Aylan bebeklere
Kale içinde bir uzun şarlo bir gereksiz taklit
Üstelik az ilerisinde küçük çocuk ve deniz
Karanlık yüzüstü
Yapış yapış bir fotoğraf çektiriyor genç kız şarlo da oynuyor ha iğrenç
Gece ışıl ışıl çakıyor çarşıdan
Suçüstü bir pozla
Bir japon ekonomisinden arta kalanıyla seyretmekte
“insanlar bir anda hayal-et”
Hiroşima’da kaçıyor ha kaçıyor küçük kız
Deniz bağırıyor çocuk kımıldamıyor
Bekçi otuz yıllık anılarına bir söz daha ekliyor
Oysa ayakkabıları “yepisyeni”ydi
Olmuyor ha olmuyor görsel iletişim
şarlonun ayakkabıları eski
Babasının marka saatiyle eşgüdümlü
Bir yaz akşamı geçiyor kızın bakışından
Gece, karanlık bir anneye benziyor uzak sesli
balıklar kabul etmemiş masum bedeni diyor
Öyle kırgın, bir dağa bakıyor dağ da eriyecek ha
Üstüne Ömer yürümüş gibi
Acıları bürünmüş bir elle uzanırken
Kanırtan sabah ele veriyor resimleri
çıplak sesiyle
Bağırıyoruz ey Rabbim içimiz susmuyor
kokuyor Dünya üstümüz başımız
bebek kalede değil, oradaki şarlo
yanlış seçenekte toplanmış bütün
kuş demir, su ölü, dağ çukur kalmış
dijital gövdelerden dopamin fışkırıyor
insan sustukça mı bağırıyor
Neyse ölü gözleri görmedik diyor bekçi
Annesine şımaran bir çocuk aynı yerde
Topu denize kaçırıyor
dağ gemi müziğine çarpıyor denizin ortasında
Şarlo eline sıkıştırılana aptalca bakıyor
Hiroşima’da tarifsiz çığlık denizde suskunsuluk
Gözlerimizde köz parlıyor sise giriyor söz
Dünya küf kapımız kör
Ertan Örgen 1969 yılında Konya'da dünyaya gelmiştir. Selçuk Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun olmuştur. Selçuk Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünde yüksek lisans ve doktora eğitimini tamamlamıştır. Araştırma & Başvuru Kitapları, Deneme, Divan Edebiyatı & Halk Edebiyatı kategorilerinde eserler kaleme almıştır. Yazar hala Balıkesir Üniversitesinde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır.