Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • bana misket çal
    bana misket çal

    Düşünüyorum mavi gradyan bir günü Üzerinde yazılı bir şeyler Hayatımız bunca delilik peşinde Topla çıkar böl Elde var kargaşa “Seni seviyorum” de...

  • tecdit
    tecdit

    Cümlelerim aksıyor, Hep yarım yamalak. Harflerim hiç olmadığı kadar eksik, Kayıp gitmişler sanki avuçlarımdan. Söylenmesi gereken yerde, Söylenes...

  • bir şiir: özleminle düşülen kayıt; bir deneme: anamın hiç gençlik...
    bir şiir: özleminle düşülen kayıt; bir d...

    ÖZLEMİNLE DÜŞÜLEN KAYIT Sana bakınca yani resmine Bir gece sevdalısı gibi doluyor gözlerim Uzak hatıralarım Ve gerçekleşmeyen hayallerim geliyor ...

  • bir şiir: vardı; bir öykü: yabani şarkılar
    bir şiir: vardı; bir öykü: yabani şarkıl...

    VARDI Tek hecelik ömrümün harflerini törpüleyenler vardı ay soluğunu tutarken evinde Sessiz soluklar nezaretinde dinlediğim yeminler vardı yıldı...

  • yanık
    yanık

    geldim rûzigârınca üşüyüp camına düşen son güneşçe ölgün pervazına vuran yağmurca karışmaya hüznüne.. yoktu başka bir pencerem güneşe bakan “giden...

  • bırakmadın
    bırakmadın

    Kalp sükûn, kalp yorgun, gönül yaralı Bir seda, bir kelam, söz bırakmadın... Kalbimin karanlık denizlerinde Bir rüya, bir hayal, iz bırakmadın... ...

  • ölüm tiradı
    ölüm tiradı

    ana rahmi bir çukur ve beşik ve kabir doğarız ölmek için yaşamak tiradı dünde kalmamak aşmak şimdiki zamanı delmek yarını sınır mermerden eşi...

  • ölüm kapımı çaldı sonra
    ölüm kapımı çaldı sonra

    Ölüm kapımı çaldı sonra, Kefenime sarıp sevgimi Göçüp gitmek istedim. Bu karar belki Yanlışa doğrudan Bir adım daha yakındı Ama gemiler çokt...

  • medresei yusufiye
    medresei yusufiye

    Yusuf... Kenan diyarında  güzel bir çocuk yüreğinden yaralı bir kuşun kanadına konmuş yusuf...gömleği yırtık yaralı  bir çocuk bir deli aşığın nefs...

  • sadabadı gönül
    sadabadı gönül

    Soğuk Şehrin Esmeri’neŞeb misâli siyâh saçlarında gezinirken, Zülfünden o ebru-yı  dilfirîbine vardım. Müjgânına inip de dîdeni seyrederken, Mâhi o...

  • kırlangıçlar anlatır süzülüşümüzü
    kırlangıçlar anlatır süzülüşümüzü...

    Ezik kabukların altında bedenler ve ayaklar Bulutları yırtarcasına bir serzeniş helezonu Batmayan güneş hülyasıyla biriken kalabalıklar Ses çıkarma...

  • fatima'nın gözleri
    fatima'nın gözleri

    Fatima; Binlerce yıllık bir yoldan gelmiş gibi adı, Gözleri çekik, Küçük dudakları, Gülüyor, Ağzından dökülüyor gül goncaları. Fatima; Hang...

  • kuşlara kuşkulu sorular
    kuşlara kuşkulu sorular

    kendiyle konuşmalara kulak misafiri olmak I.  Kelaynak kuşu yalın ayak başı kabak kelaynak aynaya en son kim bakacak II.  Hakkerim kuşu k...

  • güneş çocuğun yerine
    güneş çocuğun yerine

    yaşam bu aşerse de düşürse de tez elden çarkı çevirmek hüner iyi de yine güneş ağlıyor yerde kemik yığını küçümen çok beden kuş kafesine sığarlar ...

  • açık adres - bir telakkinin ifşaatı
    açık adres - bir telakkinin ifşaatı

    Ertelenmiş  yarınlar adına Özlük haklarını koruyordu çocukluğum Zaman çok geçmeden tükeniverdi Artık hiçbir aşk ölümsüz değil kuramsal olarak İdar...

  • istintak
    istintak

    nedir diyorlar bende bulanmadan debisi mecrâsı belli bir ırmak olsunmuş akmak akıllı uslu saklı bir hinlik bu madem ırmak değilmiş deniz olsun...

  • aşk kuşatılmaz bir vatandır
    aşk kuşatılmaz bir vatandır

    Zamanın hain oğlu çekip kuşatan mevsim içeve biriken tortu varıp üzerine kapandığımız tevbesiz yalnızlıklar çölü yani korku çözülüş ve intikam ...

  • SAYFALARDA
    SAYFALARDA

    Biz bir olanın camekânlarda muhafazasını Sırlarla kaplamasını ve kıskandığımızı İşlemeyi dörtkenarını pullarla Yaldızlarla donatmayı bir de Sırım ...

  • ŞİİR ÜSTÜNE ÜÇ YAZI
    ŞİİR ÜSTÜNE ÜÇ YAZI

    1-MÜCADELECİ ŞİİR - 2 Şiir , en nihayetinde, insanın kendiyle bir hesaplaşma denemesidir. Şair , kendiyle hesaplaşırken aynı zamanda-ön pland...

  • MESELA
    MESELA

    en verimli üyeniz bendim oysa çıkmazdım aslâ /asmabahçe/lerinize çiçeklerinizi de çiğnemem haddimi bilirdim!. elbette bir demirbaşınız olarak son...