Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • BİR SABAH
    BİR SABAH

    Güneşin huzmeleri Gözüme kılıç saplıyordu sanki Bir sabah Uyanırken kan-ter savaşçıydım Rüyaların yegâne galip birisi Güneşin ışın kılıcına Pa...

  • KENDİNİ OKUMA GÜNCESİ
    KENDİNİ OKUMA GÜNCESİ

    Bir ormandı burası dipsiz kuyuları bulunan Bir dokunup uyanırcasına buğulu Kalmak istedim yol verdi gidişin Salık verdi bir çapraz el ters te...

  • …KARA YAZ-MALI…
    …KARA YAZ-MALI…

    Ah iderken inceden inceye Aşk-ı Yar için bir yar, Markalı bir kefen kiralanmakta pür- neş’e faniye, Bir avuç toprak, bir beyaz mermer, biraz ağı...

  • BURDA KIRMIZI ÇİZGİLER ARTIYOR
    BURDA KIRMIZI ÇİZGİLER ARTIYOR

    Kanayan bir dünya diyorum Kanayan bir dünya sana Birde kırmızı çizgiler artıyor Duvar diplerinde yalnızlık Hırsa yenik düşmüş insan Şid...

  • BİR YOL DAHA VAR
    BİR YOL DAHA VAR

    Söze doğru yolda sefer noktası Öze doğru yolda sıfır noktası Bir yol daha var bilirim Bu yolu düz eden bir yol daha var Kendimi vuran köpr...

  • ERGUVANCA HECELEME
    ERGUVANCA HECELEME

    Saraçhane Parkı'nda kuşlar uçuşuyor.. Başka bir lisanla cıvıldaşan amma edaları evrensel mayası gülden karılmış çocuklar, bırakıyor mini mini bede...

  • SEVMEK ZAMANI
    SEVMEK ZAMANI

    Sevmek, Bir ramazan ayını yaşarkenki Heyecana bırakıyor kendini, Tüm gönüllerin oluk oluk semaya aktığı bir vakit insanı sevince gark ediy...

  • DEEP FREEZE
    DEEP FREEZE

    toplayıp tüm vicdanları dikiyorum söküklerinden yıpranmış bozarmış ve yırtılmış her biri.. elim revan nefesim kan, kime ne kimsenin umu...

  • MAVİ'PALME KABUSLAR
    MAVİ'PALME KABUSLAR

    hırçın bir nehir senin şimdi ellerin zihnim bu kör bu dipsiz kuyuda boğuluyor yasak düşünceler bir zaman : sarı sıcak bir eylülmatemli rüz...

  • TÜCCARIN GÜNCESİ
    TÜCCARIN GÜNCESİ

    Cahit Koytak’a 1- Yüzünde inci gibi dişleri Ağzında kekre bir gülüş İstiflemiş bütün sokağın zamirini Çağrılıp da gelmiyen Dostları var tüccar...

  • YAZGI
    YAZGI

    Fevkalade Örtülü Öpüşlü Ödenekli Gülüşlerimin ardına saklanarak pineklediğim her gece Bankalar ve noter tarafından lanetlenmiş Bir a...

  • RÜZGÂR
    RÜZGÂR

    Yaktı yıktı bu rüzgâr Sözlerimin içinden Baktığımda aynaya Bir adam eskisi geçtiYoktu yoktu şu rüzgâr Güzlerimin içinden Baktığımda ayn...

  • RENGÂRENKTİR BAHARIMIN MEZAR TAŞLARI
    RENGÂRENKTİR BAHARIMIN MEZAR TAŞLARI

    Yüzünde tokat parlaması Verdiler ateşe göğün ilk harlaması Bir palyaço Yüzünde aşk boyalaması Kahrı yedi iklim 'adem' karalaması Renkli gömle...

  • YALNIZLIK UÇURTMASI
    YALNIZLIK UÇURTMASI

    Yalnızlık mahpusluğumun baş gardiyanı acılarımdı benim. Nihan kaderimin yarım tümcelerle yazıldığı gün, Üzerimdeki yamalı libas, Rikkat dilen...

  • DU GUK’UN KAHRI
    DU GUK’UN KAHRI

    Buralarda bin Bitmişliğin izi Kopuk bir kolan Eski bir beşik Ardıçta sallanır Göç yollarında Du guka kalır A yaylam senin Kalmaların Du guk d...

  • NUH'UN GEMİSİNE İKİ BİLET
    NUH'UN GEMİSİNE İKİ BİLET

    Sen hiç düşlerini sorguladın mı, ne bileyim dişlerini. terse çevirdin mi hiç çakralarını. kaldı ki öksüz de değilsindir bana kalırsa ben d...

  • GÖÇMEN
    GÖÇMEN

    Şu sandallar Gördüm Asya'ya doğru Yalpa Asya kadar! Astalavista!

  • YAKAZA
    YAKAZA

    1. paha biçilmez bir yağmur yağıyor paha biçilmez çamların üstüne tezgahlarda demet demet karanfil kokuyorsun gökyüzünden gönülleri kamaşm...

  • GETİRİN BANA
    GETİRİN BANA

    Biat istiyorum Biat Yolu düzgün Adamlar Getirin bana Bir at istiyorum Bir at Dolu dizgin Adımlar Getirin bana Milat isti...

  • ZİKİRNAME
    ZİKİRNAME

    Gözleri yeşil, o mecnuna kapıldı kalbimde heves, dudaklarında uçuklamış rüzgarın derin soluğu, denizi sordu kırık kalbine kader terkedilmeden, ...