Menu
NEFES KONTROLÜ
Öykü • NEFES KONTROLÜ

NEFES KONTROLÜ

Tut nefesini, bismillahirrahmanirrahim. - Evet komutanım, ama… Gelemeyeceğiz komuta… Katılamayacağız. Sebep mi, biliyorsunuz. Hazırım, ne diyebilirim ki? Siz kararınızı vermişsiniz zaten. Dinlemiyorsunuz. Ben vatanını se… Bu kadar yıllık mes… Tut nefesini, dilini damağına yapıştır. - Hanım siz iyisi mi biraz babangilin yanına, İstanbul’a… Hem çocuklar da rahat eder. Dedelerini özlemişlerdir. Sizin bari psikolojiniz bozulmasın. Ben mi? Tut nefesini örtüye bürün. - Gittiler komutanım, eşimin babası rahatsızlanmış. Acil… Ne alakası var komutanım ne kaçırması? Ben geleceğim elbette geceye. Emredersiniz. Tut nefesini Ya Baki Entel Baki! - İçki kullanmıyorum. Bıraktım, uzun zaman önce. Bir kereliğine mi? Bir kere bile içemem. Bakın, bu emri veremezsiniz bana. Geceniz de sizin olsun, çayınız da! Ne yaparsanız yapın! Allah kah… Tut nefesini, Estağfirullaah! - Ne o sen de mi kestin selamı sabahı? Ne oldu lan delikanlılığınız? Birbirimizin sırtını kolladığımız günlerin de mi hatırı yok? Dağdaki günlerin. Yazıklar olsun. Peki. Uzaklaşın. Tut nefesini tut nefesini, ya sabır. - Kim gönderdi oğlum, savunma mı? Ver bakayım. Oda hapsi… Kaç gün? Tut nefesini, secde et! - Bot bağcıklarım, kemerim, elbiselerim. Mahkûm elbisesi bu muymuş? Seccademi de alın! Seccademle asarım belki kendimi.  Tut nefesini, Elhamdülillah. - Alo, çıktım evet. Çocuklar nasıl? Yarın alırım biletlerinizi. Gelin tabi, nereye kadar böyle… Bundan sonra mı? Bilmiyorum. Bi saniye. Ne oldu? Tebliğ mi? Tamam, acil mi? Tamam. Ben seni birazdan arayım canım, olur mu? Türk Silahlı Kuvvetleri İrticai faaliyet cemiyet toplantıları eşinin uygunsuz kıyafet çağdaş Atatürk ilke ve inkılapları emredilmesine rağmen laik emirler disiplinsizlik emir  KARAR: Yüksek Askeri Şûra 926 Sayılı TSK Personel Kanununun 50/c maddesi uyarınca disiplinsizlik ayırma re’sen emekliye sevk edilmesine… Tut nefesini, tut nefesini, tut nefesini, tut tut, tuttt….

Nefes: Kontrolü: Tüfeğe Hakimiyet Faktörleri Yedinci Faktör

Diğer Yazıları