Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • GÖLGE-Sİ
    GÖLGE-Sİ

    gölgesi  meneviş haresi ben döngüsü daim uykularda süzülen kuğu gölgen kadar varsın varsın çevrilsin hayat çemberi değil mi ki kapandı sır per...

  • MED-CEZİR
    MED-CEZİR

    Bir ondasın bir bunda, Beyninde binlerce sarkaç sallanmakta. Bîkarar haller üzerine hep yaşadığın Bazı şöyle, bazı böyle… İçinde ukteler geçmi...

  • BÖCEK
    BÖCEK

    Bankaları sevmemek ibadettir Parlak kaygan granitleriSıkıntıyla gelişen kalabalığını caddelerin En çok onlara gülüyorum Rakamların insanı hizaya so...

  • TAMARA
    TAMARA

    Parmaklıklar ardı bir beden Zamanın gitgide şeffaflaştırdığı Bir neden'in sınırladığı ruhun  Açlığına gebedir Doğuşuna yahut batışına şahitlik ...

  • YARAMI SAKLARCASINA: SAYHA
    YARAMI SAKLARCASINA: SAYHA

    az.saçım uzun ömrüm kısa sen en kışın açan Sayha ya. sana bir şey olmasın diye yakmalı mı tüm değerlileri bırakmalı mı seni bir cani avuc...

  • KÖR BİR KADINDIR ŞİMDİ GECE
    KÖR BİR KADINDIR ŞİMDİ GECE

    "çekip pırıl pırıl mavzerler çıkardılar oyluk etlerinden durdular ite çakala karşı yarin kapısında" (Cahit Zarifoğlu) Ey! Vurulan uykularım ...

  • SUSUZ BALIKLAR
    SUSUZ BALIKLAR

    yakınlarda bir yerde susuz suyun içindesuçsuz, suyun içinde farkında olmaksızın susuz... suda susuz ... su da susuz...

  • BİR AŞKA AİT
    BİR AŞKA AİT

    uzaktan gördüğüm yüzün eşgali gönül arşivimden bir aşka ait gözlerimden yağan bu hüzün seli,  nefretle andığım bir aşka ait belki dev sayılı bir...

  • GÖNÜL SAZIM TİTRER HÜZZAM MAKAMI
    GÖNÜL SAZIM TİTRER HÜZZAM MAKAMI

    Seninle tanıdım gönül dünyamın en girift notalarını Gönüldeki seslerin en pesini ve en tizini… Aşkın boyutta iniltilerini… Sen öğrettin bana duy...

  • ARALIK DURAKLARI
    ARALIK DURAKLARI

    reyhan’a   -çıkmaz aralık-   akan ırmak döner mi gerisin geri ya kaçıncı kez ara veren yaşamaya nasipsiz bir mevsim sonu yollar sarı ...

  • GÖRÜNMELER-OLMALAR
    GÖRÜNMELER-OLMALAR

    ayak uçları üzre basıp aralardan görünmeye çalışan tebessümsüler pişmiş bir yüreğin bir kaşık tebessümüyle boy ölçüşemiyor   “ayy canım”...

  • ATEŞ KES SESİNİ
    ATEŞ KES SESİNİ

    Yıkıldık bir ilkindi sonrası, Sustu dünya kansız adamların gölgelerinde, Bütün ölümler dar geldi, kara yağızlı kefenlere Göğsümüze yapıştı şarapnel...

  • KENDİNE GURBET
    KENDİNE GURBET

    Gecenin kara kumaşından Bohçalıyorum sözlerimi Azıksız yollara sensiz düşüyorum Sabah ve minareler Fazıl’ın sesi kulaklarımda Diyor ki ; Bu ...

  • GÜZEL UYKU
    GÜZEL UYKU

    Küflü bir ekmeyi ısırmaktı Uzun yolculuğu buğdayın Bulutların içime değen bir hüznü var Tutar ellerinden sürükler çocukları Ve bir taş yeniden...

  • DİYET
    DİYET

    Bir diyettin ödenmesi gereken Kestin kendi kendini Biz olan varlığın Tam dirseğinden Ağlarken her uzvumuzdan Sayısız yürek Kanadık bu diy...

  • KENDİNE MAHFUZ
    KENDİNE MAHFUZ

    “bir kelime seç kendine adın olsun” demiştim, hani bir adın yoktu kalemden önce çöle safran saçan üryan eşkâllere nispet bıçkın bir çocuk gibi ...

  • ŞAİR
    ŞAİR

    -Yahya Kemal’e ithaf otel odasında yalnızlık saatleri duman duman efkâr ağır akşam, yarayı dağlayan ses vermez dört duvar bir arayış kitapla...

  • ÖZLERSİN
    ÖZLERSİN

    Gitme, özlersin; martıları ve vapuru. orada da martı orada da vapur... ama benzemez buraya, aynı şehrin denizi görmeyen insanları varken hâlâ......

  • BİRİNÇ
    BİRİNÇ

    Çocuksan siyasi haritasında yeryüzünün Evler dağlara korkuyla bakar Başı derttedir hep denizlerin Ama berraktır gidişleri yakamozlarda   Gövdene ...

  • HÜZÜN
    HÜZÜN

    Yağmur yağıyor, yağan yağmur içime.. rahmet her yere iniyor, rahmet rahmet üzerime.. damlalar düşüyor yere, damlalar gözbebeğime.. zaman ilacı...