Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • ZALİM ÇETE İŞ BAŞINDA
    ZALİM ÇETE İŞ BAŞINDA

    Sabah sabah aklıma geldi de birden Hasbunallah ve ni’mel vekil Kalbimi acıttı göz göre göre bu zalim şekil Hiçbir işi kalmamış gibi dünyada Tozu ...

  • ŞAH MAT
    ŞAH MAT

    Pi sayıları dizildi yön ler saçıldı dört yana Fasıl başladı gaydalar çalındı tefler uçuştu Otuz iki takım bir avaz bir bayrak yürüdü Bir adım il...

  • GÜLÜN GÖLGESİ
    GÜLÜN GÖLGESİ

    I Gülün gölgesi üzerimde Kıvrımları hayatımın dönemeçleri Kokusu kadar rayiha tüter terim Özlemi kadar ölümlü Aşkı kadar nâmütenâhîye uzanır bed...

  • GÖÇ
    GÖÇ

    muhalif rüzgâr esiyor solgun, sarı yapraklar dere yatağı, çakıl taşları kara orman uğultusu kuşların da terk ettiği yine noksan birimiz yol, s...

  • ASIL GÖSTERİ BİRAZDAN BAŞLIYOR
    ASIL GÖSTERİ BİRAZDAN BAŞLIYOR

    -önce biraz ısınalım- benim adım tümen -ben nisa -ben beşir -ben fütuhat kim ki güzel sürçer şaşkınca tökezler peşinden gidenler çünkü bendim ...

  • İDAMINI BEKLEYEN KUŞLAR
    İDAMINI BEKLEYEN KUŞLAR

    Apansızın gelen ölümdür hayat Ölümü hissettiğin kadar hayattasındır Bir soluklanma anı kadar uzun Güneşin batışı kadar kısadır Kuş uçmaz sılaya uç...

  • YAKINDAN ÇEKİLEN FOTOĞRAFLAR
    YAKINDAN ÇEKİLEN FOTOĞRAFLAR

    Size anlatmak isterdim varsa eğer vaktiniz Yağmurla başlamıştı hayatım sanki yağmur Lâkin nasıl bir yağmur, geceydi, yalnızdı Bir gülün seher uyku...

  • AÇILAY
    AÇILAY

    Teşrini ay doğuyor örtün perdeleri Muamma tün kurutuyor düsturları, susuyor su! _behey itler süklüm püklüm, ürktü helal... Atların kanına yürüy...

  • KORKU
    KORKU

    Korku sımsıcak bir yara gibi kabuklu Korku dehşet veren bir vesvese Yaşamak ölümle sonuçlanır Korku tanımsız bir şey verir herkese Odalar, otel ...

  • HAİN
    HAİN

    Sana üç haftadır ihanet etmiyorum Sana üç hafta dile kolay Sana -laf aramızda- hafta değil Tam üç koca ay Bile değil gerçek olan üç yıldır Ne iha...

  • AĞLAYA AĞLAYA GİTTİ NİSAN
    AĞLAYA AĞLAYA GİTTİ NİSAN

    İşaretini tarih sahifelerine Birde hüzünbaz halkın alnına Bırakıp gitti nisan Arkasında miras olarak belki Başka şeyler bırakmak isterdi Ama baş...

  • KEDİLER, SESLER, PAVURYALAR
    KEDİLER, SESLER, PAVURYALAR

    kirpiklerini savura savura uyuyan kediler size bir sorum var sabahları neden sola devrilir akarsular, sesler, pavuryalar çocukların se...

  • GECE
    GECE

    Kaldırımlar ıslak Sokak araları çare saz Kuytu Beliyorum ellerini Ellerin nergis Şehir uyuyor hep uyuyor Oysa nasıl uyanık ala imi sema ...

  • DÜNYA HALİ
    DÜNYA HALİ

    kara ağacı da kestiler dost ırağında soluyor gül dert alır mı dört duvar efkâr demlenir uzak şarkılar erise içimin buzulları bir vakte erse...

  • İMAME
    İMAME

    Sol omzu ağrıyor bazı adamların Yol köprü köprü yol Dağa uzak bir kavmi aşağılayan hayat Tek boncuğu eksik imamesi yok Otuz üç yaşında ölen divane...

  • KAYIP ZAMAN ATLASI
    KAYIP ZAMAN ATLASI

    Anlamını yitirdi artık korunaklarda hıçkıran masumiyet Gözlerini bağladılar bir meczubun hayaliyle çıkarken yola Uçan bir helezon olarak gök gürül...

  • ŞİİRLER
    ŞİİRLER

    Eğilme, dedim kendime kaç kez. Suyun önünde eğilme. Nereden çıktığını bilmeyen Nereye aktığını bilmeyen Kendisini su zanneden Suyun önünde eğilme...

  • YANGINDAN ÖNCE İLK YAKILACAK
    YANGINDAN ÖNCE İLK YAKILACAK

    yangından önce ilk yakılacak sim dudaklı saniyemin onda biri kulaç uzaklığı dantelamın iğde kokusu uzun dağlar eteği ne yazdım diye düşün...

  • ŞİİRLER
    ŞİİRLER

    BUNALAN OZAN İLAHİSİ Darıdan ufağım da Dünya sığar içime Dünyalara sığamam Sığaman oğul Bulut olsam olurum Göğe ağsam ağarım Güzleleri geze...

  • ŞİİRLER
    ŞİİRLER

    BENİ SADE SEN SEVDİN Eşyamda izin ayağımda tozun var mı diye sorarsan Sana can çekişe çekişe değişen eşyayı haber veririm Ayağımın tozunu silktim...