Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • KORSAN GÜNLÜĞÜ
    KORSAN GÜNLÜĞÜ

    Hüzünlü balıkların gözbebeklerinden dünyayı okudum Karaya bir röportaj borcum var: Pesimist değilim Kapısında son kez temenna ettiğim evin Yüzüne...

  • YIKIK DUVAR
    YIKIK DUVAR

    lili, her şiir yekpâre bir aşk bir parça hayâl bir parça intizar ve bin parça bir ölü/m/dür.. yakılmadan kalem ısınmaz harfler kaynar kelimeler d...

  • ŞEHİR DERNEĞİ KONUŞMASI
    ŞEHİR DERNEĞİ KONUŞMASI

    adam : " üzüldüm gerçeğin kaybolmasına." ikinci kadın : " o zaman ağlayacaksın insanların yazgısına. " adam : " susulmuş bir ölüm gibiydi hayat. " ...

  • GÖK EZBERLERİ
    GÖK EZBERLERİ

    dalgaların tuta gelmeyen adımı beni uyanış serabıyla silkemeyen anıtları nasıl kar ellerim donar katında ruhumda yıkıklığın salıverilmiş adımı kol...

  • PLASTİK CERRAHİ HASTA SIRASI MUHABBETLERİ
    PLASTİK CERRAHİ HASTA SIRASI MUHABBETLER...

    Duy ki ey hayata olan uzaklığımdı onlarla aramdaki mesafe İşlem dışı kayıtlar kayıtsız yapılamayan işlemler arasında yüzü kalınca dikilmiş ç...

  • ADIM ZÜLFİKAR
    ADIM ZÜLFİKAR

    Koca kocaman adımlarla Kocamışlığa yandığı kadının elini tuttu Tut ki ne fayda Eli tutulan kadın kocamışlıkta hünerli değil Baron değilse barones ...

  • SANA ŞİİR SÖYLEDİM ÇEKİP GİTTİN EL OLDUN
    SANA ŞİİR SÖYLEDİM ÇEKİP GİTTİN EL OLDUN...

    “gitme dur konuşalım yataklara tek kelime kalmasın” Özdemir Asaf açılış şarkısı akıp giderken günler Kızılırmak hırçınlığında önce kuşlar kan...

  • BİR HAZİN ÖYKÜSÜNÜ HÜSRANIN
    BİR HAZİN ÖYKÜSÜNÜ HÜSRANIN

    Tersine akıyor gece… Bildin. Yokluğunda, yanılıyor bütün izleri aydınlığımın, Anlamında adlanan iklimler Solgun birer ürperiş oluyor şimdi… Her da...

  • VE ANKA
    VE ANKA

    Bilgelerden derledim, kavi yosun tutmuş siperlerine düşen ateşi sır meclislerinde her daim temin cehdiyle kotardığım imla serpilir ve yıkar sonund...

  • DÜŞLERİMİN MELEĞİNE İTHAF
    DÜŞLERİMİN MELEĞİNE İTHAF

    Meleğim, düşlerim senle akıyor geceye Eminim gözlerinin sessiz dehlizlerinde kaybolmaya Leylak kokulu günlerde yaşıyorum seninle Ey hüzünlü sonbaha...

  • AĞLAYAN DÜNYA
    AĞLAYAN DÜNYA

    Nice gönül devretti vakti, devir fısıldamakta Kuruyan hevesler varsa, fırsat olmaz damakta Nice arzunun da giriş kapısı oydu Kapanan kapı ardında k...

  • UĞRAŞMA SIĞMAZSIN DERİN DEHLİZİNE
    UĞRAŞMA SIĞMAZSIN DERİN DEHLİZİNE

    uğraşma sığmazsın derin dehlizine dik yarların var, uçurumların, sarp yamaçların eskisi hep en eskisi kaldı ellerinde artık çocuksu günahsızlıkta d...

  • UZAKLARIN BİR FİRÛZAN MASALINA
    UZAKLARIN BİR FİRÛZAN MASALINA

    I Firûzan, varsa da bir terslik, kısaca hikâyem bu! dik durduğumu sandıklarında korkusuz Şamandım ya, karşılarında oysa tüm bunlar, beni tutup put...

  • TOPLU AŞK MEZARLIĞI
    TOPLU AŞK MEZARLIĞI

    ah  cancağazım dönmek mi dedin bu sessiz çığ altından bunca çığlık arasından bir kıymık gibi batarak çıkan ben nereye bu koğuşta şiirli nefe...

  • HATIRLADINIZ MI BİLMEM
    HATIRLADINIZ MI BİLMEM

    “kaybolmayanlar için söylenmiştir” Hani bir bahar günüydü Sarıçiçeklerin serpildiği, Irmakların aktığı  zamanlardı… Sessiz bırakılmış günün alna...

  • SADE-RU
    SADE-RU

    o vakitler kundağa sararlardı bebeleri sen doğunca o bahar annemin basma eteğinden kundak… sabahlara kadar pusu üstüne pusu göze alınmadan ölüm ...

  • KENDİNE DÖNDÜĞÜNDE
    KENDİNE DÖNDÜĞÜNDE

    ölüm nedir sorusu ürküttü çocuğu bir adam salıverdi kendini şehre sonra bir uğultu gibi yükseldi düş şimdi ben ürken çocuğu adamı ve düşü koynum...

  • ISSIZ ÇEŞMİ
    ISSIZ ÇEŞMİ

    Bir zamanlar gürlerdi asumanın yankısında Etrafa çağıldayan şifa sesiyle.. İlmik dokurdu medeniyet taşında oturanlara Ciğerine ab-ı hayatın temas e...

  • NAZLI ÇİÇEĞİM
    NAZLI ÇİÇEĞİM

    Nazlı çiçeğim, zerrende yeşeriyor sevdamız. Zihnim hürriyetine uçuyor gözlerinin dehlizlerinde. Limanına demirlenmiş ruhum ellerinde keşfediyor saad...

  • DOĞU KİTABESİ
    DOĞU KİTABESİ

    yanık burçlar üstüne tüneyen esinti damarlarını karar kuşatılmış renklerin ki gök serin bir yerdi vaktinde uyanırdı üstelik ölüler asra tevil edil...