Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • YENİDEN
    YENİDEN

    Sessiz bir gemi olsa Okyanusun en dip köşelerinden giden Güneş vursa ensemizden Yavaşça,incitmeden.. Rüzgar esse Hafif hafif.. Yüzümüzü...

  • BİR GÜN SONRA YARIN
    BİR GÜN SONRA YARIN

    Bir gün sonra yarın Yarından sonrası düğüm Pamuk ipliğinde ömrüm, Bu kadar zor olmamalıydı Ben daha küçüğüm.Bir gün sonra yarın Ömrüm ş...

  • YOLCU
    YOLCU

    Alıp gidesim var yolları Kehanetlere aldırmadan Alıp gidesim var kavgaları Dostluklara aldırmadanHüzün bulutlarını takarak ardıma Yetimler...

  • VAR MI ŞAİR
    VAR MI ŞAİR

    Kar tutan kelimelerin var mı şair Zor tutan kelimelerin var mı Gözler uzağında süzer eylersin Kır utan kelimelerin var mı şair Sır tutan k...

  • ANISI YETER
    ANISI YETER

    Anısı yeter kapısında durduğu gülün aşkına, sonsuz mutluluk bulutlarla dans, belki duru mevsimler, ömrünce kutsal sevdaya bulaşmışken bunca güze...

  • HAYÂL VE MAYÂL
    HAYÂL VE MAYÂL

    Soğuk bir kış günü şu aralar, Etraf şeytan kovucu muskalara bezenmiş İşte muskalar, o yürekleri sıskalar Karın beyazında. Bir değirmen hapsinde, ...

  • GÖÇ VAKTİ
    GÖÇ VAKTİ

    Gittiğin gece ağlayan siyah mum Yeni bir bibloya dönüştü biteviye yoğrularak Valizimin veda kokan cebinde Yılgındı ayçiçeği yüzüm Gözlerin...

  • KUDÜS'SÜN SEN
    KUDÜS'SÜN SEN

    Zeytin Dağı’nın doruğundan Bir dal uzat dünyayaTopla kendini, kalk ayağa! Ne olur ağlama! Ve ağlatma beni KudüsSusmam bak sonraSen devam ede...

  • SİLİK ŞİİR
    SİLİK ŞİİR

    Karın beyazlığına inat Cama yazdığım silik şiir Bozulur da belki Dokunuca anlaşılırVarın beyazlığına bin at Çöle yazdığım silik şiir To...

  • SABAHSIZ GAZEL
    SABAHSIZ GAZEL

    Sabahsızım, Bir kenti yetim bırakan bir alfabede Yitirdim çocukluğumu. Sen yine de sev beni sevgilim Şiirimin ince burcunda…İçimizi kemire...

  • ÖLÜME BİR KALA
    ÖLÜME BİR KALA

    Çocuktuk. İki koltuk arası evimiz, Çarşaftan damımız, Minderden döşeğimiz Demirden hayallerimiz vardı. Çocuktuk… Büyüdük. Dört duvar evimiz, ...

  • REZONANS
    REZONANS

    Yer sallanıyorsa Dik durmaya çalışma ayır topuğunu arzdan Önce kalbini kır Sonra dizini Düşmeye hazırlan Bir daha nasıl yürürüm deme toprakla...

  • DERVİŞİN RÜYASI
    DERVİŞİN RÜYASI

    Ney fısıltısı buram buram çiçek çiçek Yayılmış odama sere serpe nisan gibi Kördüğüm olmuş nakkaşın keder ipi Çözmek için gönülden seven gerek...

  • KILIÇTAN BUMERANG ELLER
    KILIÇTAN BUMERANG ELLER

    u yapıp uğunmak için şehrin en sivri yerini sapladım aynada görünmeyen yerime böylece onu cellat yaptım aynı anda aynı yerde sahilin jilet ke...

  • AGRI 1
    AGRI 1

    Yerleştim, bir suskuya Dilim: Köklerinde uğultunun Ormanında. Bir çığlığı ağrıyorum, çağın kötücül oyuklarında kanın izi: İnsan, kendi artıkların...

  • YAKIN AŞKINA
    YAKIN AŞKINA

    bilinmenin muradı var etti ki hakkın aşkına tövbesi âdem’i adam etti yakın aşkınakabul olmamış duaların içinde oturur kabil habil aşkın ilk kurb...

  • AZ KULLANILMIŞ...
    AZ KULLANILMIŞ...

    ikinci el yalnızlıklar pazarlıyorum, arka bahçeler çaresizliğimin bitpazarı. alıcısı ben satıcısı ben. dünya dönme dolap hep dönen, alttay...

  • YOKLUĞUN İÇİNDEN ŞEKER SÜZERDI NENEM
    YOKLUĞUN İÇİNDEN ŞEKER SÜZERDI NENEM...

    İşten bükük bir bel ile İki kat yaşadı hayatı Ondan şimdi geride Kuru bir bahçe Yokluğun içinden Şükür süzerdi nenem "Zenginimiz ölüp gideri Fa...

  • BİR ÇOCUK KADAR
    BİR ÇOCUK KADAR

    Eskisi gibi kalsın bazı şeyler Değişmesin, Kışlar yine ılık olsun mesela Üşümesin diye annemin o tombik elleri, Babam yine uzun uzun yürüs...

  • ŞİİR GELMELERİ
    ŞİİR GELMELERİ

    Başka kelimeleri de var bu şiirin Elime gelirse yazacağım Eleme gelirse yıkılır Aşka gelmeleri de var bu şiirin Dilime gelirse yazacağım ...