Menu

Şiir

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • NASIR
    NASIR

    Vagonların arasında Yerine sadık, ince ve zarif bir yelkovan Ötesine ulaklık etmeyen Akrebin varlığıyla Günlerin uzunluğunu ve ömrün kısalığını S...

  • SIRRA KADEM
    SIRRA KADEM

    İncecik yüz kocaman ağız, Söylesene seni kim ister ; Linneaus seni görse dalga geçer. Ama seni benden gayrı kim ister. Şuan beynim sanayi devrimin...

  • İLERİ ANLAM DERSİ
    İLERİ ANLAM DERSİ

    Ocağın altını yak dedi dünya İleri anlam dersine hazırlan iyi niyetlere daldır kabını Balığın karnından geçir Eyüb’ün sabrından da içir...

  • YAKARIŞ
    YAKARIŞ

    karalarda yutulmuş pencereler ışıksız, kapkara ve uyanık yoklukla karmaşayı ağırlar gecenin kaçtığı kovuklarda meymenetsiz korkulardan uyanıp her ...

  • İÇLİ BİR SERGİ
    İÇLİ BİR SERGİ

    Çamaşır asarken şiir dinleyip Mutfak masasında ciddi kitaplar okumak Ay ışığı, gece, yalnızlık ve Rahman… İpince çizgide ağır ağır sıralanan ...

  • GÖZ NAMAZI
    GÖZ NAMAZI

    Boş odalar görüyorum Gömleksiz sözler asılı balkonunda Bir güvercin kanadıyla örtülü pencereler, Güneş doğdu doğacak...Bir adam, Uykusunu ...

  • … ESRAR KİPİNDE…
    … ESRAR KİPİNDE…

    Kırkımı çıkarmadan göğe dayandı ayaklarım, Yedimi atlayamadan duydum gül kokusunu, Yutkunmalı değil miyim bir bebek gülüşünde, Annesinin mele...

  • SORMA BANA
    SORMA BANA

    Bir kenara atılan ben Eski bir sürgünden Bahsedeceğim Dünya sana Aşı olup Tutamadım Dalımı sorma banaBir kanara atılan ben Es ki ...

  • İÇİMDEKİ GURBET
    İÇİMDEKİ GURBET

    İkinci bir fırsat mı istediğin Bağışlanan öz yurdunda Ahirette ikram edilen Bir dünya turu misali Tersine yaşanacak olan Yaşlılıktan ço...

  • AYSAR
    AYSAR

    Saadetin omuzlarında ezberlenmiş cümleler Hüküm yemiş kaçak düşünceler Fazilet kokan çaresiz insanlar Tebliğ edilmiş karmakarışık düşlerde do...

  • FALEZ ŞEHRİ
    FALEZ ŞEHRİ

    Yılbaşı hediyesi reklamlı bir kalemmiş Kana kana yenilen meyveler aşkına Pikniğe reçel mi getirmiş Ben saramıyorum geriye "Hatıra" denilince 6 h...

  • DÜNYAYA YATMAK
    DÜNYAYA YATMAK

    Sene 1943, ilkteşrin Hergele bir karanlıkta Üçgen burunlar, üçgen suretlere ovulmuş İşret ediyorlar bir masa dolusu tütün ile hergele sabahla...

  • OMZUMDA YÜK, ALNIMDA TER
    OMZUMDA YÜK, ALNIMDA TER

    Gözü üstümde biliyorum, sesimi kolaçan ediyor boşlukta Omzumda yük alnımda ter birikince bazı Yeni çekilmiş bir besmele gibi bitiveriyor yanımda...

  • KÜT KÜT
    KÜT KÜT

    Küt küt gece El de gör Gider ayak Pozlarını da Al dünya O eskimeyen hüzün Yarına kalan Gözlerim yaprakta Yol kenarındayımKüt k...

  • ANTİ-CHRİST
    ANTİ-CHRİST

    beni matah bir yaz sinemasında terli kadınların göğsünde adamın vurulduğundan habersiz uyuyan çocuklar anlar ancak limanda demirli tekne ...

  • ALİYA
    ALİYA

    1. Acı kirpiklerinden süzülerek dağılırdı dünyaya. Rengini gözlerinden alıp inerdi akşam hüznümüzün satır boşluklarına göğsümüzün daral...

  • BİR SABAH
    BİR SABAH

    Güneşin huzmeleri Gözüme kılıç saplıyordu sanki Bir sabah Uyanırken kan-ter savaşçıydım Rüyaların yegâne galip birisi Güneşin ışın kılıcına Pa...

  • KENDİNİ OKUMA GÜNCESİ
    KENDİNİ OKUMA GÜNCESİ

    Bir ormandı burası dipsiz kuyuları bulunan Bir dokunup uyanırcasına buğulu Kalmak istedim yol verdi gidişin Salık verdi bir çapraz el ters te...

  • …KARA YAZ-MALI…
    …KARA YAZ-MALI…

    Ah iderken inceden inceye Aşk-ı Yar için bir yar, Markalı bir kefen kiralanmakta pür- neş’e faniye, Bir avuç toprak, bir beyaz mermer, biraz ağı...

  • BURDA KIRMIZI ÇİZGİLER ARTIYOR
    BURDA KIRMIZI ÇİZGİLER ARTIYOR

    Kanayan bir dünya diyorum Kanayan bir dünya sana Birde kırmızı çizgiler artıyor Duvar diplerinde yalnızlık Hırsa yenik düşmüş insan Şid...