Menu
GELENEKSEL SANATLARDA USTA-ÇIRAK İLİŞKİSİ
Haberler • GELENEKSEL SANATLARDA USTA-ÇIRAK İLİŞKİSİ

GELENEKSEL SANATLARDA USTA-ÇIRAK İLİŞKİSİ

Geleneksel Sanatlarda Usta-Çırak İlişkisi konuşulacak.

Dunyabizim.com kültür portalı tarafından Bahçelievler Belediyesi'nin katkılarıyla Bahçelievler Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi'nde düzenlenen Dünyabizim Buluşmaları'nda her ay kültürümüzün farklı alanlarında söz sahibi insanlar konuk ediliyor. Kültür hayatımızın dünü ve bugününün masaya yatırıldığı Dünyabizim Buluşmaları'nda konuk konuşmacılar bir gelecek projeksiyonu da çiziyorlar.

Ayrıca her programda belirlenen konu başlığıyla ilgili çekilecek olan 3-5 dakikalık sokak röportajları da gösteriliyor.

Aralık ayı Dünyabizim Buluşmaları etkinliğinin konusu ise “Geleneksel Sanatlarda Usta-Çırak İlişkisi ve İcazet Müessesesi". Yazar Ömer Lekesiz'in yöneteceği söyleşide ebrucu Alparslan Babaoğlu, nakkaş ve müzehhib Semih İrteş ve hattat Mahmut Şahin konuşmacı olarak yer alacaklar.

23 Aralık Salı günü saat 19.30'da Bahçelievler Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi'nde başlayacak etkinliğe katılım serbesttir.

Bahçelievler Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezi adres ve telefonları:

Şirinevler Mah. Barbaros Cd. No:5 Bahçelievler / İstanbul (Bahçelievler Belediyesi yanı)

Harita üzerinde görmek için: http://goo.gl/6FRncc

0 212 484 38 21

ÖMER

Türk yazar, eleştirmen İlk ve orta öğrenimini Yozgat'ta tamamladı. Ankara Meslek Yüksekokulu Kamu Sevk ve İdaresi Bölümü'nü bitirdi.