Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • REKTEFİYE YÜREK
    REKTEFİYE YÜREK

    Usta Merhaba, Bozuk bir yürek var; Çok yıpranmış, Kaç defa hülyalara dalmış. Biraz durgun, yorgun. Kendi içinde fırtınalar görmüş Kaç dalga geç...

  • AŞIRI AŞK
    AŞIRI AŞK

    bugün + 35 spalarla doluysa çantam senle ne ilgisi var diyebiliriz nasılsa hiç sevişmeyeceğiz ve senin bir muharrik gücü kazanıyor gözlerin belk...

  • ŞİMDİ!
    ŞİMDİ!

    Pencerem açık, sokaktayım ha bire çocuk sesi, tekerlek dönmeleri. beyaz masam; taa kuzey avrupadan belki norveç belki isveç. üzerindeyim; kitaplar...

  • SİSİFOS BİR GÜN ÖLECEK
    SİSİFOS BİR GÜN ÖLECEK

    sen bu ışığın bilinmeyen uğurusun uğur dediysem böcek yok siyah bir ırmaktan yıkanmış saçların portakal reçeli sürdüğüm ekmek ve dilimdeki eksilmi...

  • YOLCU ANTİKA
    YOLCU ANTİKA

    Yol, saat ve kalem… Geçilecek diyarların vakti gelmiştir En büyük arzuları zulasında dururken Dili yırtık bir kitap sözü eşliğinde Yolcu söze başl...

  • CAN HAVLİ
    CAN HAVLİ

    Sonra sessizlik geldi candan çekilen canın acısı Eti taşıyan her bedenden bulaşan –dünya burda henüz büyük bir yerdir Kıskançlığım için fazladır ge...

  • YİTİĞİ BULDUĞUNDAN ÇOK
    YİTİĞİ BULDUĞUNDAN ÇOK

    Aşk ile sarıl güneş görmemiş koyaklar gibi sarıl dille yıkanır gibi sarıl Babam öldüğünde el kadardım ben, beni herkesten kıskanır gibi sarıl Sera...

  • BEYAZ GECEYE NOKTÜRN
    BEYAZ GECEYE NOKTÜRN

    Dinle, bu gece söz bir ecza Yaralı ruhunla yaralı ruhuma Ben ki dünyanın en güzel mektubunu okudum Sevinçle açılan bir zarf gibi Gözlerin gözlerim...

  • YEATS: BİR KIRLANGICIN UÇUŞU
    YEATS: BİR KIRLANGICIN UÇUŞU

    “Güzelliğin kendi umarsızlığından, uykulu bilgeliğin Gece yarısı kandilinin yağından doğmadığı bir yerde.” W. B. Yeats W. Butler Yeats’ten ba...

  • ÜZÜME DOĞRU MUSTAFA ATAPAY
    ÜZÜME DOĞRU MUSTAFA ATAPAY

    Ben vücuttan fışkıran ışığın resmini yapıyorum. Egon Schiele Son yılların dikkat çeken genç şairlerinden Mustafa Atapay’ın, adından daha ziyade er...

  • EFENDİNİN FENDİ
    EFENDİNİN FENDİ

    -sakıncası var mı -eminim kastedilmedim hiçbir yerde geçmiyor adım, hafif anımsatsa da kasıt ben değilim nisayım ben nisa -ben nisa -bütün nisaların...

  • MERKEZ KAÇTIĞINDA ÇEKİM
    MERKEZ KAÇTIĞINDA ÇEKİM

    bu topraklarda neler olmuş, zaten biliyorduk putlara sövünce şair göğsümüz kabarıyor anneciğim sorunlar da ancak seçimle çözülürmüş bekle ki slogan...

  • LEKE
    LEKE

    sabah mı bu cuma mı günlerden ve uyandığımda aylardır ilk kez midem ağrımıyorsa -çok âşığım oysa çok âşığım çok çok aşk bol aşk aşk ki sağnakmış mes...

  • KIRAAT EDİYORUM
    KIRAAT EDİYORUM

    Ulaşılmaz sandığımız ne varsa Ellerimize  kavuşunca eriyor ve hayatü-d dünya! Sana akıl sır ermiyor Ben bir ağaç gölgesi diliyorum mesela Otur...

  • VİCDAN
    VİCDAN

    oradan oraya savrulan bir ömür bu, hamalların küfürlerle başladığı günlerde kilise yortusuna geç kalan papazın telaşı olmazdı bende -o telaşı sen du...

  • BABA ADI: İBRAHİM
    BABA ADI: İBRAHİM

    leke bu kıyas yok firar zor her yerde işaretler pejmürde hayatını getirmeden gelme- bak anlatıyorum nasıl geldiğimi -neden buradayım niçin sa...

  • BAŞKA YOL BİLMEM
    BAŞKA YOL BİLMEM

    Ben her sabah bir tır gürültüsüyle uyanırım. Kulaklarım senli seslere ayarlanmış Çalarsa saat şayet, Sendendir zamanın boy göstermeleri. Sonra, B...

  • BAĞLAÇ
    BAĞLAÇ

    Hüznü iğdiş edilmiş bir gece kırarken Yanlış zamanın çocukları Herkese yedekte bir kalp taşıyan kar eleğimsağmaları: şiir Günahlara vekâlet, parmak...

  • İKİ ŞİİR
    İKİ ŞİİR

    HAŞİM’E Huşu ile fısıldayan rüzgar Yüksek şelalenin , ıslak sesi Dost eli gibi uzanan kemer İşte bu gönlünün yattığı yer Bak nasıl üzgün kamer ...

  • ŞEHPER
    ŞEHPER

    Şehper; En keskin köşesi uçmak yazgısının Şehper; işareti kelimebaşçısının. Çalınmış bir günaha sadık kalarak geçiyoruz dünyadan Yemeksiz sofra...