Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • BİR MASALIN İÇİNDE
    BİR MASALIN İÇİNDE

    Uydurulmuş şan ve şerefle cömertlik gösterenler testiyi boşaltıp belli etmeden başlar dümen kırmağa, oyunu tertip edenler serpiştirilen...

  • TELAŞ
    TELAŞ

    çarpıntısını tutan kuşların telaştır gagalarındaki silahlar, alın ve tırnağından şehrin kuşlara serper taşlarını boynuna korkudan payanda kork...

  • YARIM ŞİİR
    YARIM ŞİİR

    Mevsimler solar da Koyarım şiire Yaprak yaprak Yolla yasım gelir Mevsimler solar da Doyarım şiire Toprak toprak Yolla yasım gelir...

  • DEDİM DE NE OLDU
    DEDİM DE NE OLDU

    bezirgan başı bezirgan başı nicedir susan bir şarkıyı söyleyen benim kimse şahit değil vicdanıma şahit olma halleriyse iki yakamda. koca b...

  • ÇIKIŞ KAPISI
    ÇIKIŞ KAPISI

    Geldiğimde siz yoktunuz Issız bir çölün ortasında buldum kendimi Boğulmak üzereyken su yüzüne çıkınca Her seraba aldandığımı anladım uyandığımda ...

  • KARA GÖZLER
    KARA GÖZLER

    Normal değilken dünya, güneş sağda ve solda. Dün yorulan bulutlar, çekilmiş tepelerin ardına. Kuşları dans ederken, rüzgar ve ağaçları cansız. Rüzg...

  • GİRDAP
    GİRDAP

    Unuttuğum neşem Yalnızlığım. Çaresizliğim… Çöküşüm ve arayışlarım Bir türlü yazamadığım [Garip öyküm.] Kaybedişim sevincimi… Engebeli tırmanış...

  • SUSMA
    SUSMA

    Benden sana Dinle oğlum İster tarih de İster tarif Ben bastım Sen basma Burası çeker Orasıçöker Arası çıkar Ben sestim Sen susma İster tari...

  • YEŞİL ÇOCUK
    YEŞİL ÇOCUK

    Melez bir günün sarı akrebinde. İndirir perdelerini yeşil çocuk, aheste. Ada'nın fettan kuşları seğirtirken kale burçlarında. Beyaz gölge çö...

  • YILGIN CEMRELER
    YILGIN CEMRELER

    Mezarsız ölülerin kefenidir gökyüzü Ki sabahı doğurmaz her güneş Recm taşları biriktirir cebinde zaman Musallada saklanır çaresizliğin zehri Ve ne...

  • RAHMET
    RAHMET

    Bu kırgın mevsimin güneşli alnına kurulup bir ezan sesiyle beklerim seni akşam güneşinin yağmurlu kokusuyla canımın oluklarından akar rahmeti sev...

  • SOĞUKSUZ KIŞ
    SOĞUKSUZ KIŞ

    Kirli günahlarım ve kara kuşkularımla Şecaat gömleği giymiş kalabalıklardan Sahte tüylü makyajlı iblislerin mekânına Soğuksuz kış rüzgârsız kuru ya...

  • HANİ OLUR YA…
    HANİ OLUR YA…

    Hani olur ya Kıyameti andırırken gökyüzü Göç eder kuşlar Hiçbir şeye çarpmadan Oturup itfaiyeciler Bir yangın çıkarır Şehrin göbeğinde Bütün İs...

  • MUM VE ŞİFRE
    MUM VE ŞİFRE

    Dost gider emaneti işler yüreğine Gidişi müjdeler aydınlık odayı Kapısında bekleyen sorgucuya Bir nefeste okursun şifreli şiiri: Buradayım ve yüre...

  • AYKIRILIK
    AYKIRILIK

    Sağanak sitemleri topladım gökyüzünden Maskeme bir çentik daha attım sabıkalı tırnaklarımla Kahramanı yitik  öykülerimi demlenmiş sükûtumla avuttum ...

  • SERMAYE İLE TEYEMMÜM
    SERMAYE İLE TEYEMMÜM

    ben ki kendime başlarken besmele çekerim, rahmet rahmet açılsın diye kilitlerim ben ki sana dokunmaya niyetlenince, abdest tazelerim tenim teninde k...

  • MERASiM
    MERASiM

    güneşin gelişini sakladığı bir evin pencereleridir çocukların gözleri vakit ki ipi kaçırılmış uçurtmalar Hasan oğlu bir köylü çehresinden bedell...

  • URAĞAN
    URAĞAN

    uçarı göverişler, nobran taşralar arklarda, erklerin canhıraş sayhası uyruklarda domuran devinimi nisyanın belgin kanıtlarıdır yargıcı infazların ...

  • HÜZÜNDEN EMEKLİ
    HÜZÜNDEN EMEKLİ

    Rüzgâra kapıya zamana bak Açık bırak yalnızlığının buğusunda Acıyan taraflarını aşkın. Bu şehirde hüzünler hep Sürmanşetten verilir; Burçla...

  • SOM Altın
    SOM Altın

    Yükseliyor Soma’dan simsiyah alev Ateş ki cehennem, ateş ki azap mı azap O ateşten her parça yaktı milyonlarca ev Düştü millet bu silleden harap ve...