Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • beklenen olduysa cennetten yana
    beklenen olduysa cennetten yana

    yanmışlığın aşkında şehre inen melek anlatır dilencilerin suskunluğundan korkan deccali ama unutmaz melek kederin yalnızlığını ben bilirim üçüncü ...

  • pencereden bakamayanlar
    pencereden bakamayanlar

    Çatlamış asfalttır koridorları Boynu bükük odaların Sessiz ağlamalarında Derdini dinletemeyen Bir genç kızın duvağı Ağlamalı gerdanlığında Rutub...

  • sızlanış
    sızlanış

    Ağır ağır kaynayan bir kazan gibi başım Ters çevirip dünyayı yaksam da kurtulamam... Solgun güllerden kalan bir hazan gibi başım Dalga dalg...

  • verilmiş sözler adına
    verilmiş sözler adına

    papatya falında verilmiş sözler adına bir yusufçuk suretinde ışık toplarken kanatlarıma kuruldu zemberek ağulu sarmaşıklar arasında sorgularla i...

  • gözlerinin zindanında yaşıyor ruhum
    gözlerinin zindanında yaşıyor ruhum

    Gündüz kokulu ruhun bir güneş gibi ışığını saçıyor katran karası gecelerime Özleminle viran olan bedenim yetim kaldı bu metruk mahalde Zihnimin...

  • gölgemin gözyaşı
    gölgemin gözyaşı

    ellerim kanayarak başladı güne güneşsizim bütün mesele bu beni çağırmadılar ismimi unuttum acıları unutmaya yetmedi gururum/ki bir çeşit uçurum ...

  • mecnun'a şuur gerek
    mecnun'a şuur gerek

    Mecnun’un cebinden çöle döküldü aşk… …….. Aşkı kum tanelerinde aramaktan vazgeç artık ey şaşkın! Kaldır başını Aşkı yanlış yerde arıyorsun. At ar...

  • hokus pokus
    hokus pokus

    Avuçlarımda bir güvercin uçmaya Ama dilimde ona yazılmış sihir Hokus pokus güvercinim Gökyüzü varamayacağın kadar uzak Şapkamın altında bir tavş...

  • son diyar
    son diyar

    Bana ağıtımı yazmak mı kaldı? Kendi kaderimin, kendi bahtımın... Aşk umutlarıma korkular saldı, Korkular içinde duygular yarım, Korkular içinde ...

  • a veil song
    a veil song

    Is your name ZainabHulya Or Yildiz The girl who’s weeping At the school gate? No, beautiful girl Do not shed tears For the affairs of thi...

  • bırak
    bırak

    İçimdeki sızının sesi, Der ki; Herkesin içindeyim ben, Herkesin içindeki yalnızlığın eşi… Hep mi böyle olsun a Yarim?... duymadan seni, uykula...

  • iki şiir
    iki şiir

    LANETİN FİGÜRÜ ne yanına dönersen dön yüzünü, artık onuru vurulmuştur yeryüzünün ve oradadır artık hüzün! basit bir figürdür artık /magendavid...

  • duvar
    duvar

    çocuklar için ölündü uçurtmalardan kış geceleri çocukların ağlamasını dinleyen yaşlı balıkçı cemal baktı bir uçuruma ben sessizdim kuytulukta ...

  • uçtu
    uçtu

    birden vurdun tenhasına adamın ten acıdır dedin gövdesinden kuş uçtu bakışların okunaksız karalama defteri deyiverince gözlerinin şiiri uçtu ömür ...

  • tanrılar
    tanrılar

    Bir uçurumun son hecesinden seslenirim Dikiş tutmaz kederine Sesim gecenin telvesinde töremize aykırı düşer Gidelim buralardan diyorsun, Silahlar ...

  • ömür merdiveninde
    ömür merdiveninde

    Aynama bakınca anladım yılların cismini Beni bende arayan bir ben var iken Yirmi yıla altı daha eklenmiş örtümde Kapanmayan tülde ağırlıkta neyin n...

  • fırtınanın şarkısı
    fırtınanın şarkısı

    kuş uçtu uzaklara ey adam ! bağır bana kızgınlığından bağır ve üstü örtülmüş suçların yangınını söndürme evliyalardan   kuş uçtu uzaklara sözü...

  • hadi kalk!
    hadi kalk!

    Hadi kalk! Menşei derunî bir ihanet, temelini sarsmakta şanlı birlikteliğimizin Davran o halde, neden durmaktasın? Üzerine yürümenin vaktidir, meht...

  • homo modernus için bir müjde denemesi
    homo modernus için bir müjde denemesi

    - F. Schuon’u hatırlayarak - Zaten bakmadı ve bakmazhiçbir ölümlüye sonsuz kara saçlarıyla her an bize bin bir oyunlar oynayan zalimliğini Havva’...

  • hoşça kal
    hoşça kal

    SEN Düş katilim Vazgeçilmezim Bazen de; Davetsiz misafirim Sen Bol şekerli çay tadında Ağız yakan hayallerim Bıraktığın ayak izlerin...