Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • INTELIJANSIA
    INTELIJANSIA

    geriye tek bir şey kalıyor yaşaması için o durgunsuyu akıtmak I. şimdi ben bu sessizliği ne yapacağım ne yapacağım yatağımdakıvrılmış aç ...

  • AYARTI/YAZI
    AYARTI/YAZI

    istemedim hiç istemedim sesimle örtmek sizi giydirmek hurufata incelikli bin hurafe masum kalasınız diye ortasında yazının gizledim dil suyunun acı...

  • GÖZLERİN GÖZLERİMDE SAKLI
    GÖZLERİN GÖZLERİMDE SAKLI

    Gözlerimi gözlerine çektiğin günden beri Özgürlüğünü bakışlarının hapsine bıraktı ruhum Zemherinin ayazında kalsa bile bedenim Lütfuna mazhar olabi...

  • GÜCÜK
    GÜCÜK

    / üf çok değdi dilime ne yük yığdı dalıma çorak yaydı yoluma al dök beni ölüme cân uçup dirileyim / –I– gidiyorum yazını sarıp koynuma b...

  • İSİMSİZ...
    İSİMSİZ...

    /bir zamanlar/ımdı.. bugünkü gibi yine isimsiz evsiz, barksız, kelimesiz dilsiz ve kandilsizdim.. yar kucağı bilirdim sokakları.. ben yaralar ...

  • ÖLMÜŞLER SAYFASINDA
    ÖLMÜŞLER SAYFASINDA

    18. hiçlik sayfası duvarda kabadayılık yapmaz derler. ama ben sevgilime yine de beni unutma diyeceğim. 23. kuşlara etek giydiren şairin duvarında ...

  • BİR YAZ GÜZELLEMESİ
    BİR YAZ GÜZELLEMESİ

    Sen nereden buldun Kendinden kendine göçerek abdal beni Atımı gitmelere çözdüğümü Bir gül sokup kalbimi bozduğumu Her gidişimden kalmalar sızdığ...

  • GÜNEŞ PUSULASI
    GÜNEŞ PUSULASI

    Gidenler geride kalmadılar öndeki ışıklarla Yolumuzda billur afakın parıltılı destesi Kucak bekleyen muştuda sabah yeli Misafir olmanın doyumsuz ta...

  • AYİN SESLERİ İÇİN EPİGRAF
    AYİN SESLERİ İÇİN EPİGRAF

    Dinle! aşkın saçaklarına doğru çekilirken şiir sabrı isleyen kaçıncı atlası yakıyor havariler öyle ki doru atlar avlunun eşiğinde, redifsiz gözleri...

  • unutsun bildiğim sahiller
    unutsun bildiğim sahiller

    Bir delinin anıları işte, sen bana bakma aldırma; bomboş bir sahil… otururken tek başıma karşımda Kızkulesi… Gördüğüm bir düştür , hatta sadece ...

  • zemherir
    zemherir

    -I- ay gelip incelince özüne buz sızısı kıymık sıyırır ciğerim oy kar beni / bir hapaz bulut sarsam döner kızıl sızar yüreğim / püser kan bu...

  • kesik aşk
    kesik aşk

    Saçların ve biteviye kıvrılan raylar geç gelir akşam çünkü yağmur; uzak şehirlerde büyümektedir ancak bir yağmur, yoğun ve ince kediler üşüşür r...

  • kuşatma
    kuşatma

    Seni içine alan bütün sözlükler yakılıyor yüzü dağlanıyor sana benzeyen herkesin topla bakışlarını evimize gidelim şahların şöleninde yaylım ateş...

  • adına hazırım
    adına hazırım

    18. bir delilik sınavı mı bu cinnet hangi soruda hangi seçenekte hani göremedim yok mu ne cennet’in ce’si son soru hem de tesadüf mü yoksa tevafu...

  • gel ey heyecan!..
    gel ey heyecan!..

    Kirpiklerimde çağıldar hissiyatım Mefluç zeminden kovarken sinsi hayali Bozkırlardaki hevenk palmiyeleriyle Tahta oturdu turkuaz bulutlarım Mevce ...

  • beni ben edenlerden
    beni ben edenlerden

    sonrasızlığın düşünde bir adam vardı ormanlardan ve kayalardan habersiz ama her şeye gülen bir adam bildiğim gibi davranıyorum aslında o adama yı...

  • parasız yatılıya gazel
    parasız yatılıya gazel

    Kendi boynuna sarılarak çoğalan çocuklardık Yollardaydık ve bavulumuz kadardık Bütün kutsal kitaplara gafil Bütün büyük aşklarda yedek Yoklaya...

  • bu şarkılar
    bu şarkılar

    Bu şarkılar hicranımdan arta kalanlar Ve hasretliğimin nişaneleri Bu şarkılar terk edilmişlerin çektiği ıstırapları Yine bir şarkı eşliğinde yür...

  • adına hazırım
    adına hazırım

    1. parça pörçük bir şiir bu hem bütün benim gibi ha var ha yok 2. rutûbet kokuyor genzim balçık her yanım kara balçık çözüldü çözülecek ...

  • unutulmayan
    unutulmayan

    ağlak mı olacağım bu yaşta -yok canım utanırım- yıllar eskir epriyip erir elbet olanların közü bir gün soğur üşür sevincimizle şenlenen ...