Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • FARK ŞİİRLERİ
    FARK ŞİİRLERİ

    ( I) cici bir kızın tırnaklarına renk veren oje annesiz babasız bir çocuğun ellerinde oluyor kafa yapıcı bir madde ( II) zengin bir çocuğ...

  • SAÇINI BOYATAN ERKEKLERE IRKÇI YAKLAŞIMLAR
    SAÇINI BOYATAN ERKEKLERE IRKÇI YAKLAŞIML...

    1. Bir sözcükle yatıp kalkmanın Mahremiyeti üzerineydi ilk şiirlerim Düşmemişti henüz sigaramın külü sevdanın uçurumundan Yolculuk diyordum, Yo...

  • MEVSİMSİZDİR SEVMEK
    MEVSİMSİZDİR SEVMEK

    Şimdilerde daha az seviyorum seni Ekinokslar veda ediyor mevsimlere, Böyle olunca; Kısalıyor seni gördüğüm rüyalar. Ben hep seni tutuyorum, Sense...

  • MAHALLE MEKTEBİ
    MAHALLE MEKTEBİ

    I Ütüsüz kefenlerde, bitli tüccarların ceplerinde dolaşırdı gözümün biri. Biri tabancalarda, yastık altlarında. Şehir beni ayarttıkça soluklanır ...

  • DOLAP DERE
    DOLAP DERE

    burası nerden baksan bi dolapdere’dir abi yenişehir’e düzayak yokuş yukarı kurtuluş’tur nerden baksan yani o cicili masalların hiç geçmediği başıb...

  • FAL
    FAL

    İflah olmuyor ne yapsak insancıklarımız Demir tunç lazer boncuk Bu çağ bu irin bu jenosid Ocağı tütmüyor hiçbirimizin Nasıl olacak bu kadar çocuk ...

  • AŞK
    AŞK

    1. düz mantıkla aşılması gereken bazı şeyler olabilir aramızda bir sırrın ifşası gibi çıktı aşkımız hayatın uluorta yaşanılmışlığından avuç içlerim...

  • HÜZÜN MIRILDANIŞLARI
    HÜZÜN MIRILDANIŞLARI

    Acı hayatın tırnak arasındaydı. Trenler, raylar, kuşlar, babalar, anneler. Hüznün şerrinden yollara sığınırım. İnce günahlar geçer üzerinden. Kele...

  • ARDIMDA GECE
    ARDIMDA GECE

    gece, benim ardımda soğuk bir kurttur ulur karanlığa diş etiyle boynumun bir yerinde durur, huyudur sokulur insanlığın damarına kan kadar koyudur ı...

  • MESLEK BİLGİSİ DERSLERİ
    MESLEK BİLGİSİ DERSLERİ

    1. bunun zamanı gelmemiş diyerek koyuyorum açılmamış bir kitabı uzamdaki yerine ne yerim ne de sabrım var çiftlik ağalarıyla oturup sohbet etm...

  • BİZİM ÇOCUKLAR İÇİN GAZEL
    BİZİM ÇOCUKLAR İÇİN GAZEL

    Bu aralar yağmura bürünmüş bir nefesle Ellerimi dokunduğum her yer Bir çığlık oluveriyor… Güneşi beklerken Eriyip gitmek var yavaşça Yurdumun ber...

  • ROBOSKİ VERSUS NOEL
    ROBOSKİ VERSUS NOEL

    Şekere, mazota ve Allah’a inanan oğullar için, Allah’a sarılıp ağlamak istiyorum bazen Sûr üç gece önce üflenmiş Üç gece önce korkunç aydınlanmış...

  • BİR KELİME VE RUJ
    BİR KELİME VE RUJ

    Herkesin kolunda bir akşam Basma kalıp kadınlar herkesin kolunda Topuğu çıplak kaldırımlar Boyu nesli nesneye dönüştürmekte Görünüyor uzaktan Dir...

  • KENT VE ÇOCUK
    KENT VE ÇOCUK

    Kente döndüğünde çocuk, –şiire benzer- bir ağzı vardı akşamın, usturaya vuruk. Yumrukların yüreklendiği yerde ürktü yaşam gözlerinden büyüdü yal...

  • HÜZÜN
    HÜZÜN

    Her şey çöle döndüğünde Prusya mavisi bir kent olacak dudak Öpecek sadece Kaybolacağız Piyanoda parmakların sızısı ve Yetinmezliğin melodisiyle...

  • UZAK
    UZAK

    ölüm beni ne kadar üşütebilir battaniyemin altında ekranda büyütülmüş bir fotoğraf saçlarımı olsun tutuşturabilir mi boşuna mı bekliyorum kolumun ...

  • PROZAC
    PROZAC

    Hastaneye kar yağıyor Bu bir şiir sayılabilir Çünkü gözlerim terliyor Camdan soğuk bir gündemle toplanan Üşüyen serçelere bakarken Sırlı kalmış b...

  • SONBAHAR BAŞKA
    SONBAHAR BAŞKA

    Yürüyorum… Rüzgârın sesi eşlik ediyor bana. Sonbaharın kuruttuğu yapraklara bakıyorum Sarı, yeşil, kahve tonlarındalar. Ve mevsimin o eşsiz kokusu...

  • FAL ÜZERİNE
    FAL ÜZERİNE

    Bir fenomenden bahseder gibi bahsediyor Falcı Ömer’den sevgili karım. Her sözün içinden çıkıyor çılgın cinleriyle Feride İki kişi arasında yaşanan ...

  • GİTTİN BİR HAZİRAN SABAHI
    GİTTİN BİR HAZİRAN SABAHI

    Gittin bir haziran sabahı, Günlerden cuma... Yokluğun harf harf, vuruyordu avucuma. Sözlerinde öfke, sözlerinde acı, sözlerinde kin. Nefretin...