Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • KORKU TEMRİNLERİ
    KORKU TEMRİNLERİ

    Yarım bana Perdenin ortasında duran dikişli iki çift göz Mürekkepler damlıyor tavandan İsabetleri baykuşun sesi Daralıyor dört köşe Dört köşede...

  • VURUR GİBİ
    VURUR GİBİ

    Dayak yemişim gibi doğru Dünyanın eksilen tarafından baktım O geldi oturdu getmez Sol yanıma vurur gibi oğulUyak demişim gibi doğru Dünyan...

  • PROVA
    PROVA

    Pencere önlerinden çığlıklarla kopar kıyamet, Kara sevdayı, beyaz iple ilmek ilmek dokuyorken yürekler. Yarım kalmış dantel motifi gibi kınalı e...

  • AĞITLAR YAKAN ADAM
    AĞITLAR YAKAN ADAM

    inatla bir çocuk tutunmuş yaşama cebinde üç mendil, satsa bir ekmek eder benimde avucumda, üç gramlık metal para versem sana çocuk, ne kadar tokluk...

  • AHDE VEFA
    AHDE VEFA

    İnsan 23'ünde ne düşünür? Ya 53'ünde nasıl anlar? Ne kadar yanıldığını Nelere yazık ettiğini Kul hakkına girdiğini Hele hele Sevgiye...

  • CAN NEFESINDE
    CAN NEFESINDE

    Ölüm dağlar kadar yük Yük bindirir gövdene Son nefesinde can Can çekişir durur Bu yaralar bana İyi dünlerimden oğul O yüzden iyi bak...

  • TAŞA KASÎDE
    TAŞA KASÎDE

    Bir ince minâre, bir kudsî yapı Ruhlardan fışkıran yazı taştandır Bir kervansarayda kemerli kapı Meçhul ustaların tarzı taştandırTaşın başlay...

  • Kİ BEN
    Kİ BEN

    Kimsesizliği hüner edinen yalnızlığımızın yorgunluğuna vuruyor zaman, Kaba kaba linç ediyor , kavuşan yerlerimizi. İnce dokunan kaygılarım...

  • ÖLÜM SERÜVENİ
    ÖLÜM SERÜVENİ

    Akışkan ve yıldırım hızlı geçen bir yaşam öyküsü; Yılların yorgunluğu daha çocuk yaşta yüklenir, Değişmez hakikatin yükü omuzlarda belirir. B...

  • ARAF VAKİTLERİ:  ON'DAN SONRA  YİRMİ İKİ'YLE  HASBİHAL
    ARAF VAKİTLERİ: ON'DAN SONRA YİRMİ İKİ...

    Saat: 9:0  hergün çıngıraklı, Bir kuzey yıldızı Geçerdi balkonundan Araf vaktinde ve içinde güneş saklı Elleri dolu ve karnı burnunda Sararmad...

  • YAKLAŞIRKEN
    YAKLAŞIRKEN

    Yol yarıyı geçti çoktan Gün battığı yöne yakın Hâtıra ümîdi geçti Gönül artık düne yakınBir gün gele seyrân ola Gönül muhabbetle dola B...

  • KİMSE YALNIZ DEĞİL
    KİMSE YALNIZ DEĞİL

    Uçsuz bucaksız bir çölde Yapayalnızım Seslensem Kimseler gelmez Gelseler varlar mı yoklar mı bilinmez Güvenilmez… Bembeyaz mermer çe...

  • TECRİTTE YAŞAM
    TECRİTTE YAŞAM

    Burası ölümsüzler mezarlığı Dudakları mühürlü, yamalıdır elleri Meskun mahâldeki sakinlerinin Her biri habersiz ölümünden kendinin Ve hepsinin en-...

  • VERESİYE BİR ÇÖL ADI:  GÖKYAŞI
    VERESİYE BİR ÇÖL ADI: GÖKYAŞI

    Göçmen bir ince bellidir  Başına gelince göçmenin,  Ansızın göçmek  Göçüverir ilkin çil yavrusu gibi,  Mor kaplı defterine yığmaladığı gökyaşları ...

  • GETİR SEN BANA
    GETİR SEN BANA

    Kayı boyu desem Boy boylasam Soy soylasam Dede Korkut elinden Kitap getir sen banaKıyı boyu desen Boy boylasam Soy soylasam Dede ...

  • KALBİMDEKİ UMUT
    KALBİMDEKİ UMUT

    Umudum sanki sihirli bir fasulye Kalbimin sağ üst köşesinde çimleniyor Toprağı yarıp çıkar gibi Bir taraftan kök salıp Hızlıca yükseliyor ...

  • YÖRÜK DESTANI
    YÖRÜK DESTANI

    Keçinin Peşinde yörük destanı Sana söyleyeceğim Gücünün başında görüp destanı Toroslar yangın yeri yanıyor Geçenin başında garip destanı ...

  • EBELEMECE
    EBELEMECE

    Sakladı güneş gülyüzünü Ah! Bir ayırsa bulutlar gökyüzünü Ay sökse kanından vaveylasını Yalnız bulutların diline düşse mapusluğum Ey! Güneş, dilin...

  • BİR DEMLİK MEVSİM
    BİR DEMLİK MEVSİM

    sen bana kardan ve yağmurdan haber getir ben sana güneşten ve çiçekten sen bulutlu dünyaların hikayelerini anlat ben kum ve denizden bir uçur...

  • VUSLAT MAKAMI
    VUSLAT MAKAMI

    İki yaralı gönül Karşılaşınca tevafuken Şaşkına döndüler birden Biri zaten ezelden yanık Diğeri, Sevginin yansıması Ve yılların anla...