Menu
EKLENTİ
Şiir • EKLENTİ

EKLENTİ

şimdi tam burada

dünya denen cehennemde

‘geçiyor geçmekte olan’

aheste bir ritimle

yitiyor şeyler evrende.


çingenelerin koyu siyah dansları

geçiyor gözlerimizin önünden

sonsuz uzun hava sanki,

ruhumuza sığmayan korkular


tut beni

düşerim şimdi en dibe, 

esfeli safiline

çölün ortasında

bizden bir iz bile kalmaz sonra

gecenin karanlığında

görüntüler de, kayboluyor bellekte!


hastalıklar ağır

yalnızlıklar katran karası


mevsim alevleri biteviye

ve gitgide ağır dünya


müzmin kaybedeni değilsek bu hayatın,

ağdalı soru olarak,

neyiz ki biz?

Ercan

1973 yılında Edirne’de doğdu. Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünden 1995 yılında mezun oldu. Evli ve iki çocuk babasıdır. Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bir proje okulunda Türkçe öğretmeni olarak çalışmakta ve -uzun yıllardır- İstanbul’da yaşamaktadır.Eserleri “Yedi İklim, Dergâh, Ayna ve İnsan, Temrin, Mağaradakiler, Barbar…” dergilerinde yayımlandı. Halihazırda şiir, öykü, deneme ve röportajları “Hece, İstanbul Birnokta, Dil ve Edebiyat, Temmuz, Hayal Bilgisi…” dergilerinde yayınlanmaya devam etmektedir.1993’te Cahit Zarifoğlu Şiir Birinciliği, 1995’te Altın Koza Dadaloğlu (Altın Koza Film Festivalinde şiir dalında) Özel Ödüllerini aldı. “Atlılar” dergisi tarafından en iyiler –şiir dalında- arasında gösterildi. Çeşitli mecralarda köşe yazıları yazdı. Şiirleri 2015 yılında “Ten ve Gölge” ismiyle kitaplaştı. “ SON BİSKÜVİ” adlı öykü kitabı da, Ötüken Neşriyat tarafından Kasım 2016’da yayımlandı. Yazar, “Son Bisküvi” kitabıyla Hayal Bilgisi dergisi, 2017 Öykü Ödülüne layık görüldü. İstanbul’da yaşamaya ve yazmaya devam etmektedir.

Daha fazla görüntüle
Diğer Yazıları