Edebistan Tüm Yazılanlar
Sen nereden buldun Kendinden kendine göçerek abdal beni Atımı gitmelere çözdüğümü Bir gül sokup kalbimi bozduğumu Her gidişimden kalmalar sızdığ...
Gidenler geride kalmadılar öndeki ışıklarla Yolumuzda billur afakın parıltılı destesi Kucak bekleyen muştuda sabah yeli Misafir olmanın doyumsuz ta...
Dinle! aşkın saçaklarına doğru çekilirken şiir sabrı isleyen kaçıncı atlası yakıyor havariler öyle ki doru atlar avlunun eşiğinde, redifsiz gözleri...
Bir delinin anıları işte, sen bana bakma aldırma; bomboş bir sahil… otururken tek başıma karşımda Kızkulesi… Gördüğüm bir düştür , hatta sadece ...
-I- ay gelip incelince özüne buz sızısı kıymık sıyırır ciğerim oy kar beni / bir hapaz bulut sarsam döner kızıl sızar yüreğim / püser kan bu...
Saçların ve biteviye kıvrılan raylar geç gelir akşam çünkü yağmur; uzak şehirlerde büyümektedir ancak bir yağmur, yoğun ve ince kediler üşüşür r...
Seni içine alan bütün sözlükler yakılıyor yüzü dağlanıyor sana benzeyen herkesin topla bakışlarını evimize gidelim şahların şöleninde yaylım ateş...
18. bir delilik sınavı mı bu cinnet hangi soruda hangi seçenekte hani göremedim yok mu ne cennet’in ce’si son soru hem de tesadüf mü yoksa tevafu...
Kirpiklerimde çağıldar hissiyatım Mefluç zeminden kovarken sinsi hayali Bozkırlardaki hevenk palmiyeleriyle Tahta oturdu turkuaz bulutlarım Mevce ...
sonrasızlığın düşünde bir adam vardı ormanlardan ve kayalardan habersiz ama her şeye gülen bir adam bildiğim gibi davranıyorum aslında o adama yı...
Kendi boynuna sarılarak çoğalan çocuklardık Yollardaydık ve bavulumuz kadardık Bütün kutsal kitaplara gafil Bütün büyük aşklarda yedek Yoklaya...
Bu şarkılar hicranımdan arta kalanlar Ve hasretliğimin nişaneleri Bu şarkılar terk edilmişlerin çektiği ıstırapları Yine bir şarkı eşliğinde yür...
1. parça pörçük bir şiir bu hem bütün benim gibi ha var ha yok 2. rutûbet kokuyor genzim balçık her yanım kara balçık çözüldü çözülecek ...
ağlak mı olacağım bu yaşta -yok canım utanırım- yıllar eskir epriyip erir elbet olanların közü bir gün soğur üşür sevincimizle şenlenen ...
yanmışlığın aşkında şehre inen melek anlatır dilencilerin suskunluğundan korkan deccali ama unutmaz melek kederin yalnızlığını ben bilirim üçüncü ...
Çatlamış asfalttır koridorları Boynu bükük odaların Sessiz ağlamalarında Derdini dinletemeyen Bir genç kızın duvağı Ağlamalı gerdanlığında Rutub...
Ağır ağır kaynayan bir kazan gibi başım Ters çevirip dünyayı yaksam da kurtulamam... Solgun güllerden kalan bir hazan gibi başım Dalga dalg...
papatya falında verilmiş sözler adına bir yusufçuk suretinde ışık toplarken kanatlarıma kuruldu zemberek ağulu sarmaşıklar arasında sorgularla i...
Gündüz kokulu ruhun bir güneş gibi ışığını saçıyor katran karası gecelerime Özleminle viran olan bedenim yetim kaldı bu metruk mahalde Zihnimin...
ellerim kanayarak başladı güne güneşsizim bütün mesele bu beni çağırmadılar ismimi unuttum acıları unutmaya yetmedi gururum/ki bir çeşit uçurum ...