Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • UNUTULAN SEVDAMI
    UNUTULAN SEVDAMI

    Unutmuş… Ayaklar yürümeyi Dudaklar konuşmayı unutmuş gibi Fakat güneş unutmamış ısıtmayı Ay parlamayı, dünya dönmeyi Unutmamış karınca ekm...

  • LÜZUMSUZ ANILAR KATALOGU
    LÜZUMSUZ ANILAR KATALOGU

    ı gece! benim makpelâ mağaram elimde meşâlem; serseri kelimeler ardıma serptiğim yaşama sevincim ve içimde, üstüne basa basa öldürdüğüm yığınla he...

  • GÜNEŞ TOPLAYINCA ETEKLERİNİ
    GÜNEŞ TOPLAYINCA ETEKLERİNİ

    Mevsimler dişliyordu kaktüslerimi Nevruzlarımı kördüğüm gördüm Varılamayana varmak için Sendeki anahtarları çatırdar ölümün Dokunaklı çehrenin e...

  • S E S S İ Z L İ K
    S E S S İ Z L İ K

    kaybolan sesler yankılanıyor kulaklarımda; bir diktatörün buyrukları ve bir peygamberin öğütleri halkına.. aşkla mühürlenmiş dudakların sessizli...

  • SENDE BENDEN BİRŞEY KALSIN
    SENDE BENDEN BİRŞEY KALSIN

    Bir ayrılış mıdır bu? Gitmeyeyim! Durayım! sana, beni hep yad ettirecek, küçük bir şey bırakayım… Sende benden bir şey kalsın yadigar; bir söz...

  • YANARIM
    YANARIM

    Genzimde çırpınan peltek yutkunmalarım, Bittim de kendimden… Ah olsun… Oh olsun… Yitikliğimiz, Aklımı kemiren sabıkalı düşlerim. Eklemlerimde ge...

  • ZÜMRÜDİ MISRALAR
    ZÜMRÜDİ MISRALAR

    Ayrılıklar pusu kurmuşsa yüreğime Ölüm sessizce gelir zehrinde yalnızlığın. Umudum kozasına gizlenmiş, Kaçmış hasretin siyahi sel sularından....

  • TİYATRAL TAKINTIM
    TİYATRAL TAKINTIM

    peki tamam, fonda kırmızı Adın dudağımda, damarlarımda Sahne senin, yöneten, suflör ,ışıkçı Şenlikli tiyatromuzun herşeyisin sen Gür gülbahçesi...

  • BAŞKENT YAĞMURLARI 1
    BAŞKENT YAĞMURLARI 1

    /dostlukları sıcak, şipşirin bir kenar mahallesindendim, Başkentin fakülteler caddesi yağmur sonrası hep tertemiz... ve uzaktan aşkları.../ .. -sa...

  • AĞACIN DÜŞÜNDÜRDÜĞÜ
    AĞACIN DÜŞÜNDÜRDÜĞÜ

    Serçeler cıvıldaşır yaprak aralarında Kiraz ağaçları rakseder serince Geçenlerde solup şimdi yeşerince Sevinç çığlığı haklı olan gururu Su...

  • YAŞAMAK
    YAŞAMAK

    Yaşamak ayrı bilmek ayrıdır Yaşayacaksan su gibi olmalısın Ön yargıların ince aralığından Sakince geçmelisin mesela Sorunları gece gibi çözmelis...

  • SONSUZLUK PARKI
    SONSUZLUK PARKI

    Bulutların ardında gözü yaşlı şehir Akıtır derdini yürek kipine Sen ey su gibi yumuşak berrak fikir Yakışırsın yaratılmışların en sevimlisine Bulu...

  • GİRESUN'DA BİRDENBİRE İKİ ŞAİR
    GİRESUN'DA BİRDENBİRE İKİ ŞAİR

    Mustafa Akar’ın Küçük Bir Gökada’dan sonraki ikinci şiir kitabı olan Tenezzül’ü okuduğum sırada bir şiir, gerek iki şair arasında gerçekleşen bir atış...

  • İKİ ŞİİR: DUVAR - ADRESİNLE
    İKİ ŞİİR: DUVAR - ADRESİNLE

    DUVAR Uzakta olmak değildir niyet, bu bir sancıysa Gurbet tılsımı yetişir kanatlarda Serpişen damlalarda yakınlık demeci ve sen Kendinden ayrıl...

  • YENİ YAŞIM
    YENİ YAŞIM

    şimdi ben burada, bir zamanlar stepne ideolojisinin /a/yılmaz savaşçısı ergen yaşların ütopyasından fena sürülüp törenle düşürülmüş, hayatın kazık ...

  • İKİ ŞİİR: KALAN NEDİR? - HEZEYANDIR
    İKİ ŞİİR: KALAN NEDİR? - HEZEYANDIR...

    KALAN NEDİR? İçimde kımıltısız bir uğultu tutuşuyor Bilmeliydin yine de, Kırılgan güller mevsimindeyiz. Ben, içimde üşüyen kemirgen bir yağmura...

  • İKİ ŞİİR: ŞİİR 1 ŞİİR 23 - BEN DOĞDUM KAOS BAŞLADI BU KAOS BEN ÖLENE DEK SÜRECEK
    İKİ ŞİİR: ŞİİR 1 ŞİİR 23 - BEN DOĞDUM KA...

    ŞİİR 1 ŞİİR 23 milat öncesi bir yalnızlıktı bu boşluğun sonsuzluğunda eytişimin bittiği saatte içselliğin derinliğinde yok oluşun acısıyla içt...

  • İKİ ŞİİR: BİR KELİMELİK ATEŞ - VUSLAT
    İKİ ŞİİR: BİR KELİMELİK ATEŞ - VUSLAT...

    BİR KELİMELİK ATEŞ Zihnimin sarmallarında tek bir kelime dolaşıyor Geçtiği yolları ateşin kızılına teslim edercesine. Tenimde izlerini bıraktı...

  • SENDEN UZAKTA
    SENDEN UZAKTA

    Hani gülü seven dikenine katlanır ya! Benim sevdam da öyle bir şey işte Bin bir parçaya bölünmüşse düşlerim Demek ki senden uzaktayım… ...

  • BİR BAŞINA YALNIZLIK
    BİR BAŞINA YALNIZLIK

    Gözyaşından ırak içre bir yalnızlık Yalnızlık ki kalabalıklara yaban Ertelenmiş mutlulukların hüznüyle Öyle sıradan bir gece yarısı Sadece düşlerl...