Menu

Haberler

Edebistan Tüm Yazılanlar

  • CAN BAHADIR YÜCE: DÜNYANIN SESİ BENİ YORUYOR
    CAN BAHADIR YÜCE: DÜNYANIN SESİ BENİ YOR...

    Günümüz Türk şiirinin en önemli isimlerinden biri hiç şüphesiz Can Bahadır Yüce. Kendi şiirsel söylemini daha ilk kitabında kurmuş olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz onun. Bu söylem hem geleneği hem de moderni birlikte edinmek gibi 'sahih' bir nitelik taşıyor. Üçüncü kitabı Unuttum Dünya'da (Sel Yayıncılık) bu özellik iyice bel...

  • CAN BAHADIR YÜCE'NİN
    CAN BAHADIR YÜCE'NİN "UNUTTUM DÜNYA"SI Ç...

    Can Bahadır Yüce'nin üçüncü şiir kitabı "Unuttum Dünya" Sel Yayınları arasından çıktı.

  • DOGAN HIZLAN YAZDI:
    DOGAN HIZLAN YAZDI: "İKİ ÖZEL ANTOLOJİ"...

    Yazımın başında belirtmem gereken bir şey var. Antolojiler okurlar için hem yararlı, hem zararlı kaynaklardır.İyi okurlar antolojilerden yola çıkarak, burada okuduklarından seçmeler yaparak, yazarların kitaplarına yönelebilirler. Az zamanda çok bilgi edinmek, çok kişiyi tanımakla yetinen okurlar ise tek tek kitaplara gitme...

  • HÜZEYME YEŞİM KOÇAK'IN YENİ ÖYKÜ KİTABI
    HÜZEYME YEŞİM KOÇAK'IN YENİ ÖYKÜ KİTABI ...

    Sitemizin yazarı HÜZEYME YEŞİM KOÇAK'ın 4. öykü kitabı HAVVA HANIM'IN GAMZESİ adıyla yayınlandı (Romantik Kitap, İstanbul, Kasım 2007). Hüzeyme Yeşim Koçak'ın daha önce Saklı Değerler (2003), Muhabbet Buyursun Gelsin (2005), Bekleyen (2006) adlı öykü, Çoban Aşkın Çocuğuydu (2006) adlı roman, Bırakın Güzel Konuşsun (2004), B...

  • TÜRK - KORE EDEBİYAT TOPLANTISI YAPILDI
    TÜRK - KORE EDEBİYAT TOPLANTISI YAPILDI...

    T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Kore Edebiyat Çeviri Enstitüsü’nün (KOREA LITERATURE TRANSLATION INSTITUTE) birlikte düzenledikleri Koreli ve Türk yazarların tanışma toplantısı 28 Ekim 2007 tarihinde, İstanbul’da Kalyon Otel’de yapıldı. Toplantı, Bakanlık Yayın Dairesi Başkanı Ümit Yaşar GÖZÜM’ün açışı konuşmasıyla başlad...

  • ZEYNEP BEBEK, HOŞGELDİN!
    ZEYNEP BEBEK, HOŞGELDİN!

    Teknik Yönetmenlerimiz İclal - Selçuk Engin çiftinin bebekleri ZEYNEP, cennet kokularıyla dünyaya merhaba dedi. Engin ailesini kutluyor, Zeynep bebeğe esenlik içinde, hayırlı, huzurlu ve mutlu uzun bir hayat diliyoruz. WWW.EDEBİSTAN.COM