Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • AYRIK İKİLİ
    AYRIK İKİLİ

    n'olur git başımdan içimdeki ölüler tevbe namazının ilk secdesindeler hala sağ kalan bir yalnızlığım artık,ah bir de açmayı beceremediğim mutluluk ...

  • MADAM ALİZE
    MADAM ALİZE

    Ah kıvırcık saçlı, kalın dudaklı Madam Alize Düşmüşsün yüz üstü, Cafe de la fee' nin önünde Yetim kalma korkusu, maymun suratlı köpeğinin patlak göz...

  • YALNIZLIK BİZİM
    YALNIZLIK BİZİM

    Affıma sığınarak affet beni Yüzümden düşen bin parça Bini bin para etmiyor Birinde sen olmayınca İçim geçmiş içine resmen Gözlerimi dinlendirir...

  • MANDAL
    MANDAL

    Çocuk düşerse ölür çünkü balkon’a I kafataslarımıza şehvet çivileri çaka çaka kadınlar ilerliyor kızgın kaldırımda uzun kalın topuk seslerine çı...

  • YAZ-GAN
    YAZ-GAN

    Yüzün öğleye doğruydu Hangi sokağına girsem Çıkmaz bulut İncecik yağıyordum Dünya kamburumda dönüyordu Ben seni uyanıyordum düzenli İsmin küs ha...

  • MASAL
    MASAL

    yarım kalmış Dulcinea atı çalınmış Don Kişot şehrin duvarlarında aranıyor ilanı Şanço Panzanın öyle bir zaman ki adasında esir düşmüş Robenson ...

  • KIRMIZI GELİNLİK
    KIRMIZI GELİNLİK

    Beyaz bir atın üstünde şövalye Kesmiş gülünü dalından Duvağa damladıkça Kırmızı güllere dönüştü kan.

  • EŞİKTEKİ ŞİİRİN ÇOKSESLİ ÖZGÜRLÜĞÜ
    EŞİKTEKİ ŞİİRİN ÇOKSESLİ ÖZGÜRLÜĞÜ...

    Modern Türk şiirinin gerek oluşum aşamasında gerekse olgunluk döneminde uğraştığı en sancılı konu kuram ve teorik altyapı konusudur. Kuram bir fiilin,...

  • KURTULUŞA VE DİRİLİGE DAİR
    KURTULUŞA VE DİRİLİGE DAİR

    Müncer olur umûr-ı cihân bir nihâyete Sayfın şitâya meyli bahârın hazânedir Ziya Paşa kurtuluşa ve diriliğe çağırıyor‘ah’ına meftun olunan ses dı...

  • YA MEDET
    YA MEDET

    Denizin üstüne ürüdüm Şeytan dizkapaklarımı araladı Kör seyis gördü ızdırabı Günahını tersten kapattılar. Üç yasak Üç kitap Yanına yetecek kadar...

  • GÜLPEMBE
    GÜLPEMBE

    Bütün aramalar sende başladı Su kıyısı, gök kurşuni mevsim kış Şehirde sessizlik, zamanda akış Bütün aramalar sende başladı Önce Cevapsız sor...

  • MUTLULUK
    MUTLULUK

    Bir bahar sabahıydı Bütün kapılar, pencereler açıktı Ve gönlüm Geldi oturdu bir köşeye Hiç konuşmadık Göz göze bakıştık sadece Ne ben git dedim ...

  • SEBİL
    SEBİL

    Yenildim de ne oldu Biri mi kazandı bu yarışı ben ölürsem en az bir kaç şiir bırakırım ardımda ölmezsem anılmayı bekleyen yarım dostluklar.. Ca...

  • DÜNYA BİR SAHNEDİR
    DÜNYA BİR SAHNEDİR

    hazırlıksız yakalandım sahnedeki oyuna; çok incitti beni dramdaki aktörün suflesiz söyledikleri.. kalkıp gitme telaşındaydım uyuyup kalmışım.....

  • LİMANSIZ
    LİMANSIZ

    ben uzun zamandır göğü yokluyorum avuçlarımda tiftik tiftik yokluyorum göğü şekiller size dönen bazı bana dönen çekingen şekiller maviyi şırınga gi...

  • ŞEHR-İ LEYLA
    ŞEHR-İ LEYLA

    Leyla bir şehir, Geceye ve gündüze dair bir öykü içimde, Sihrini fısıldar ceylan ayaklı uykular, Düşlerinde hangi kapıya açılır sular? Karanfil ve...

  • UYKUDAN ÖNCE
    UYKUDAN ÖNCE

    Haberler biter Reklamlar başlar. Sonra… Şarkılar seni söyler Türküler beni Gazeller kimi bilmem. Benim işim dinlemektir Bir masalı dinler g...

  • KUYU
    KUYU

    tebeşirle çizilen deveye karatahta gurbet incecik battaniye çöl ve yatılılık urgan eve zulada cigara tel örgülere peşkeş çekilen acı peş peşe on bi...

  • BU SENİ SEVİYORUM
    BU SENİ SEVİYORUM

    Bu seni seviyorum, ilk sevişim değil hem Sesinin ipeğinden şehveti soluyorum ki Gün ikimizin iliklerinden çözüyor rengini Zambaklar üstünü süslüyor...

  • KÖSNÜL
    KÖSNÜL

    I. geçtiğin şehirleri yakarak geçiyorsun eksiliyorsun durmadan.. kana küs ölümlü bir coğrafyada yaşandı şananlar yazıldı hürriyet şehrin duvarl...