Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • OTOBİYOGRAFİ
    OTOBİYOGRAFİ

    her sahilde sevgilisi olan gemisiz bir kaptan gibi ağzımda ekşimiş bir ıslıkla akordsuz yalanlar söylüyorum sana.. çekip çıkarmak istiyorum üste...

  • ZAMANSIZ ŞAİR
    ZAMANSIZ ŞAİR

    Zamansız akşamlarda, Kendine yürür şair. Bir kılıcın keskinliği ruhunda, Parlak ve ağır. Yitirilip bulunan bir geçittir yüreği, Canı tene isnad n...

  • YERYÜZÜ YORGUNLUĞU
    YERYÜZÜ YORGUNLUĞU

    Üzerime yeryüzü yorgunluğu yağıyor Çoğalan sabırla Har olup Meryem kokan kadınları ağırlıyorum Dağılan sis Sarhoş ediyor yolkıvrımlarını. Göğs...

  • DEĞNEK
    DEĞNEK

    ölüm aroması kaçan sakız ağızlarımızda görkemli bir telaşla toprağa tükürüyoruz kem gözlerin gölgesinde şurup kaşıklarla bir şark çıbanı çıkarıyor ...

  • TAHRİBAT
    TAHRİBAT

    l. küldür bizden geriye kalan. rahle i tedrisatından geçtiğimiz her ustanın adımlarıyla, adımlanmıştır yürek yangınımız. küfre ve pıtraklı keli...

  • AFEDERSİN HAYAT
    AFEDERSİN HAYAT

    Afedersin hayat Ben mimliyim Biraz da hisli. Sile sile yazıyorum seni Sanki beni uğraştıracakmışsın gibi. Ak kağıtlara bir şeyler karalıyorsam O...

  • EPİTAPH
    EPİTAPH

    kalbin sese bühtan kılsın kendi haykırışını.. an çatlasın çekirdeğin içinden.. öyle çok bekletme beni gelişin şehre tellallarla duyurulsun.. ...

  • ANKARA'DA PUSLU BİR YALNIZLIK
    ANKARA'DA PUSLU BİR YALNIZLIK

    beni bu sokaklar kaldırımda daha fazla yürütmez nereye gitsem puslu bir yalnızlık anlatma mazeretini anlamam Ankara ben yorgunluklarla ve yokluklar...

  • KAĞITTAN EVLER
    KAĞITTAN EVLER

    Kâğıttan evlerin eşyası ayna Çoğalarak bakıyorum uzağına -Bırak asılı kalsın Evlerin rüyası Kuşların kanatlarında- Mermer katlar çıkıyorum uy...

  • TİTAN ARUM
    TİTAN ARUM

    Pencereme ilişmiş sahipsiz bir şarkı, Anılarımı yalayan teklifsiz bir tını gibi Geçerken turkuaz göklü bu akşam Ben sana diktiğim ağacı suluyorum. ...

  • NASIR
    NASIR

    ey ortadoğu! senin için nedir şimdi çarmıh bu savaşta kıyameti muştulayan benim için nedir göğe ağmak Sidretü’l-Müntehâ nedir mesela bir çocuk iç...

  • KARANLIKFİLLER
    KARANLIKFİLLER

    Bu şehir neden karanfil kokuyor diye hiç düşünmedim. Çatlak dudaklarımın ıslanmadığı yağmurda Çöle düşmüş bulutlarımın peşindeyim. Oklu ellerim var...

  • MUMUN GÖZYAŞLARI
    MUMUN GÖZYAŞLARI

    Bazen zihninden kelimeler dökülür boğazına Sıra sıra, yumrukçasına kursağında düğümlenir Gözlerin, korkar kelimelerin zulmünden, Ağlayamazsın... S...

  • HER SENİ SEVİYORUM
    HER SENİ SEVİYORUM

    İnsan balçığının dilidir hatun Kurgan ve balbalların müstear hazinesi yalvaçların terlediği suhuftur biniti aşk olan derviş hanedir insan, yalnızl...

  • REKTEFİYE YÜREK
    REKTEFİYE YÜREK

    Usta Merhaba, Bozuk bir yürek var; Çok yıpranmış, Kaç defa hülyalara dalmış. Biraz durgun, yorgun. Kendi içinde fırtınalar görmüş Kaç dalga geç...

  • AŞIRI AŞK
    AŞIRI AŞK

    bugün + 35 spalarla doluysa çantam senle ne ilgisi var diyebiliriz nasılsa hiç sevişmeyeceğiz ve senin bir muharrik gücü kazanıyor gözlerin belk...

  • ŞİMDİ!
    ŞİMDİ!

    Pencerem açık, sokaktayım ha bire çocuk sesi, tekerlek dönmeleri. beyaz masam; taa kuzey avrupadan belki norveç belki isveç. üzerindeyim; kitaplar...

  • SİSİFOS BİR GÜN ÖLECEK
    SİSİFOS BİR GÜN ÖLECEK

    sen bu ışığın bilinmeyen uğurusun uğur dediysem böcek yok siyah bir ırmaktan yıkanmış saçların portakal reçeli sürdüğüm ekmek ve dilimdeki eksilmi...

  • YOLCU ANTİKA
    YOLCU ANTİKA

    Yol, saat ve kalem… Geçilecek diyarların vakti gelmiştir En büyük arzuları zulasında dururken Dili yırtık bir kitap sözü eşliğinde Yolcu söze başl...

  • CAN HAVLİ
    CAN HAVLİ

    Sonra sessizlik geldi candan çekilen canın acısı Eti taşıyan her bedenden bulaşan –dünya burda henüz büyük bir yerdir Kıskançlığım için fazladır ge...