Menu
ÂKİF EMRE İÇİN BÜYÜYENAY'DAN TAZİYE MESAJI
Haberler • ÂKİF EMRE İÇİN BÜYÜYENAY'DAN TAZİYE MESAJI

ÂKİF EMRE İÇİN BÜYÜYENAY'DAN TAZİYE MESAJI

“İz”ler isimli kitabından sonra “Çizgisiz Defter” Âkif Emre’nin yayınevimizden çıkan ikinci kitabı oldu. Sırada 3. ve 4. vardı. Yazılar kitap düzeninde tasnif edilmiş, son okumaları kalmıştı. Biz ne yaparsak yapalım zaman hükmünü icra ediyor, kader ne bir saniye eksik ne de fazla tecelli ediyor.

Biz şimdilik yaşamaya devam edenler için ondan geriye çok şey kaldı: Takip edeceğimiz idealleri, ufkumuzu açan düşünceleri, herbirimize örnek olacak üstün insani vasıfları. Herşeyden önce ilkeli, güzel ahlak sahibi ve düşünen bir insandı. Görebildiğimizden öte gönül sahibiydi. “Çizgisiz Defter” gibiydi. Tertemiz ve iç açıcı… Kader o defteri geride hiçbir gönül lekesi kalmadan kapattı. Bizler içinse henüz devam ediyor.

Bizim için kitapları Büyüyenay’dan çıkan bir yazardan çok fazla anlamı vardı. Fikrine güvendiğimiz, istişare edebileceğimiz, derdimizle dertlenceğinden emin olduğumuz biriydi. Onu seviyorduk ve sevildiğimizden de emindik.

Âkif “Abimize” Allah’tan rahmetler, ailesine de sabırlar diliyorum.

Mustafa Kirenci

Büyüyenay Yayınları Yayın Yönetmeni