olmasındandır. Peki, bu 'döndüğümüz' hayat ne ölçüde şiire girebilir? Olduğu gibi ...
HAMDİ’DEN BİR GAZEL Sabrım libâsını yine sad pâre eyledin Tîr-i gamınla bağrımı pür yâre eyledin Saldın dilime zülf-i perişân hayâlini Kûy-i huzurdan beni âvâre eyledin Ben çâre bulmak ister idim hasta gönlüme Derdinle sen beni dahi bî-çâre eyledin Dil hücresinde yakalı şem’-i hayâlini Pervâne gönlümün heves...
eyvah! yaz bitti geçemedim eyvanlı aşklardan iki hececik kalbine gizli bir nehir gibi müterennim akıyorken baygın kokulu karanfiller eller, ku...
bugün şaşkınlığı çaldırdım ölebildim az şaşırarak bugün ben dul kaldım acımasız şiirlere tutunarak bir çocuk büyüttüm adı sel gibi aldı götürd...
Sorunlu coğrafyanın öksüz çocukları Deli fişek gibi Zaman çarkları döndükçe Fırat ve Dicle akar ya Geçmişten gelen ölüm Vadisini paklar mı? Bi...
Demir aldı gemi limandan Deniz köpüre köpüre yarılıyor Martılar balıkçının tepesinde bağırıyor hep bir ağızdan Bir çocuk taş sektiriyor denizin üst...
Bir duvarın omzuna da yaslanılabilir Göğsünde ağlanılır soğuk bir kaldırımın Kapısında rüyalarımı çocuklar giysin diyen dil Rüzgârın sekizlik esi...
Avucuna bıraktım; sıcak ve çırpınan, canlı hala, ama bir ölüden çıkan… Avucuna bıraktım; ateşten kırmızı ve ateşten daha yakıcı. Y...
Ben ki saçlarına çokça aklar berkitilmiş Bir Semud’um. Uzundu saçlarım, gürdü, omuzlarıma akardı Ben kestirmedim, barbarlar kısalttılar. ...
Sevgili dut ağacımın yerinde Baktım ki şimdi yeller esiyor… Çocukluğumun arkadaşı, sırdaşı, Ne çok şeyi paylaşmıştık ey gönlümün yoldaşı. Gölgen...
erkekler birleşmiş bir masada -ama bak -de ki dinle, her pahası ödenmiş bir dostluğun tadını yalnız onlara verdik- birleşebilir mi erkekler bir kad...
Alıngan günlerin savurduğu boğuk seslerdik Birikirdik boyuna masalın ortasındaki ağaçta Üzgün yağmurlar geçerdi aklımızdan Kasabaları uyutmayan d...
Cennetten kovulduğundan beri Ortalığı karıştırıyor Bir haz içinde şeytan İntikam alıyor. Kime koşarsanız koşun artık dert değil Ölüm kalım mese...
keten bir yalınlıktır şu gördüğünüz.. serin tutar insan kalabalıklarına karşı.. korkmayın, dokunun kırılmış bakışlarınızla... yaklaşın, ...
bir kayıp şehir yatıyor işte orada rüyalarımda ah turnalar! niçin bu kadar yakından geçtiniz çünkü ben ümitsizdim çünkü aç ve susuz ...
verilmiş sözler arayan bir bıçağım ibrahim’in elinde hırçın savruluşlarım bölüyorken havayı korkuyorum bir yüreğe dokunmaya ve biçare dönüp dö...
Demirin içindeyim Ateşten bir dil Örsünde kalbin Kaç gülde dövülüyor aşk Uzaklığında aynanın Bulanık yüz Taşın içindeyim savrulmuş Sabı...
son zerresi de çekildi kanımdan... aşkın beni terk etti... ben ölmüşüm... gül ; kokmadı sen... kumral kuş; sesinötmedi.. ay ışıtmadı ...