Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • SABAH AÇ KARNA AYNA
    SABAH AÇ KARNA AYNA

    elli kilo et dört kilo kemiğin şovunu geçtim peynirin zeytine faşistliğini izlemekteyim gülme kahvaltı bölünmez bölünmesi teklif dahi edilemez penc...

  • BEYAZ ADAMLAR
    BEYAZ ADAMLAR

    İçinde siyah olmayan Beyaz adamlar olsun Şiirinde yeni kıtalaraİçinde seyyah ağlayan Beyaz adımlar olsun Şehrin de yeni kıtalaraİçinde eyv...

  • FRANKFURT'TA SON ÜTÜCÜ
    FRANKFURT'TA SON ÜTÜCÜ

    ne çok acı var biriken tırnaklarıma ve ne çok yalnızlık soğuyor avuçlarımda oysa olmalıydı, gelişlerin de bir dönüşü. sallanan salıncağın ort...

  • ÖLMEK GAYESİ
    ÖLMEK GAYESİ

    Yok oluş, Olabilir. Gülebilirim, Seyreylerim kuş çarpan, Gölge bulutlarını, Ben bugün Ölebilirim. Çok oluş Solabilir, Körelebilir gözlerim,...

  • SICAK YÜREĞİNE MEFTUNUM ANNE
    SICAK YÜREĞİNE MEFTUNUM ANNE

    Bütün sevgilerin çekim noktası Sıcak yüreğine meftunum anne Kalbime vurulsun aşkın yaftası Sıcak yüreğine meftunum anneBana beni benim için v...

  • GÜVERCİN VAKTİ
    GÜVERCİN VAKTİ

    Gözbebeklerin kuytusunda açılmış günün beyazı, ay ışığında sarı papatyaların çocuk sevinci, güvercin vakti yaz yağmuru seslenir gök makamından, ...

  • YIRTIK SÜKUNET
    YIRTIK SÜKUNET

    kötülüğüm mü dokunmuştu vicdanına yoksa kem nazarım mı. telaşımdandı oysa düşürüşüm seni gözümden…çekip bir inşirah yüreğime doladım yumru...

  • O ADAMLAR
    O ADAMLAR

    Anadolu'nun kapısına kurup kelimelerini Sözleriyle Malazgirt'e ulaştı o ADAMLAR Anadolu'nun yapısına yorup kelimelerini İzleriyle Malazgirt'e...

  • SÜKUT-U FİRAR
    SÜKUT-U FİRAR

    Aklım müdavim olmuş firara, Yaradan, fikrime incelik kılmış, Gözlerim ufka çizmiş güzergâhı Etim de kemiğim de evde bırakılmış…Afet sayılıyor...

  • KANTO
    KANTO

    Benim ırmak kokusuna alerjim var dedi biliyor musun çocukluğundan getirdiği bir ırmak kokusuna. Islak güneşte kulaç attığı günleri getirip koydu...

  • OKUNAMAYAN HAYAT
    OKUNAMAYAN HAYAT

    Vaktin üstünden ezerek geçen Bomba seslerini duymuyor musun Çocuk çocuk üzülen dünya yalan Cinayet masasında kanayan sen Biz eskiden diyerek nisan...

  • BİR ÇİÇEK YAZI
    BİR ÇİÇEK YAZI

    Bir çiçek yazı değer kırlara uçuk, kekik kokulu çimenler kanar yaz gülü coşkusunda toprak güzeli, dillenir özlem yıldızlar geçidinde gemisi mumd...

  • EBEDİYAT
    EBEDİYAT

    Fillerin semtinde, Çorak tarlalarda, Feslerin püsküllerinde, Dalgalanmakta, Dallanmaktayım. Bir denize Bir de uykuya dalmaktayım. Yazın açmakta...

  • BİR İNSAN BİR TOHUM
    BİR İNSAN BİR TOHUM

    Bağrına atılır toprağın, her bir tohum Kaidesidir dünyanın bu. Yağar gökten Bize sormadan rahmet yüklü parçacıklar, Rab’dir rızkı veren, b...

  • METRUK AŞK
    METRUK AŞK

    haykırıp duruyorum koca bir aşkın kursağında.. enflasyona endeksli değildim.. serbest olasılıkta da prim etmiyorduaşkım.. üstelik yağma...

  • YENİDEN
    YENİDEN

    Sessiz bir gemi olsa Okyanusun en dip köşelerinden giden Güneş vursa ensemizden Yavaşça,incitmeden.. Rüzgar esse Hafif hafif.. Yüzümüzü...

  • BİR GÜN SONRA YARIN
    BİR GÜN SONRA YARIN

    Bir gün sonra yarın Yarından sonrası düğüm Pamuk ipliğinde ömrüm, Bu kadar zor olmamalıydı Ben daha küçüğüm.Bir gün sonra yarın Ömrüm ş...

  • YOLCU
    YOLCU

    Alıp gidesim var yolları Kehanetlere aldırmadan Alıp gidesim var kavgaları Dostluklara aldırmadanHüzün bulutlarını takarak ardıma Yetimler...

  • VAR MI ŞAİR
    VAR MI ŞAİR

    Kar tutan kelimelerin var mı şair Zor tutan kelimelerin var mı Gözler uzağında süzer eylersin Kır utan kelimelerin var mı şair Sır tutan k...

  • ANISI YETER
    ANISI YETER

    Anısı yeter kapısında durduğu gülün aşkına, sonsuz mutluluk bulutlarla dans, belki duru mevsimler, ömrünce kutsal sevdaya bulaşmışken bunca güze...