Menu
feridun kandemir: sordum söylediler
Haberler • feridun kandemir: sordum söylediler

feridun kandemir: sordum söylediler



Ankara Hükumeti’nin ilk istihbarat müdürlüğünü de yapan gazeteci, romancı Feridun Kandemir’in, çeşitli gazetelerde yayınlanan söyleşileri SORDUM SÖYLEDİLER –EDEBİYATÇILARIMIZ NE DEDİLER- başlığıyla Yağmur Yayınları tarafından kitaplaştırıldı (İstanbul, Kasım 2008).

Söyleşi türüne ilişkin üç yazı ile belli başlı söyleşi kitapları kaynakçasının da eklendiği SORDUM SÖYLEDİLER’de, Ali Nihat Tarlan, Abdülkadir Karahan, Tahir Nadi, Refit Halit Karay, Peyami Safa, Şekip Tunç, İsmail Habib Sevük, Adile Ayda, Ali Fuat Başgil, Samiha Ayverdi, Ahmet Hamdi Tanpınar, Ercüment Behzat Lav, Orhan Veli, Safiye Erol, Bedri Rahmi Eyüboğlu, Asaf Halet Çelebi, Özdemir Asaf, Hüseyin Siret, Mehmet Behçet Yazar, Ali Canip, Salih Zeki, Baki Süha Ediboğlu, Halim Yağcıoğlu, Abdülhak Şinasi Hisar, Halil Soyuer, Burhan Sadık Yalçın, İskender Fikret Akdora, Edip Ayel, İbrahim Hoyi, M.Turhan Tan, Tahir Efendi, Ahmet Refik, Nabizade Hamdi, Mehmet Akif Ersoy, Florinalı Nazım, Mahmut Yesari, Fahri Celal Göktulga, Esat Mahmut Karakurt, Orhan Kemal, Neyzen Tevfik, Doğan Nadi Abalıoğlu, Mebrure Sami Alevok, İbrahim Hilmi ve Hüseyin Rahmi Gürpınar ile yapılmış konuşmalar yer alıyor.