Menu
MAGAZİN HABERLERİ
Haberler • MAGAZİN HABERLERİ

MAGAZİN HABERLERİ

MAGAZİN HABERLERİ / Postmodern sihirbazlar, posmortem filosoffflar…
No comment / Comment on: Tête de Turc !

DOMUZCUKLARINI DA AL GİT OBAMA!



BRUCE WILLIS

In 2002, Bruce Willis bought 12, 000 boxes of Girl Scout cookies from daughter Tallulah, then 8, to send to troops in Afghanistan. The Girl Scout’s bakery, which is open for two months a year, had to reopen to finish the order.

*Amerikan Basını

BRUCE WILLIS

2002’de Afganistan’daki askerlere göndermek için pastaneden 12. 000 kutu kurabiye aldı. Yılın yalnızca iki ayı açık olan pastane siparişleri yetiştirmek için mesai yaptı.

*Milliyet Gazetesi, 2 Haziran 2011

***

ABD AFGANİSTANDAN ÇEKİLİYOR

10 bin askerin yıl sonuna kadar Afganistan'dan çekileceğini belirten Obama, 33 bin askerin de gelecek yıl Temmuz ayına kadar çekileceğini bildirdi.

Amerika Birleşik Devletleri, Irak’tan sonra Afganistan’da da çekilme sürecini başlatıyor.

Bu yıl 10 bin, gelecek yıl da 23 bin Amerikan askeri Afganistan’dan çekilecek.

Amerikan muharip gücünün tamamının ise, 2013 yılında bu ülkeden ayrılması planlanıyor.

Obama Açıkladı
11 Eylül saldırıları sonrasında Amerika Birleşik Devletleri’nin terörle savaşta cephelerinden biri olan Afganistan’dan çekilme planını, Başkan Barack Obama açıkladı.

Afganistan operasyonu, hem verilen kayıplar, hem de yol açtığı mali yük yüzünden Amerikan halkının ve bazı kongre üyelerinin uzun zamandır tepkisini çekiyor.

Geçen 10 yılda savaş ve çatışmalarda en az bin 500 Amerikalı öldü, yaralı sayısı ise 12 bine ulaştı.

Amerikan askerlerinin Afganistan’da konuşlanmasının bir haftalık maliyeti ise şu anda iki milyar doları geçiyor.

Bu tabloya Irak da eklenince bilanço daha da ağırlaşıyor.

İki ülkede ölen Amerikalıların sayısı altı bini bulurken, harcanan para bir trilyon dolar civarında...

İşte Çekilme Planı
Kendi ülkelerine odaklanmanın zamanının geldiğini söyleyen Obama’nın açıkladığı çekilme planına gelince...

Afganistan’dan ilk etapta bu yıl 10 bin asker çekilecek. Gelecek yıl ise 23 bin Amerikan askerinin bu ülkeden ayrılması planlanıyor.

Aşamalı olarak gerçekleştirilecek bu çekilme işleminden sonra Afganistan’da 68 bin Amerikan askeri kalacak.

Bir aylık gözden geçirme sürecinden sonra belirlenen takvime göre, Amerikan muharip gücünün tamamı, 2013 yılında bu ülkeden ayrılmış olacak.

Güvenlikten Afgan güçleri sorumlu olacak.

"Afganistan’ı mükemmel bir yer haline dönüştürmeye çalışmayacağız. Sokaklarında ve dağlarında sonsuza kadar devriye gezmeyeceğiz" diyen ABD Başkanı Obama’nın açıkladığı çekilme planı, tahmin edilenden daha hızlı...

Afganistan Devlet Başkanı Hamid Karzai, Afgan halkının, Afgan gençliğinin bu süreçte kendi ülkelerini koruyacağını belirtti.

Devrik Taliban’dan ise, Obama’nın açıklamasının sembolik olduğu, direnişin yabancı güçlerin tamamı ülkeyi terkedinceye kadar devam edeceği açıklaması geldi.

*TRT HABER, 26 Haziran 2011

***

Burus Vis domuzcuğuna,

Holly Wood mahreçli veya değil Burus-Vis’vari tüm domuzcuklara,

Afganistan’da ve başka başka yerlerde onun, onların kurabiyelerini tıkınıp zıkkımlanan tüm domuzcuk-coni’lere,

ve –asıl olarak da– İnsan Hakları–Demokrasi–Serbest Piyasa diye diye türlü türlü herzelerle, hınzırlıklarla, hile-dolap-mekir’lerle, alavere-dalavere, hokus-pokus ve gözboyamalarla

ruhları kirletip zihinleri pisleterek,

alemin dört bucağını işgal edip iğfale,

“ekini ve nesli” ifsat edip yeryüzünü tahribe,

ve Orta Doğu’dan başlayıp bütün dünyada

YDD adıyla, markasıyla, mavalıyla

global ölçekte bir “DOMUZLAR DİKTATORYASI”nın inşaaına

niyetlenen-kalkışan-çabalayan

cümle başdomuzcuklara,

yani

yeryüzü’nde-rabb’lik-taslayan

lordlara,

efendilere,

senyörlere,

sermaye-ve-erk sahibi

domuzoğludomuzlara… ithafen:

Almışsam almışımdır 12.oo kurabiye
Afganistan’daki askerlerime
Kime ne
Kaldı mâlum mesaiye

Domuzcuk cuk cuk
Birkaç yılcık, birkaç aycık
Çok değil azcık

Domuzcuk cuk cuk

Kesicez biz onu

Kıhhh kıhhh azıcık
Yok yok cıkcık azcık
Azcık cık cık ıccık
Çok değil ıccık !!!
Domuzcuk cuk cuk

Domuzcuk pis

Pis pis domuzcuk

Çık, çık çık !
ÇIKKK !!!

Yoksa KKKIH !

Yoksa,
KKKIH, KKKIH  KKKIH !!!

Diğer Yazıları