Menu
CEMİL ÇİFTÇİ HAKKA YÜRÜDÜ
Haberler • CEMİL ÇİFTÇİ HAKKA YÜRÜDÜ

CEMİL ÇİFTÇİ HAKKA YÜRÜDÜ

Yazar, edebiyat inceleme ve araştırmacısı Cemil Çiftçi Hakk’a yürüdü.

Cenazesi bugün ikindi namazından sonra Yeşilpınar Veysel Karani camiinden kaldırılacak.

Cemil çiftçi'ye rahmet, ailesine, dostlarına ve sevenlerine başsağlığı dileriz.

www.edebistan.com

25 Eylül 1947 tarihinde Maraş’ın Ekinözü ilçesinde doğan, Çiftçi, 1970 yılında Maraş İmam Hatip Okulu’nu, Erzurum Yüksek İslam Enstitüsü’nü bitirdikten sonra Malatya İmam Hatip Lisesi, Balıkesir İmam Hatip Lisesi, İstanbul Gaziosmanpaşa Küçükköy İmam Hatip Lisesi ve Eyüp İmam Hatip Lisesi’nde çalıştı.

Edebiyat hayatına Edebiyat dergisinde yayınlanan yazılarıyla başlayan Cemil çiftçi’nin sonraki edebi inceleme ve araştırmaları Mavera, İslam, İlim ve Sanat, Kadın ve Aile, Hece, Yedi İklim, Kafdağı dergileriyle, Yeni Devir, Zaman, Yeni Şafak ve Sağduyu gazetelerinde yayınlandı.

Maktül Şairler, Maraşlı Şairler Yazarlar ve Alimler, Divan ve Halk Şiirinde Kerbela, Tasavvuf Kitabı,Erzurumlu İsmail Hakkı adlı kitapları başta olmak üzere birçok önemli esere sahip olan Cemil Çiftçi, 2000 yılında öğretmenlik mesleğinden emekli olduktan sonra tüm zamanlarını edebi araştırma ve incelemelere ayırmıştı.

http://www.edebistan.com/index.php/edebistan/cemil-ciftci-ile-soylesi/2011/12/