Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • BU SENİ SEVİYORUM
    BU SENİ SEVİYORUM

    Bu seni seviyorum, ilk sevişim değil hem Sesinin ipeğinden şehveti soluyorum ki Gün ikimizin iliklerinden çözüyor rengini Zambaklar üstünü süslüyor...

  • KÖSNÜL
    KÖSNÜL

    I. geçtiğin şehirleri yakarak geçiyorsun eksiliyorsun durmadan.. kana küs ölümlü bir coğrafyada yaşandı şananlar yazıldı hürriyet şehrin duvarl...

  • KALINTILAR ŞEHRİNE KARANLIK DÜŞÜNCE
    KALINTILAR ŞEHRİNE KARANLIK DÜŞÜNCE

    Yeni çarık eski çarıktan iyi Satılık tecrübeler eskicide en tozlu en garip yerde duran naftalin kokulu bir zaman Ağır rüzgar hafif rüzgardan iyi ...

  • BEYAZ ATLILAR
    BEYAZ ATLILAR

    Ufukta görünen beyaz atlılar !! Ordalar ufuktalar .. Elimi uzatsam tutacakmış gibi, gözümü kapatsam kaybolup gideceklermiş gibi Dönen her zerre nerd...

  • YIKINTI
    YIKINTI

    Kül sabahı sanrısıydı Kurutulmuş yalanlar Astım boynuma Yatak yaralarını Öptüm insanlığımın Daha yanmamıştı Çadırda çocuklar Tebeşirle yazılan ...

  • ADINI EZBERLEDİM
    ADINI EZBERLEDİM

    bu gün ölsem kıyamet kopmaz o zaman, ne anladım ben bu ölümden? henüz vakit varken organlarımı bağışlıyorum sana beynimi iyi sakla adını ezb...

  • OTOBİYOGRAFİ
    OTOBİYOGRAFİ

    her sahilde sevgilisi olan gemisiz bir kaptan gibi ağzımda ekşimiş bir ıslıkla akordsuz yalanlar söylüyorum sana.. çekip çıkarmak istiyorum üste...

  • ZAMANSIZ ŞAİR
    ZAMANSIZ ŞAİR

    Zamansız akşamlarda, Kendine yürür şair. Bir kılıcın keskinliği ruhunda, Parlak ve ağır. Yitirilip bulunan bir geçittir yüreği, Canı tene isnad n...

  • YERYÜZÜ YORGUNLUĞU
    YERYÜZÜ YORGUNLUĞU

    Üzerime yeryüzü yorgunluğu yağıyor Çoğalan sabırla Har olup Meryem kokan kadınları ağırlıyorum Dağılan sis Sarhoş ediyor yolkıvrımlarını. Göğs...

  • DEĞNEK
    DEĞNEK

    ölüm aroması kaçan sakız ağızlarımızda görkemli bir telaşla toprağa tükürüyoruz kem gözlerin gölgesinde şurup kaşıklarla bir şark çıbanı çıkarıyor ...

  • TAHRİBAT
    TAHRİBAT

    l. küldür bizden geriye kalan. rahle i tedrisatından geçtiğimiz her ustanın adımlarıyla, adımlanmıştır yürek yangınımız. küfre ve pıtraklı keli...

  • AFEDERSİN HAYAT
    AFEDERSİN HAYAT

    Afedersin hayat Ben mimliyim Biraz da hisli. Sile sile yazıyorum seni Sanki beni uğraştıracakmışsın gibi. Ak kağıtlara bir şeyler karalıyorsam O...

  • EPİTAPH
    EPİTAPH

    kalbin sese bühtan kılsın kendi haykırışını.. an çatlasın çekirdeğin içinden.. öyle çok bekletme beni gelişin şehre tellallarla duyurulsun.. ...

  • ANKARA'DA PUSLU BİR YALNIZLIK
    ANKARA'DA PUSLU BİR YALNIZLIK

    beni bu sokaklar kaldırımda daha fazla yürütmez nereye gitsem puslu bir yalnızlık anlatma mazeretini anlamam Ankara ben yorgunluklarla ve yokluklar...

  • KAĞITTAN EVLER
    KAĞITTAN EVLER

    Kâğıttan evlerin eşyası ayna Çoğalarak bakıyorum uzağına -Bırak asılı kalsın Evlerin rüyası Kuşların kanatlarında- Mermer katlar çıkıyorum uy...

  • TİTAN ARUM
    TİTAN ARUM

    Pencereme ilişmiş sahipsiz bir şarkı, Anılarımı yalayan teklifsiz bir tını gibi Geçerken turkuaz göklü bu akşam Ben sana diktiğim ağacı suluyorum. ...

  • NASIR
    NASIR

    ey ortadoğu! senin için nedir şimdi çarmıh bu savaşta kıyameti muştulayan benim için nedir göğe ağmak Sidretü’l-Müntehâ nedir mesela bir çocuk iç...

  • KARANLIKFİLLER
    KARANLIKFİLLER

    Bu şehir neden karanfil kokuyor diye hiç düşünmedim. Çatlak dudaklarımın ıslanmadığı yağmurda Çöle düşmüş bulutlarımın peşindeyim. Oklu ellerim var...

  • MUMUN GÖZYAŞLARI
    MUMUN GÖZYAŞLARI

    Bazen zihninden kelimeler dökülür boğazına Sıra sıra, yumrukçasına kursağında düğümlenir Gözlerin, korkar kelimelerin zulmünden, Ağlayamazsın... S...

  • HER SENİ SEVİYORUM
    HER SENİ SEVİYORUM

    İnsan balçığının dilidir hatun Kurgan ve balbalların müstear hazinesi yalvaçların terlediği suhuftur biniti aşk olan derviş hanedir insan, yalnızl...