Menu
Sarı Saltık Gazi Hikâye Yarışması
Haberler • Sarı Saltık Gazi Hikâye Yarışması

Sarı Saltık Gazi Hikâye Yarışması

Son Başvuru Tarihi: 30 Temmuz 2021

 Ödüller:

Birinci: 6.000 TL
İkinci: 5.000 TL
Üçüncü: 4.000 TL
Teşvik (2 Kişiye): 1.000 TL

Şartlar:

- Gönderilen hikâyelerin; Saltıknâme adlı eserde geçen Sarı Saltık Gâzi’nin hayatını, menkıbelerini veya efsanelerini konu edinmesi gerekmektedir.

- Her katılımcı 1 (bir) hikâye ile yarışmaya katılabilir.

- Hikâyelerde sayfa sınırlaması yoktur.

- Gönderilen hikâyeler daha önceden herhangi bir yerde yayınlanmamış ve herhangi bir yarışmaya katılmamış olmalıdır.

- Yarışmaya gönderilen hikâyelerden uygun görülenler hazırlanacak kitap içinde yayınlanacaktır.

- Kitaba girecek hikâyeler için ayrıca telif ödenmeyecektir, kitabın sonraki baskıları için de telif ödenmeyecektir.

- Hikâyelerin bütün kullanım hakları Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne ait olacaktır ancak kitabın ilk baskısı bittikten sonra yazarlar hikâyelerini başka yerlerde de yayınlayabilecektir.

- Hikâyelerde isim ve soy isim yerine, müstear isim yer alması gerekmektedir.

- Gönderilen hikâyelerle birlikte, hikâye sahibinin özgeçmişinin ve irtibat bilgilerinin de yer alması gerekmektedir.

- Hikâyeler, 6 nüsha olarak belirtilen adrese posta/kargo yoluyla gönderilmeli veya şahsen teslim edilmelidir.

- Hikâyelerin imlâ ve noktalamaları da dikkate alınacaktır.

- Son başvuru tarihinden sonra gönderilen hikâyeler dikkate alınmayacaktır.

- Yarışmanın dili Türkçedir, yarışmaya katılım için yaş ve uyruk sınırlaması yoktur.

- Yarışmaya, Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Belediyeye bağlı kuruluş çalışanları, Seçici Kurul Üyeleri ve bunların birinci derece yakınları katılamazlar.

- Dereceye giren hikâyeler ve ödül töreni ile ilgili daha sonra açıklama yapılacaktır.

- Yarışmaya katılan adaylar bu şartları peşinen kabul etmiş sayılır ve sonradan bir hak iddia edemez.

 

Seçici Kurul:

Prof. Dr. Alev Sınar Uğurlu
Prof. Dr. Ayşe İlker
Prof. Dr. Atabey Kılıç
Kudret Ayşe Yılmaz
Ali Ayçil
Güray Süngü


Eser Teslimi:

Adres: Tayyare Kültür Merkezi, Atatürk Caddesi, Uçak Sokak, Nu: 1, Osmangazi / Bursa (İrtibat: Semih Kum - Kültür Sanat Koordinatörü)
Bilgi: bursa.bel.tr
Telefon: 0224 716 37 76