Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • KALAN ÇOCUKLAR
    KALAN ÇOCUKLAR

    Çocuklar kalır bölünmelerden geriye yetim çocuklar;  ana dilleri öfke * geri sayım başlamıştı okullara çocuklar ; yatıcaz kalkıcaz parmak hesabı ...

  • TE'VİL
    TE'VİL

    1. İçinde eskime olan adam Gezdirir kendi cesedini karanlığında Açar gömleğinin son düğmesini Kalbinde bir uçurum Dönülmüş bütün yolların Hika...

  • YOL VAKİTLERİ
    YOL VAKİTLERİ

    ARAFAT VAKTİ Kutlu belde Vuslat melcei Tevbe mahreci Meş’aril Maksud Mekânda lâ mekân Tayy-i zaman Misak mihrâbı Teyyid minberi Huzura duru...

  • PAS
    PAS

    ak bir boynu giyinmiş elmas el masumdur diyor yönetmen kadının bütün çekmecelerini dökerken kadın içini dökerken sigara içiyor sanat diyor senaris...

  • HACİVAT İLE KARAGÖZ
    HACİVAT İLE KARAGÖZ

    Biz Şimşekler taktık kuyruğumuzun ucuna Her havaya kalkışta Paratoner oldu aşk Her havadan çaldık Siz dinlemediniz Siz ödünç bildiniz Resmi r...

  • TAZYİK
    TAZYİK

    “Yazgı ise değil, aşksa hiç, hayret edilmiyorsa tozun varoluşuna” Hayy hayat demek, hayır hem iyilik hem red Hayıflan ve hay aksi – bu böyle sürme...

  • ŞİDDETLİ GEÇİMSİZLİK
    ŞİDDETLİ GEÇİMSİZLİK

    bütün gün hırsını halılardan çıkaran kadın kaşığı başka türlü tutar başka türlü çiğner lokmasını gasteye sarılı kirli gömleğini eve götüren adam ...

  • TARİH TERBİYECİSİ
    TARİH TERBİYECİSİ

    masalların rengiyle kuduz bir tarihi uysallaştırmak gecenin çıtırık dalları arasında sessizce yürümek ne mümkün . kalbimizin magmasında tapta...

  • BAHAR
    BAHAR

    Yasladı sırtını Akdeniz’in Toroslarına Korkut yaylasına Uzanıp kumsala Kumdan kale yapan çocukların yanaklarını Saçlarını okşadı genç kızların Y...

  • HUZURA NİYAZ
    HUZURA NİYAZ

    İhsanlarını bağışlayıp gedalarına, Ay zamanlarına çekildi Sultan Ramazan Rahmetinden, tüm zamanların maverasına açılan Selâm Kapısında, vicdanlarımızı...

  • ANAYA KALKAN EL GİBİ
    ANAYA KALKAN EL GİBİ

    I dağın ardına bakınca tarhı ellenmiş bahçeler evin içinde felsefenin hiç bitmeyen gürültüsü selam verir vermez açılıyor ihanetin kirli örtüsü bil...

  • PASPAS
    PASPAS

    Kapı önleri'ne kefenliyor kara saçlarını habire kefenliyor dur perdeler takılıyor dur sesin gecenin başına dağınık bir peruk gibi katarak gözleri...

  • YEHUDA
    YEHUDA

    çok kimliği olanlar ve harmanın sarısını yeşilken görmeyenler yalnızdır yılanlarını içlerinde büyütüp yalanlarını yedirenler bundan sonra az pişmiş ...

  • BANA EKMEK YERİNE TAŞIN SERT YANI SUNULDUĞU ZAMAN
    BANA EKMEK YERİNE TAŞIN SERT YANI SUNULD...

    bir şehrin hafızasında kirlenmiş bir ömre yenildim ilk defa sesimin sessizliğinde küfle sildim alnımın terleyen atlarını mevsimin yetirdiği her ...

  • ARAFTA BİR YERDE
    ARAFTA BİR YERDE

    Gerçeklerle düşlerimin arafındayım şimdi Kendime yol aramam faydasız Aynalar bile küskün, kapattılar peçelerini Kararmış yüzüme. Konuşun benimle d...

  • BERE
    BERE

    kibritten ağzıma dağılan kırık barut tadı melâl aşk aylardır mazgallara kaçmış kadın çorapları tekmelenen bir lanet kedi aylaklar altında kent ağla...

  • İKLİMYA/ KALBE DÜŞEN HÜZÜN DAMLASI/ 7
    İKLİMYA/ KALBE DÜŞEN HÜZÜN DAMLASI/ 7...

    Gözleri istanbul olan şimalli güzele... Kalemle öğreten adına, Ayn, şın ve kaf’ın hatırına... Destursuz girilmezmiş aşk dergahından. Anne sütüne...

  • YOLDA SORU İŞARETLERİ
    YOLDA SORU İŞARETLERİ

    1. Av mevsimi, külden yaratılmış yapay düşlemeler Sarı ırkın çekik yalnızlığında üstü örtük bir imaj; Her şey masumiyetin hal dairesinde olup bitiy...

  • TALİB
    TALİB

    bilirsin aynen ben gibi Zoba Gash-Barka'daki Baruntu yerinden geleneksel kıyafetiyle bir Kunama yerlisi adını bilmediği bir dille bu senin göğün...

  • YETİYOR BANA UZAKTAN SEVMEK SENİ
    YETİYOR BANA UZAKTAN SEVMEK SENİ

    İstemiyorum ki senden sevmeni beni, Yetiyor bana aynı coğrafyada gezmek senle, Aynı yüzlere bakmak, Aynı acılardan bölüştürmek yüreklerimize , Ayn...